قیمت ماشین کنترلی بیل مکانیکی | انواع ماشین راه سازی کنترلی

قیمت ماشین کنترلی بیل مکانیکی | انواع ماشین راه سازی کنترلی
قیمت ماشین کنترلی بیل مکانیکی | انواع ماشین راه سازی کنترلی- خرید بیل مکانیکی اسباب بازی بزرگ-قیمت بیل مکانیکی اسباب بازی

قیمت ماشین کنترلی بیل مکانیکی | انواع ماشین راه سازی کنترلی

بیل مکانیکی کنترلی اسباب بازی موزیکال Y824
این محصول اسباب بازی بیل مکانیکی کنترلی می باشد و قابلیت هایی مانند شارژی و کنترل از راه دور با مقیاس 1:20 دارد.
ماکت فلزی بیل مکانیکی فلزی CONCEPT EXCAVATOR MODEL 1703
این محصول یک ماکت فلزی بیل مکانیکی فلزی می باشد که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی بکار می رود.
لگو جرثقیل تکنیکال بزرگ برند اس وای SEMBO BLOCK 701800
لگو جرثقیل تکنیکال برند اس وای SEMBO BLOCK 701800 که دارای 665 قطعه لگوی رنگی می باشد.
لگو بیل مکانیکی تکنیکال بزرگ برند اس وای SEMBO BLOCK 701802
لگو بیل مکانیکی تکنیکال برند اس وای SEMBO BLOCK 701802 دارای 841 قطعه لگویی می باشد.
ساختنی لگو بیل مکانیکی تکنیکال BUILDER MASTER
لگو بیل مکانیکی تکنیکال BUILDER MASTER که دارای 441 قطعه لگو می باشد.
اسباب بازی بیل مکانیکی کنترلی بزرگ Mechanical excavator TRUCK 3819
این محصول اسباب بازی بیل مکانیکی در سایز خیلی بزرگ می باشد و قایلیت هایی مانند شارژی و کنترل از راه دور 12 کانال با مقیاس 1:10 دارد.
اسباب بازی ماشین های راهسازی ست 6 عددی
اسباب بازی ماشین های راهسازی ست 6 عددی که شامل ماشین هایی مانند کامیون ، غلطک ، بیل مکانیکی ، بولدزر و ... می باشد.

بیل مکانیکی کنترلی از جذاب ترین اسباب بازی ها در گروه ماشین های کنترلی قرار می گیرد. این اسباب بازی از گذشته تا حال طرفداران زیادی دارد. در کلکسیون هر کودک و مخصوصا پسربچه ها حداقل یک بیل مکانیکی وجود دارد. اما نوع کنترلی آن هم بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در این مطلب درباره این اسباب بازی و قیمت ماشین کنترلی بیل مکانیکی می خوانیم.

ویژگی های ماشین کنترلی بیل مکانیکی

بیل مکانیکی

ماشین کنترلی بیل مکانیکی بسیار شبیه نوع واقعی خودش ساخته و طراحی شده است. با بازی کردن با این اسباب بازی کودک می تواند مهارت های فنی را یاد بگیرد و هم سرگرم شده و اوقات فراغتش را پر نماید. انواع متنوعی از اسباب بازی بیل مکانیکی کنترلی در بازار وجود دارد. از این میان می توان به مدل های پرطرفدار زیر اشاره کرد.

ماشین کنترلی بیل مکانیکی موزیکال Y824

این محصول بیل مکانیکی کنترلی، شارژی است و دارای کنترل از راه دور است. دارای باتری 6 ولت است که با آن کار می کند. رابط شارژ دارد که در جعبه اسباب بازی قرار داده شده است. کنترل و ماشین این قابلیت را دارند که بر سه فرکانس جدا از هم تطبیق داده شده تا با ماشین های منترلی دیگر درگیر تداخل فرکانسی نشود. بیل این اسباب بازی با کنترل حرکت کرده و به سمت بالا و پایین می رود.

ماشین کنترلی بیل مکانیکی موزیکال Y824دارای چرخش 360 درجه است و دارای موزیک و افکت هم می باشد. با بازی با این اسباب بازی هم می توان مهارت های فنی کسب کرد و آموزش دید و هم سرگرم شد و ساعت ها از بازی کردن لذت برد. این اسباب بازی از مواد و متریال بسیار باکیفیت از جنس پی وی سی ساخته شده است.

اندازه این محصول در حدود طول 37 سانتی متر و ارتفاع 24 سانتی متر در حالت بیل بسته است. در جلو و عقب این ماشین چراغ و نور وجود دارد که بسیار آن را به نوع واقعی اش شبیه کرده است. برای خرید اینترنتی و حضوری این اسباب بازی پرطرفدار و جذاب می توانید از سایت کی کی تویز و فروشگاه معتبر کی کی تویز اقدام نمایید. قیمت ماشین کنترلی بیل مکانیکی مدل موزیکال Y824یک میلیون و 250 هزار تومان است. در واقع تخفیف 12% شامل حال این محصول شده است.

اسباب بازی بیل مکانیکی کنترلی بزرگ Mechanical excavator TRUCK 8319

بیل مکانیکی

اگر به دنبال خرید اسباب بازی بیل مکانیکی کنترلی در اندازه بزرگ هستید در فروشگاه کی کی تویز با تخفیف به فروش می رسد. این محصول جذاب و بسیار پرطرفدار دارای کنترل از راه دور با باتری 6 ولت است. می توانید با کنترل، بیل مکانیکی را حرکت داده و به سمت بالا و پایین هدایت کنید.

قیمت ماشین کنترلی بیل مکانیکی بزرگ در فروشگاه کی کی تویز با تخفیف یک میلیون و 750 هزار تومان است.

انواع ماشین راه سازی کنترلی در فروشگاه اینترنتی کی کی تویز

بیل مکانیکی

فروشگاه کی کی تویز در زمینه فروش اسباب بازی های کنترلی راه سازی بسیار موفق عمل نموده است. انواع مختلف و متنوعی را در سبد فروش خود قرار داده و با قیمت مناسب به فروش می رساند. از انواع ماشین های زاه سازی کنترلی کی کی تویز می توان به تریلی کنترلی، تریلی کنترلی بزرگ، تریلی کنترلی آبی، کامیون میکسر کنترلی و بسیاری مدا های جذاب دیگر اشاره کرد.

برای دیدن محصولات متنوع و باکیفیت از نوع ماشین کنترلی راه سازی می توانید وارد وبسایت کی کی تویز شده و در قسمت محصولات با آن ها آشنا شوید. درباره هر محصول توضیحات کامل جهت انتخاب راحت تر درج شده است و قیمت ها کاملا شفاف می باشند.

سخن آخر

بیل مکانیکی کنترلی از جذاب ترین اسباب بازی ها در گروه ماشین های کنترلی قرار می گیرد. این اسباب بازی از گذشته تا حال طرفداران زیادی دارد. در کلکسیون هر کودک و مخصوصا پسربچه ها حداقل یک بیل مکانیکی وجود دارد. اما نوع کنترلی آن هم بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

با خرید اسباب بازی بیل مکانیکی کنترلی و ماشین راه سازی کنترلی هم کودکتان سرگرم می شود و هم با مهارت های فنی آشنا می شود. برای خرید آسان و راحت می توانید از طریق وبسایت کی کی تویز اقدام نمایید. کی کی تویز با سابقه بسیار در زمینه فروش اسباب بازی، همواره تلاشش در ارائه جدیدترین و باکیفیت ترین و قیمت مناسب ترین اسباب بازی ها بوده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد