قیمت و خرید لگو دخترانه جدید | خرید لگو السا فروزن

قیمت و خرید لگو دخترانه جدید | خرید لگو السا فروزن
خرید لگو دخترانه-قیمت لگو دخترانه- یکی از انواع لگوهایی که در فروشگاه آنلاین کی کی تویز موجود است، لگو دخترانه است. خرید لگو قصر السا فروزن-

خرید لگو دخترانه

کی کی تویز، فروشگاه اینترنتی اسباب بازی انواع لگوها را در بهترین برندها موجود دارد و به فروش می رساند. یکی از انواع لگوهایی که در فروشگاه آنلاین کی کی تویز موجود است، لگو دخترانه است. برای آشنایی با انواع لگو دخترانه و قیمت و خرید لگو دخترانه همراه ما باشید.

بازی کردن با لگو هم برای کودکان مفرح است و هم باعث یادگیری انواع مهارت در آن ها می شود. رشد جسمی و ذهنی را بریشان به همراه دارد. با خرید لگو هم می توانید کودکتان را ساعت ها سرگرم نمایید و هم موجب تقویت ذهن و مهارت های جسمی در او شوید. اما بهتر است انتخاب لگو بر اساس اصول و معیارهایی باشد و مناسب سن او خریداری شود. در بسیاری از مقالات درباره خرید لگو مناسب درباره کودکان به طور مفصل شرح داده ایم. 

از مناسب ترین لگوها برای دختر بچه ها انتخاب لگو دخترانه است. در کی کی تویز انواع لگوی دخترانه در جدیدترین مدل ها و برندها وجود دارد. لگوهاب کوجود در فروشگاه کی کی تویز از مواد و متریال باکیفیت ساخته شده است و تضمین سلامت کودک شما است. خرید لگو دخترانه را از سایت کی کی تویز به راحتی انجام داده و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل خواهید گرفت. دیگر احتیاجی به حضور در فروشگاه نیست و همه محصولات و اسباب بازی ها با عکس خود محصول به همراه جزئیات کامل در کی کی تویز وجود دارد. از لگوهای محبوب دختر بچه ها لگوی السا فروزن است که انواع مدل هایش در کی کی تویز وجود دارند. 

اگر قصد خرید لگو دخترانه از فروشگاه کی کی تویز را دارید، در ادامه این مطلب همراهمان باشید تا با محصولات این فروشگاه تا حدودی آشنا شوید. برای خرید هر محصول و مشاهده بیشتر جزئیات درباره اسباب بازی ها وارد وبسایت شوید. 

لگو قصر السا فروزن

این محصول ساخته شده از انیمیشن فروزن است که ساخت شرکت لگو است. این لگو دخترانه دارای 784 قطعه رنگی لگو است. مناسب برای کودکان بالای 6 سال بوده و جنس و متریال و مواد تشکیل دهنده اش نیز بسیار باکیفیت است. این محصول جذاب کیفیت مونتاژ بسیار خوبی هم دارد. کودکان و مخصوصا دختر بچه ها عاشق این لگو می شوند.

خرید لگو السا فروزن

این لگو دارای 4 مینی فیگور است که در کل به قیمت 580 هزارتومان به فروش می رسد. برای تهیه و خرید لگو دخترانه می توانید هم حضوری و هم از طریق وبسایت ما اینترنتی اقدام نمایید.

لگو دخترانه فرندز

این لگو دخترانه از محصولات شرکت بلا و مدل لاری می باشد که دارای 3 مینی فیگور و یک کشتی بزرگ است. این لگو 945 قطعه لگو ساختنی دارد. مناسب برای بازی کودکان بالای 6 سال است. از کیفیت بالا و موتد درجه یک در متریال برخوردار است. این لگو دخترانه فرندز که بسیار هم جذاب است را می توان از فروشگاه کی کی تویز اینترنتی خریداری نمایید. قیمت این مدل از لگوهای دخترانه 1 میلیون و 800 هزار تومان می باشد.

خرید لگو فرندز

لگو کلبه درختی السا

اگر به دنبال یک لگو مناسب و دخترانه جذاب هستید انتخاب این مدل بسیار فکر خوبی است. لگو کلبه درختی السا دارای 308 قطعه است و 2 عدد مینی فیگور هم دارد. این لگو از محصولات شرکت بلا است که دارای کیفیت منحصر به فردی است. قطعات بسیار خوب جفت شده و از استحکام بالایی برخوردارند. قیمت این محصول در کی کی تویز 558 هزارتومان است.

لگو فرندز دخترانه کارتینگ

این محصول از انیمیشن فرندز ساخت شرکت لگو است. این لگو برای شرکت لیپن است که بسیار باکیفیت بوده و از مواد درجه یک تهیه شده است. این محصول دارای 277 قطعه لگو است. با قیمت 470 هزار تومان در سایت کی کی تویز به فروش می رسد.

خرید لگو دخترانه فرتدز

لگو پونی ست 4 عددی

یکی دیگر از بهترین خرید اسباب بازیها، خرید لگو دخترانه بسیار پرطرفدار، لگو پونی ست 4 عددی است. دارای 197 قطعه لگو در 4 بسته می باشد. در هر بسته بین 46 تا 51 قطعه لگو وجود دارد. از مزایای این محصول استفاده از مواد درجه یک و مونتاژ و سرهم بندی بسیار عالی است. دارای قیمت مناسبی 352 هزار تومان است. برای خرید این لگو می توانید هم حضوری هم از طریق وبسایت ما اقدام نمایید.

لگو دخترانه آکواریوم نهنگ

محصول لگو دخترانه آکواریم نهنگ آبی از شرکت کیومن Qman 2012 دارای 327 قطعه لگو رنگی است. دارای 2 مینی فیگور پرنسس دخترانه هم می باشد. محصولی بسیار باکیفیت و استاندارد از شرکت کیومن Qman 2012 است. برای خرید این اسباب بازی لگو دخترانه از سایت کی کی تویز اقدام نمایید. قیمت این محصول دارای تخفیف است و در وبسایت به قیمت 595 هزار تومان به فروش می رسد.

لگو دخترانه قصر السا برند لاری LARI 11471

این محصول یک لگوی دخترانه بسیار جذاب و پرطرفدار است. دختر بچه ها بسیار این لگو را دوست داشته و از خرید آن لذت می برند. بارزی کردن با آن را دوست دارند. هم قوه تخیل آن ها قوی می کند و هم ساعت ها سرگرم می شوند. این لگو برای کودکان بالای 6 سال بسیار مناسب است. دارای 530 قطعه و 3 مینی فیگور است. قیمت این اسباب بازی لگو 950 هزار تومان است. 

مزیت خرید لگو 

پرورش ذهن کودک

قوی شدن قوه تخیل کودکان 

آموزش مهارت های مختلف

تقویت حل مسئله در کودکان و مواجه شدن با چالش های مختلف و پیدا کردن راه حل برای آن ها 

سخن آخر 

در فروشگاه کی کی تویز همه اسباب بازی ها با متریال استاندارد ساخته شده اند و از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده اسباب بازی می باشد. برای خرید این اسباب بازی وارد سایت کی کی تویز شده و خرید اینترنتی خود را همراه با تخفیف ویژه انجام دهید. خرید اینترنتی از سایت بسیار راحت است و کاربران به سهولت می توانند خرید اینترنتی اسباب بازی را انجام دهند. فقط کافی است وارد سایت شده و محصول را انتخاب نمایید و مراحل خرید را انجام دهید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد