خرید و قیمت بهترین اسباب بازی دکتری

خرید و قیمت بهترین اسباب بازی دکتری
خرید اسباب بازی دکتری-انواع اسباب بازی دکتری در کی کی تویز-ست دکتری و پرستاری-مزیت بازی با اسباب بازی دکتری-اسباب بازی دکتری جدید-اسباب بازی دکتری دخترانه-اسباب بازی دکتری پسرانه-بهترین کادو تولد پسرانه و دخترانه با تخفیف ویژه

خرید اسباب بازی دکتری

میز پزشکی و دکتری اسباب بازی صورتی دخترانه Doctor Play Set W086 میز پزشکی و دکتری اسباب بازی صورتی دخترانه Doctor Play Set W086

میز پزشکی و دکتری اسباب بازی صورتی دخترانه Doctor Play Set W086

(5) | (امتیاز این محصول)
1,690,000 %8
1,550,000 تومان
میز و تخت پرستاری و دکتری عروسک اسباب بازی Baby Nurse Set HL 3

میز و تخت پرستاری و دکتری عروسک اسباب بازی Baby Nurse Set HL 3

(3.36) | (امتیاز این محصول)
2,784,000 %12
2,450,000 تومان
کیف دکتری و میز پزشکی اسباب بازی HAPPY DOCTOR 678302 کیف دکتری و میز پزشکی اسباب بازی HAPPY DOCTOR 678302

کیف دکتری و میز پزشکی اسباب بازی HAPPY DOCTOR 678302

(4) | (امتیاز این محصول)
716,000 %12
630,000 تومان
اسباب بازی میز پزشکی چرخدار صورتی دخترانه Medical Play Set 66044 اسباب بازی میز پزشکی چرخدار صورتی دخترانه Medical Play Set 66044

اسباب بازی میز پزشکی چرخدار صورتی دخترانه Medical Play Set 66044

(4.29) | (امتیاز این محصول)
1,670,000 %7
1,550,000 تومان
کیف دکتری  و پزشکی اسباب بازی صورتی MEDICAL SET 1604 کیف دکتری  و پزشکی اسباب بازی صورتی MEDICAL SET 1604

کیف دکتری و پزشکی اسباب بازی صورتی MEDICAL SET 1604

(3.25) | (امتیاز این محصول)
660,000 %15
560,000 تومان
اسباب بازی میز دکتری و پرستاری عروسک Nursery Set 008 910 اسباب بازی میز دکتری و پرستاری عروسک Nursery Set 008 910

اسباب بازی میز دکتری و پرستاری عروسک Nursery Set 008 910

(3.56) | (امتیاز این محصول)
2,115,000 %6
1,980,000 تومان

از جذابترین و محبوب ترین اسباب بازی ها برای کودکان اسباب بازی دکتری است. کودکان با استفاده از اسباب بازی پزشکی خودشان دکتر می شوند و بیماران را مداوا و درمان می کنند. کودکان با خرید اسباب بازی دکتری خلاقیت شان تقویت می شود و داستان سازی می کنند. عروسک های خود را بیمار فرضی جا میزنند و روی آن ها درمان انجام می دهند.

با اسباب بازی پزشکی می توانند مهارت های جدید بیاموزند. درباره شغل پرشکی و پرستاری آگاه شوند و نحوه درمان را تجربه کنند. می توانند به این شغل علاقه مند شده و در آینده پزشک شوند. مزیت دیگرش این است که ترس کودک از دکتر و درمان و دارو می ریزد.

خرید اینترنتی ست اسباب بازی دکتری

برای خرید اسباب بازی دکتری می توانید آنلاین از فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید. کی کی تویز متنوع ترین و جدیدترین اسباب بازی های دکتری را در فروشگاه خود دارد که می توانید بهترینشان را برای خودتان انتخاب نمایید. در اینجا ما شما را با چند نمونه از ست های اسباب بازی دکتری در کی کی تویز اشنا می کنیم.

انواع اسباب بازی دکتری در کی کی تویز

از انواع ست پزشکی اسباب بازی در فروشگاه کی کی تویز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ست دکتری و پرستاری

ست دکتری

این محصول از جدیدترین ست های اسباب بازی دکتری است که دارای 88 قطعه می باشد. این قطعات شامل وسایل نگهداری و پرستاری از کودک است. بازی بسیار مهیج و سرگرم کننده می باشد که کودک می تواند خیلی خوب پرستاری و نگهداری کردن را با عروسکش یاد بگیرد. حس مسئولیت پذیری با بازی کردن با این اسباب بازی ست پرستاری و دکتری تقویت می شود. برای خرید این محصول وارد سایت کی کی تویز شوید.

ست دندانپزشکی با خمیر اسباب بازی

محصول ست دندانپزشکی با خمیربازی دارای 5 بسته خمیربازی و ست دندانپزکی است که کودک با آن سرگرم می شود. در این محصول لوازمی چون مسواک، دریل برقی، دستگاه قالب دندان، انبر و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. کودک با بازی این اسباب بازی می تواند با کار دندانپزشکی آشنا شود. مزیت دیگر بازی با این اسباب بازی این است که بهداشت دهان و دندان را خیلی خوب یاد می گیرد.

ست دندانپزشکی

برای خرید این اسباب بازی بی نظیر و جدید دکتری می توانید وارد سایت کی کی تویز شده و آن را خریداری کنید.

ست دکتری کیفی

این محصول دارای لوازم و ابزار پزشکی مثل گوشی، فشارسنج، قیچی، عینک . پنس است. کودک شما با بازی با این اسباب بازی دکتری می تواند خیلی خوب کار با لوازم پزشکی معمول را دانسته و استرسش در مقابل این وسایل کاسته شود. با بازی با این ست پزشکی ساعت ها سرگرم می شود و در حال آموزش هم می باشد. برای خرید این اسباب بازی از وب سایت کی کی تویز اقدام نمایید.

اسباب بازی میز پزشکی چرخ دار

ست پزشکی چرخ دار

این محصول دارای یک ست پزشکی چرخ دار است. صفحه این اسباب بازی دارای نور است. از وسایل این اسباب بازی می توان به تب سنج و گوشی اشاره کرد. بازی با این اسباب بازی کودکان را به علم پزشکی علاقه مند می کند. این اسباب بازی باتری خور است و دارای نور و صدا است. برای خرید این محصول می توانید از فروشگاه اینترنتی کی کی تویز سفارش دهید.

مزیت بازی با اسباب بازی دکتری

بازی با اسباب بازی پزشکی برای کودکان جذاب است. با خرید این اسباب بازی کودک بسیار خوشحال می شود. تقریبا بسیاری کودکان باری با این اسباب بازی را تجربه می کنند. از فواید این محصول برای کودکان می توان موارد زیر را برشمرد.

  • احساس حس مسئولیت پذیری در کودک
  • یادگیری مهارت های اجتماعی در کودک
  • از بین رفتن ترس در ارتباط با دکتر و مطب درمانی
  • افزایش اطلاعات عمومی کودک

قیمت اسباب بازی دکتری

انواع زیادی از اسباب بازی دکتری در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد. تعیین قیمت هم با توجه به امکانات هر اسباب بازی و کیفیت آن تعیین می شود. تعداد قطعات اسباب بازی قیمت اسباب بازی را تا حدودی تعیین می کند. هرچه تعداد قطعات بیشتر باشد و کامل تر و مجهزتر هم باشد، گران تر است و قیمت بیشتری خواهد داشت.

 اما در فروشگاه کی کی تویز می توانید از 300 هزار تومان تا بالای یک میلیون تومان اسباب بازی دکتری سفارش دهید. تنوع اسباب بازی در کی کی تویز بسیار زیاد است و با هر بودجه ای می توانید اسباب بازی خریداری نمایید.

نگهداری از ست اسباب بازی دکتری

این اسباب بازی باید دور از نور خورشید و حرارت باشد تا تغییر شکل پیدا نکند. بعد از بازی کردن با اسباب بازی، جمع شود تا قطعات آن به دلیل زیاد بودن گم نشود. این اسباب بازی را روی بخاری و شوفاژ قرار ندهید زیرا حالت آن تغییر می کند و خراب می شود. اگر به مدت زیادی قصد بازی با ان نیست، بهتر است باتری را از آن خارج کنید تا سالم تر بماند.

با اسباب بازی پزشکی می توانند مهارت های جدید بیاموزند. درباره شغل پرشکی و پرستاری آگاه شوند و نحوه درمان را تجربه کنند. می توانند به این شغل علاقه مند شده و در آینده پزشک شوند. مزیت دیگرش این است که ترس کودک از دکتر و درمان و دارو می ریزد. پس خرید این اسباب بازی توصیه می شود. از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا سلامت کودکتان از بابت کیفیت مواد استفاده شده در ساخت اسباب بازی حفظ شود. 

در فروشگاه کی کی تویز همه اسباب بازی ها با متریال استاندارد ساخته شده اند و از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده اسباب بازی می باشد. برای خرید این اسباب بازی وارد سایت کی کی تویز شده و خرید اینترنتی خود را همراه با تخفیف ویژه انجام دهید. خرید اینترنتی از سایت بسیار راحت است و کاربران به سهولت می توانند خرید اینترنتی اسباب بازی را انجام دهند. فقط کافی است وارد ساست شده و محصول را انتخاب نمایید و مراحل خرید را انجام دهید. 

 جمع بندی و خلاصه مطالب

اسباب بازی ها یکی از مهم ترین ابزار و مهم تری نروش هایی هستند که تربیت ،خلاقیت و فکر کودکان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند. از این رو والدین کودکان، باید با دقت وسایل بازی فرزندانشان را تهیه کنند. تا شاهد تاثیرات خوبی در روحیات آنها باشند. وسایل بازی که بتوانند کودک را علاوه بر بازی به همدلی، فکر کردن، حل مسئله و معما در کودک کمک کنند. خرید اسباب بازی دکتری، یکی از این ابزار هاست. وسایل بازی دکتری می تواند به کودک این حس را القا کند که او یک پزشک است و باید بیماران را درمان کند. کودک در ناخودآگاه خود به وجد می آید و به مرور در زندگی واقعی خود نیز علاقمند به پیشرفت و کمک به دیگران پیدا می کند. خرید اسباب بازی دکتری مزایای زیادی دارد. برای مثال به کودک حس مسئولیت پذیری می دهد. باعث می شود او دیگر از پزشک یا درمان نترسد و اطلاعات عمومی او را هم افزایش می دهد.

خرید اسباب بازی دکتری در انواع و بسته بندی مختلف و متنوع در فروشگاه کی کی تویز با قیمت های مناسب در دسترس است. از انواع این وسایل بازی پزشکی می توان به ست کیفی، میز پزشکی چرخ دار، ست دندانپزشکی اشاره کرد. که شما با توجه به علاقه کوکتان می توانید برایشان انتخاب کنید. این نوع اسباب بازی با ظاهر فانتزی و رنگی که دارد می تواند او را بسیار ذوق زده و خوشحال کند.

سوالات متداول
  1.     خرید اسباب بازی دکتری برای چه کودکان در چه رده سنی مناسب است؟

کودکان بالای 3 سال می توانند از بازی با این ست های دکتری لذت ببرند و برایشان مناسب است.

  1.     قیمت ست اسباب بازی دکتری چقدر است؟

شما می توانید از فروشگاه کی کی تویزوسایل بازی و ست اسباب بازی دکتری را با هر بودجه ای که دارید. تهیه نمایید.

  1.     ست های اسباب بازی دکتری، دارای چه لوازمی هستند؟

این محصولات معمولا دارای ابزار پزشکی مثل گوشی، عینک، دستکش، آمپول، پنس و فشار سنج هستند. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد