خرید ماکت ماشین فلزی

خرید ماکت ماشین فلزی
ماکت فلزی ماشین مرسدس بنز-خرید ماکت ماشین فلزی-مقیاس و اندازه در خرید ماکت ماشین فلزی

خرید ماکت ماشین فلزی

ماکت ماشین فلزی جیپ پاتون 6 درب بازشو
این محصول یک ماکت فلزی از ماشین جیپ جورج پاتون در مقیاس 1:24 است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و موزیک نیز می باشد.
ماکت ماشین فلزی لایکن هایپر اسپرت LION KING 24081
این محصول یک ماکت فلزی از ماشین لایکن هایپر اسپرت در مقیاس 1:24 است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و موزیک نیز می باشد.
ماشین فلزی پورشه پانامرا کوپه اسباب بازی Porsches
این محصول یک ماکت فلزی از ماشین پورشه پانامرا در مقیاس 1:24 است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و موزیک نیز می باشد.
ماشین فلزی لکسوس اسباب بازی LEXUS M923X
این محصول یک ماکت فلزی از ماشین لکسوس در مقیاس 1:24 است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و موزیک نیز می باشد.
ماشین فلزی تویوتا لندکروز اسباب بازی Toyota 929W
این محصول یک ماکت فلزی از ماشین تویوتا لندکروز در مقیایس 1:24 است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و موزیک نیز می باشد.
ماکت غلتک راهسازی فلزی 1715 HUINA
این محصول یک ماکت اورجینال فلزی غلطک راهسازی در مقیاس 1:50 با جزئیات دقیق می باشد که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی بکار می رود.
ماشین فلزی مرسدس بنز G63 برابوس اسباب بازی BABAS 923
این محصول یک ماکت فلزی از ماشین مرسدس بنز G63 برابوس است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و موزیک نیز می باشد.
کامیون فلزی حمل ماشین KLX600 190
این محصول یک اسباب بازی طرح تریلی کشنده آفرودی به همراه تریلر حمل ماشین می باشد که کودک براحتی می تواند با آن بازی کند و حتی ماشین های خود را در قسمت تریلر این ماشین قراردهد.
ماشین پلیس فلزی اسباب بازی مدل چیپ Police car 1110
این محصول یک ماکت فلزی طرح ماشین پلیس است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و 4 مدل آژیر پلیس می باشد.
ماشین پلیس فلزی اسباب بازی مدل لندکروز Police car 1108
این محصول یک ماکت فلزی طرح ماشین پلیس است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و 4 مدل آژیر پلیس می باشد.
ماشین پلیس فلزی اسباب بازی مدل لامبورگینی Police car 1103
این محصول یک ماکت فلزی طرح ماشین پلیس است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و 4 مدل آژیر پلیس می باشد.
اسباب بازی ماشین فلزی هات ویلز 10 عددی 69810
این محصول یک ست 10 عددی از ماشین فلزی طرح هات ویلز می باشد که بصورت فلزی می باشند.
ماشین فلزی هات ویلز 20 عددی 324
این محصول یک ست 20 عددی از ماشین فلزی طرح هات ویلز می باشد که بصورت فلزی می باشند.
اسباب بازی ماشین فلزی افرودی قهرمانان 11122
این محصول ماکت فلزی از ماشین و فیگور شخصیت های قهرمانان اونجرز است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.
ماشین فلزی قهرمانان اونجرز اسباب بازی 006
این محصول ماکت فلزی از ماشین و فیگور شخصیت های قهرمانان اونجرز است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.
ماشین فلزی آمبولانس اسباب بازی 0783
این محصول ماکت فلزی از ماشین آمبولانس مکانیزم دار است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.
ماشین فلزی هات ویلز 20 عددی Hot Wheels Toys 27820
این محصول یک ست 20 عددی از ماشین فلزی طرح هات ویلز می باشد که بصورت فلزی می باشند.
ماشین کنترلی فلزی دودزا اسباب بازی 515
این محصول یک ماشین کنترلی فلزی دودزای اسباب بازی است که دارای کنترل با فرکانس 2.4G می باشد. کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان می توانند از این محصول استفاده کنند.
اسباب بازی ماشین فلزی کنترلی مدل باگی 8962
این محصول یک ماشین فلزی کنترلی در مقیاس 1:14 است و دارای باتری شارژی و کنترلی از راه دور تفنگی است سرعت این ماشین می تواند تا 10 الی 15 کیلومتر باشد.
ماشین فلزی پلیس اسباب بازی Police car 6836
این محصول یک ماکت فلزی طرح ماشین پلیس است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و موزیک نیز نمی باشد.
ماکت ماشین فلزی رولز رویس فانتوم اسباب بازی 923
این محصول یک ماکت فلزی از ماشین رولز رویس فانتوم است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و موزیک نیز می باشد.
اسباب بازی ماشین قدرتی راهسازی  2 عددی 713
این محصول یک ست 2 عددی ماشین راهسازی آفرودی و شاسی بلند است که بصورت اسباب بازی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت قدرتی می باشد.
ماشین قدرتی آتشنشانی اسباب بازی 2 عددی 713
این محصول یک ست ماشین 2 عددی آفرودی و شاسی بلند است که بصورت اسباب بازی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت قدرتی می باشد.
اسباب بازی ماشین فلزی راهسازی کوچک 4 عددی 489
این محصول یک ست ماکت فلزی 4 عددی مدل راهسازی در سایز کوچک است که بصورت اسباب بازی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت عقب کش می باشد.
ماشین فلزی نظامی قدرتی کوچک 4 عددی 489
این محصول یک ست ماکت فلزی 4 عددی مدل نظامی طرح ماشین آفرودی شاسی بلند در سایز کوچک است که بصورت اسباب بازی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت عقب کش می باشد.
ماشین فلزی اسباب بازی پلیس کوچک 4 عددی 489
این محصول یک ست ماکت فلزی 4 عددی از ماشین آفرودی شاسی بلند در سایز کوچک است که بصورت اسباب بازی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت عقب کش می باشد.
ماشین کنترلی فلزی فراری سرعتی اسباب بازی 222A
این محصول یک ماشین کنترلی سرعتی در مقیاس 1:14 است که دارای باتری شارژی است و سرعت این ماشین می تواند تا 10 الی 15 کیلومتر باشد.
ماشین فلزی اسباب بازی آئودی کلاسیک AUDI CZ34A
این محصول ماکت فلزی از ماشین آفرودی Roadster است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و موزیک نیز می باشد.
ماشین فلزی اسباب بازی دوکابین آفرودی K147A
این محصول ماکت فلزی از ماشین آفرودی شاسی بلند است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد.
ماشین فلزی اسباب بازی آفرودی پیکاپ K147
این محصول ماکت فلزی از ماشین آفرودی فورد F150 است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد.
ماشین فلزی حمل دایناسور ولاسیرپتور KLX600 183
این محصول یک اسباب بازی طرح کامیون کشنده آفرودی به همراه تریلر حمل دایناسور می باشد که کودک براحتی می تواند با آن بازی کند
کامیون فلزی حمل دایناسور تیرکس KLX600 181
این محصول یک اسباب بازی طرح کامیون کشنده آفرودی به همراه تریلر حمل دایناسور می باشد که کودک براحتی می تواند با آن بازی کند
ماکت فلزی ماشین بی ام و BMW M8 MANHART
این محصول یک ماکت فلزی از نمونه ماشین بی ام و M8 MANHART در مقیاس 1:32 می باشد که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی بکار می رود.
ماکت فلزی ماشین مرسدس بنز AMG GT R
این محصول یک ماکت فلزی از نمونه ماشین مرسدس بنز AMG GT R که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی بکار می رود.
سگ های نگهبان تکی با ماشین فلزی موزیکال PAW 003
این محصول ماشین های شخصیت های سگ های نگهبان با ماشین فلزی است که دارای نور و موزیک می باشد.با کلیک بر روی گزینه مدل طرح سگ مورد نظر را انتخاب کنید.
ماکت اتاق تریلی فلزی طرح اسکانیا - کی کی تویز
ماکت تریلی فلزی طرح اسکانیا آن فقط سر تریلی می باشد.
ماکت تریلی فلزی طرح اسکانیا به همراه کانتینر درب بازشو
ماکت تریلی فلزی طرح اسکانیا که درب قسمت عقب آن نیز باز می شود.
ماکت فلزی بیل مکانیکی فلزی CONCEPT EXCAVATOR MODEL 1703
این محصول یک ماکت فلزی بیل مکانیکی فلزی می باشد که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی بکار می رود.
تریلی سگ های نگهبان با ماشین فلزی PAW
این محصول یک تریلی سگ های نگهبان به همراه 6 شخصیت اصلی با ماشین های فلزی می باشد که بصورت سرسره نیز در می آید و کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند.
ماکت تاورکرین فلزی جرثقیل برجی TOWER CRANES SAEZ 155
این محصول یک نمونه ماکت تاورکرین فلزی جرثقیل برجی برند SAEZ در مقیاس 1:87 می باشد که یک نمونه کلکسیونی و اورجینال است و دارای عملکرد و مکانیز است.این محصول می تواند یک ماکت بسیار زیبا و دقیق برای پروژه ها و شرکت های ساختمانی باشد.
اسباب بازی ماشین فلزی آفرودی Off road CARS 804
این محصول یک ست ماشین فلزی آفرودی ست 8 عددی Off-road CARS می باشد که بصورت عقب کش هستند و کودک براحتی می تواند با انها بازی کند.
ماکت تریلی فلزی با ماشین DIECAST TRUCK 1005
ماکت تریلی فلزی با ماشین DIECAST TRUCK که از جنس فلز و پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و کودک براحتی می تواند با آن بازی کند.
ماشین آتش نشانی فلزی با بالابر اسباب بازی Metal fire truck 4566
ماشین آتشنشانی فلزی با بالابر Metal fire truck که دارای نور و افکت صدا کامیون می باشد. این کامیون آتشنشانی بصورت عقب کش است و کودکان براحتی می توانند با ان بازی کنند.
اسباب بازی کامیون فلزی آتشنشانی Metal fire truck 4566
ماشین آتشنشانی فلزی Metal fire truck که دارای نور و افکت صدا کامیون می باشد.این کامیون آتشنشانی بصورت عقب کش است.
ماشین آتشنشانی فلزی با نردبان اسباب بازی Metal fire truck 4566
ماشین آتشنشانی فلزی با بالابر Metal fire truck که دارای نور و افکت صدا کامیون می باشد.این کامیون آتشنشانی بصورت عقب کش است.
اسباب بازی پارکینگ پلیس police 2A2
این ست یک پارکینگ پلیس اسباب بازی است که دارای 3 ماشین فلزی می باشند.این پارکینگ دارای نور و موزیکال نیز می باشد.
اسباب بازی ماشین فلزی آتشنشانی FIRE ENGINE 660144
این محصول یک ست 13 عددی ماشین فلزی طرح اشین آتشنشانی است.
اسباب بازی ست فلزی ماشین پلیس PLOICE ALLOY CAR 660143
این محصول اسباب بازی ست 13 عددی فلزی ماشین پلیس می باشد که کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند.
اسباب بازی ماشین فلزی مک کویین و تریلی مک CARS 1210
اسباب بازی ماشین و تریلی مک کویین فلزی CARS که دارای دو ماشین و یک تریلی است.درب قسمت عقب کانتینر باز می شود ماشین ها دورن آن قرار می گیرند.
اسباب بازی تریلی حمل ماشین TAKE ALONG TRUCK CASE 107
اسباب بازی تریلی حمل ماشین که دارای 8 عدد ماشین کوچک نیز می باشد و در هر دو طرف آن می توان ماشین های کوچک قرار داد و با آنها بازی کرد.
پارکینگ آتشنشانی اسباب بازی ALLOY CAR 66092
پارکینگ آتشنشانی اسباب بازی که ماشین ها بصورت فلزی می باشند و می تواند موجبات بازی و سرگرمی کودکان را فراهم آورد.
ماشین بتمن فلزی 6 عددی اسباب بازی BATMAN CARS
این محصول یک ست ماشین بتمن فلزی 6 عددی اسباب بازی در مقیاس 1:42 می باشد که بصورت اسباب بازی ماشین فلزی و یا نمونه ویترینی و کلکسیونی بکار می رود.
ماشین فلزی مک کویین جدید با ساعت ربات شو آبی قرمز 8831
ان محصول یک ست ماشین فلزی مک کویین موزیکال طرح جدید با ساعت ربات شو است که کودکان بسیار به این شخصیت را هیجان زده خواهد کرد و موجبات بازی و سرگرمی آنان را فراهم خواهد آورد.
ماشین فلزی مک کویین جدید با ساعت ربات شو 8832
ان محصول یک ست ماشین فلزی مک کویین موزیکال طرح جدید با ساعت ربات شو است که کودکان بسیار به این شخصیت را هیجان زده خواهد کرد و موجبات بازی و سرگرمی آنان را فراهم خواهد آورد.
ماشین فلزی اونجرز بتمن و کاپیتان امریکا CRAZY CARS 0211
ماشین فلزی دو عددی اونجرز CRAZY CARS که بصورت قدرتی می باشد
ماشین فلزی آفرودی مک کویین جدید CARS 88212
ماشین فلزی آفرودی مک کویین CARS که بصورت موزیکال می باشد و چراغ آن نیز روشن می شود
ماکت تریلی فلزی یدک کش قرمز با ماشین زرد CITY TRACTORS 2212
ماکت تریلی فلزی یدک کش با ماشین فلزی که مناسب برای بازی کودکان و نوجوانان و همچنین مجموعه های کلکسیونی می باشد.
ماکت تریلی فلزی یدک کش زرد با ماشین قرمز CITY TRACTORS 2212
ماکت تریلی فلزی یدک کش با ماشین فلزی که مناسب برای بازی کودکان و نوجوانان و همچنین مجموعه های کلکسیونی می باشد.
ست ماشین عقب کش فلزی مک کویین 4 عددی METAL CARS 991
این محصول یک ست 4 عددی از ماشینهای فلزی مک کویین از انیمیشن کارز CARS می باشد که دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و بصورت عقب کش می باشند.
ماشین فلزی اونجرز ایرونمن و اسپایدرمن CRAZY CARS 0211
ماشین فلزی دو عددی اونجرز CRAZY CARS که بصورت قدرتی می باشد.
ست فلزی اسباب بازی ماشین های قهرمانان اونجرز 121042
ست فلزی اسباب بازی ماشین های قهرمانان اونجرز 5 عددی
ست 4 عددی ماشین های اسباب بازی مک کویین CARS 546
این محصول یک ست 4 عددی از ماشین های اسباب بازی مک کویین CARS می باشند که بصورت قدرتی هستند و کودکان براحتی می توانند با انها بازی کنند و سرگرم شوند.
اسباب بازی ماشین فلزی اونجرز  AVENGERS CARS 121011
یک مجموعه 4 عددی از ماکت فلزی ماشین های شخصیت آونجرز می باشد که دارای کیفیت خوبی می باشد.
ماشین فلزی آفرودی مک کویین و ماتر
ماشین فلزی آفرودی مک کویین و ماتر 2 عددی که بصورت شاسی بلند و دارای کمک فنر می باشند.
ماشین های هات ویلز ست 5 عددی HOT WHACK 1210
اسباب بازی ماشین های هات ویلز ست 5 عددی HOT WHACK از جنس فلز و پلاستیک باکیفیت با تکنولوژی DIE-CAST ساخته شده اند.مدل ماشین ها ممکن است متفاوت باشد.
ماکت تریلی فلزی ماک با کانتیر 1210
این محصول طرح ماکت فلزی تریلی است که درب قسمت عقب ان نیز باز می شود و به عنوان اسباب بازی و ماکت کلکسیونی می توان از آن استفاده کرد.
ماکت ماشین فلزی هامر -HUMMER H2
ماکت ماشین فلزی هامر -HUMMER H2
%11 1,350,000
1,200,000 تومان
ماکت ماشین فلزی هامر HUMMER H2 ساخت شرکت جادا
ماکت ماشین فلزی هامر HUMMER H2 Jada
ماکت ماشین فلزی هامر HUMMER H2 Jada
%23 3,052,000
2,350,000 تومان
ماکت ماشین فلزی هامرHUMMER H2 Jada ساخت شرکت جادا
اسباب بازی ماشین فلزی شخصیت های توی استوری Toy story 99926
این مجموعه اسباب بازی سه مدل از ماشین فلزی شخصیت های انیمیشن توی استوری شهر اسباب بازی ها می باشد که دارای کیفیت خیلی خوبی هستند و کودکان براحتی می توان با آن بازی کنند.
ماشین فلزی شخصیت های توی استوری شهر اسباب بازی ها Toy story 99926
این ست اسباب بازی سه مدل از ماشین فلزی شخصیت های انیمیشن توی استوری شهر اسباب بازی ها می باشد که دارای کیفیت خیلی خوبی هستند و کودکان براحتی می توان با آن بازی کنند.
ماشین کوچک فلزی طرح نسکار DIE CAST 712
4 عدد ماشین فلزی کوچک طرح مسابقه نسکار با تکنولوژی ریخته گری DIE CAST برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان می باشد.
اسباب بازی ماکت فلزی ماشین اونجرز AVENGERS 12010
یک مجموعه 4 عددی از ماکت فلزی ماشین های شخصیت اونجرز AVENGERS که برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد.

از اسباب بازی هایی که کودکان و مخصوصا پسربچه ها به ان علاقه مند هستند، ماشین است. هم دوست دارند با ماشین بازی کنند و هم به عنوان دکوری در ویترین اتاق خود نگهداری کنند. خرید ماکت ماشین فلزی از پرطرفدارترین خریدها در زمینه خرید اسباب بازی است. در این مقاله همراه ما باشید تا با این اسباب بازی جذاب و پرطرفدار بیشتر آشنا شویم.

ماکت ماشین فلزی اسباب بازی بسیار شبیه نمونه واقعی خود ساخته می شود و از فلز است. در این اسباب بازی از فن آوری دایکست استفاده می شود. بیشتر ماکت های اسباب بازی برای سن 3 سال به بالا مناسب هستند. از کودک تا بزرگسال می تواند با این ماکت ها بازی کنند و یا استفاده کلکسیونی داشته باشد.

برای خرید ماکت ماشین فلزی اسباب بازی بهتر است از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید تا جنس مرغوب و باکیفیت ان را تهیه نمایید.

مقیاس و اندازه در خرید ماکت ماشین فلزی

ماکت ماشین

ماکت های اسباب بازی اندازه و مقیاس های مختلفی را دارند. مقیاس هر چه بزرگتر باشد، ماشین کوچکتر و با امکانات کمتری است. مقیاس ها در واقع تعیین کننده اندازه ماکت های ماشین هستند.

ماشین ها با اندازه های بزرگتر هم امکانات و جزئیات بیشتری دارند. حتی می توان داخل ماشین را مشاهده کرد.

مزیت خرید ماکت ماشین فلزی

کودکان بسیار علاقه مند به ماشین هستند و البته بزرگسالان هم این گونه اند که بیشتر در میان پسرها دیده می شود. با خرید ماکت ماشین فلزی که شبیه نمونه واقعی ان است می توان کلکسیون مورد علاقه خود را از ماشین های محبوب خود داشته باشید.

کودکان با جمع آوری و خرید ماکت ماشین فلزی می توانند برای خود نوستالژی بسازند تا در آینده آن را ببینند و لذت ببرند. شاید هم ماشین مورد علاقه خودشان را از میان آن ها انتخاب کرده و خریداری نمایند.

کودکان با بازی با ماشین ها از خلاقیت خود استفاده می کنند و داستان می سازند. نقش اصلی داستان هم خودشان هستند که اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند.

می توان بسیاری از مدل های ماشین مانند فراری، لامبورگینی، پورشه و انواع دیگر را در مقیاس های مختلف تهیه نمایید و از داشتن ان ها لذت ببرید.

ماشین های فلزی کلکسیونی اغلب از جنس و متریال باکیفیت هستند. اگر از مراکز معتبر خریداری نمایید حتما از نوع باکیفیت آن تهیه خواهید نمود.

ماکت ماشین

ماکت ماشین فلزی با ماشین فلزی چه فرقی دارد

اصلی ترین اختلاف بین ماکت ماشین فلزی و ماشین فلزی، کیفیت ساخت ان است. ماکت ماشین فلزی بسیار باکیفیت تر و شبیه نمونه اصلی آن ساخته می شود. که تفاوت های زیادی با هم دارند. این تفاوت ها می تواند گزینه های زیر باشد.

  • اختلاف در تناسبات
  • اختلاف در برف پاک کن
  • تفاوت در دستگیره های در
  • تفاوت در چراغ های ماشین
  • تفاوت در کیفیت رنگ کاری ماشین

ماکت فلزی ماشین مرسدس بنز

ماشین بنز

این محصول یک عدد ماشین فلزی طرح مرسدس بنز AMG GT R است. که بسیار پرطرفدار و مورد علاقه کودکان و بزرگسالان است.

 این محصول ساخت شرکت CHE ZHI  است که سازنده ماکت های بسیار باکیفیت و تحت لیسانس کمپانی های خوردو سازی است و به سفارش آنها ماکت و مدل تولیدات شرکت ها را در مقیاس های کوچک طراحی کرده و تولید می نماید. جنس رویه این ماشین از فلز با تکنولوژی دایکاست است و دارای رنگ آمیزی براق و بسیار باکیفیت است. در طراحی این محصول جزئیات بسیار  رعایت شده است و خیلی شبیه نمونه واقعی اش است.

برای خرید این محصول می توانید خیلی راحت از طریق فروشگاه کی کی تویز، اینترنتی اقدام نمایید. کافیست وارد وبسایت شده و محصول مورد نظر را در دسته بندی مشخص شده خریداری نمایید.

خرید ماکت ماشین فلزی هامر 

محصول ماکت ماشین فلزی هامر از محصولات باکیفیت و پرطرفدار است. این ماکت از جنس فلز و پلاستیک است. از تکنولوژی دایکا هم در ساخت آن استفاده شده است. در ساخت این محصول از قطعات نازک و محکم استفاده شده است. که از مزیت های این محصول است.

روکش رنگ این ماکت ماشین اسباب بازی دارای ضخامت است و براق می باشد. درب های ماشین و در کاپوت هم قابلیت باز و بسته شدن را دارد.

ماکت غلتک راهسازی فلزی

این ماکت غلتک راهسازی فلزی از پرطرفدارترین ماکت های ماشین راه سازی است. بسیار شبیه نمونه واقعی اش است. جنس رویه این ماشین و غلتک با تکنولوژی دایکا ساخته شده است. رنگ آمیزی در این محصول براق و بسیار باکیفیت می باشد. اتاق ماشین کمرشکن است و می تواند به دو طرف بچرخد.

در این مدل جزئیات نمونه اصلی خیلی خوب طراحی شده و انجام گرفته است.قسمت زیرین و چرخ های ماشین ها از جنس پلاستیک باکیفیت بالا می باشد. این محصول هم برای بازی کودکان و هم برای کلکسیونی مناسب می باشد. می توانید این محصول را همین الان از کی کی تویز سفارش دهید.

در نهایت اینکه

برای خرید ماکت ماشین فلزی در انواع مدل های جدید و پرطرفدار و باکیفیت می توانید از طریق فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید. با خرید اینترنتی از کی کی تویز هم تجربه خریدی آسان راداشته باشبد و هم از تخفیفات ویژه برخوردار شوید.

سوالات متداول خرید ماکت فلزی ماشین

خرید ماکت ماشین فلزی اسباب بازی برای چه سنی پیشنهاد می شود؟

این نوع محصول از اسباب بازی برای کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد که البته بزرگسالان هم می توانند از این دسته اسباب بازی های کلکسیونی خریداری نمایند.

چرا کودکان به ماکت ماشین اسباب بازی علاقه مند هستند؟

از دسته اسباب بازی های تجسمی است که کودکان به آن علاقه دارند و از بازی کردن با ان لذت می برند. حتی برای دکوری در ویترین اتاق هم برایشان لذت بخش است و از نگاه کردن به ان ها لذت می برند.

کیفیت ماکت های اسباب بازی در چه حد است؟

ماشین های فلزی کلکسیونی اغلب از جنس و متریال باکیفیت هستند. اگر از مراکز معتبر خریداری نمایید حتما از نوع باکیفیت آن تهیه خواهید نمود.

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد