خرید اسباب بازی فکری جدید

خرید اسباب بازی فکری جدید
خرید اسباب بازی فکری جدید-بهترین اسباب بازی فکری -اسباب بازی فکری لگو-انواع اسباب بازی فکری -جذابترین اسباب بازی های فکری کودکان-اسباب بازی فکری بلز آموزشی کودک

خرید اسباب بازی فکری جدید برای کودک 

اسباب بازی بازی فکری و سرگرمی

اسباب بازی پرتاب توپ در سبد  SHOOTING GAME 5063 اسباب بازی پرتاب توپ در سبد  SHOOTING GAME 5063

اسباب بازی پرتاب توپ در سبد SHOOTING GAME 5063

(2.86) | (امتیاز این محصول)
987,000 %18
810,000 تومان
بازی فکری اسکرابل طرح دیزنی Scrabble 6009 بازی فکری اسکرابل طرح دیزنی Scrabble 6009

بازی فکری اسکرابل طرح دیزنی Scrabble 6009

(3.5) | (امتیاز این محصول)
515,000 %15
440,000 تومان
صفحه ی بازی بولینگ 4 کاره BOWLING STRIKE 8907 صفحه ی بازی بولینگ 4 کاره BOWLING STRIKE 8907

صفحه ی بازی بولینگ 4 کاره BOWLING STRIKE 8907

(3) | (امتیاز این محصول)
635,000 %10
570,000 تومان
اسباب بازی و سرگرمی بینگو  BINGO FROG 012 اسباب بازی و سرگرمی بینگو  BINGO FROG 012

اسباب بازی و سرگرمی بینگو BINGO FROG 012

(4.5) | (امتیاز این محصول)
410,000 %15
350,000 تومان
اسباب بازی سرگرمی پازل مک کویین PUZZLE GAME 5065 اسباب بازی سرگرمی پازل مک کویین PUZZLE GAME 5065

اسباب بازی سرگرمی پازل مک کویین PUZZLE GAME 5065

(4.5) | (امتیاز این محصول)
385,000 %17
320,000 تومان
اسباب بازی تخته بازی حافظه GUESS WHO BOARD GAME 5039 اسباب بازی تخته بازی حافظه GUESS WHO BOARD GAME 5039

اسباب بازی تخته بازی حافظه GUESS WHO BOARD GAME 5039

(4.5) | (امتیاز این محصول)
940,000 %11
840,000 تومان
اسباب بازی سرگرمی بازی مرغ جفتی CHICKEN PAIRING BOARD GAME 5064 اسباب بازی سرگرمی بازی مرغ جفتی CHICKEN PAIRING BOARD GAME 5064

اسباب بازی سرگرمی بازی مرغ جفتی CHICKEN PAIRING BOARD GAME 5064

(4.33) | (امتیاز این محصول)
620,000 %11
550,000 تومان
منچ فرشی بزرگ اسباب بازی  Parchis Game 3304 منچ فرشی بزرگ اسباب بازی  Parchis Game 3304

منچ فرشی بزرگ اسباب بازی Parchis Game 3304

(3.67) | (امتیاز این محصول)
498,000 %10
450,000 تومان
اسباب بازی و سرگرمی جستجو و شناسایی  DETECTIVES LOOKING CHART 6112 اسباب بازی و سرگرمی جستجو و شناسایی  DETECTIVES LOOKING CHART 6112

اسباب بازی و سرگرمی جستجو و شناسایی DETECTIVES LOOKING CHART 6112

(4) | (امتیاز این محصول)
543,000 %10
490,000 تومان
بازی فکری کارت حافظه مدل باب اسفنجی MEMORY GAME بازی فکری کارت حافظه مدل باب اسفنجی MEMORY GAME

بازی فکری کارت حافظه مدل باب اسفنجی MEMORY GAME

(5) | (امتیاز این محصول)
ناموجود
1 2 3 4 5

بازی فکری

بازی فکری یکی از بهترین بازی های موجود برای کودکان می باشد. بازی فکری تاثیرات بسیار زیادی برای کودکان دارد و می تواند فکر آن ها درگیر بازی کند. بازی فکری اسکرابل طرح دیزنی یکی از محصولات این دسته بندی می باشد. این محصول یک بازی فکری به نام اسکرابل ، یک بازی کلمه‌سازی است که در آن دو تا چهار بازیکن با قرار دادن حروف الفبای انگلیسی بر روی یک صفحه بازی ۱۵×۱۵ مربعی میتوانند جمله بسازند و باتوجه به قرار گیری جمله ها یا کلمه ها در قسمت های مختلف صفحه امتیاز به دست آورند. مهره های کوچکی که حروف روی آن‌ها نوشته شده‌اند باید مثل حرف‌های یک جدول کلمات متقاطع کلمه‌های معنی‌دار درست کنند. این بازی برای تقویت حافظه و زبان انگلیسی بسیار مفید است و در عین حال بسیار جذاب و سرگرم کننده هم هست. فرزند شما در عین حال که سرگرم می شود، می تواند زبان انگلیسی را نیز یاد بگیرد. 

قیمت+عکس+سایت+خرید+بازی فکری+سرگرمی+اسباب بازی

اگر قصد خرید این محصول را برای فرزند خود دارید، می توانید از طریق سایت کی کی تویز در دسته بندی بازی فکری تمامی محصولات را مشاهده کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین امکان خرید حضوری از فروشگاه کی کی تویز امکان پذیر می باشد. 

هر بازی که باعث شود فکرتان درگیر شود و از قدرت تفکرتان استفاده کنید، بازی فکری است. در بازی های فکری سوال ایجاد می شود و باید درصدد پیدا کردن جواب آن باشید. مجموعه وسیعی از اسباب بازی ها در دسته بازی های فکری برای کودکان و حتی بزرگسالان قرار می گیرد. چیستان ها، معماها، سودوکو، حل جدول، پازل و لگو همه از این دسته هستند. خرید اسباب بازی فکری جدید برای کودکان باعث رشد تفکر و تخیل کودک می شود.

جذابترین اسباب بازی های فکری کودکان

بچه ها با بازی کردن با اسباب بازی های فکری می توانند هوش هیجانی خود را تقویت کنند. بازی های فکری انواع مختلفی دارند که برای به چالش کشیدن فکر کودکان درست می شوند.

انتخاب اسباب بازی های فکری باید بر اساس سن و سلیقه کودک شما انتخاب شود. اسباب بازی فکری جذاب باید بتوانند ذهن کودک را درگیر کرده و به چالش بکشانند. حل چالش های فکری برای همه کودکان و حتی بزرگسالان هم جذابیت دارد. می توان هم بازی کودک شد و لذت بازی برای کودکان را دو چندان کرد.

بعضی از اسباب بازی های فکری هستند که حافظه فرد را درگیر می کند و می تواند بسیار جذاب و جالب باشد. حدس زدن بر اساس مشاهده قبلی از یک چیز بسیار جالب است و تقویت ذهن و حافظه را برای کودکان در بر دارد. اگر قصد خرید اسباب بازی فکری جدید را دارید می توانید از فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید.

خرید اسباب بازی فکری کودکان

در هنگام خرید اسباب بازی فکری جدید ممکن است والدین سردرگم باشند که چه اسباب بازی مناسب برای کودک من است و چه نوع اسباب بازی فکری را بخرم که هم کودکم لذت ببرد و هم برایش مفید و آموزنده باشد. به طور کلی می توان برای کودکان بالای 3 سال اسباب بازی فکری تهیه کرد. بازی های آموزشی همانند بازی هایی که کودکان در مهد کودک دارند و با مربیان بازی می کنند می توانند بسیار سرگرم کننده و آموزنده باشد.

بازی فکزی برای کودک خود خریداری نمایید که ازبازی کردن با ان خسته نشود. پس بهتر است در هنگام خرید اسباب بازی فکری جدید ار خود کودک هم نظرخواهی کرد و بر طبق سلیقه کوکتان اسباب بازی را بخرید. اما در ادامه برای اینکه با بهترین و جدیدترین اسباب بازی های فکری آشنا شوید همراه ما باشید.

اسباب بازی فکری بلز آموزشی کودک

بلز آموزشی

این اسباب بازی فکری برای کودکان خردسال مناسب است که دارای یک راکر موزیکال بلزی می باشد. جنس این راکر از پلاستیک مرغوب است و بسیار استاندارد می باشد. این اسباب بازی دارای چند بازی است. بلز، اشکال جایگذاری، یاد گیری و شناخت رنگ ها از بازی های این محصول است. کودکان از بازی کردن با این اسباب بازی بسیار لذت می برند.

پازل اسباب بازی

پازل ها از دسته اسباب بازی های فکری جذابی هستند که اگر از نوع مرغوب هم باشند، کودکان بیشتر دوست دارند. کودکان از چیدن پازل ها و پیدا کردن طرح آن لذت می برند.

یک نوع پازل جذاب در فروشگاه کی کی تویز با قطار طرح پلیس است که 8 عدد پازل در سایز 16 در 16 سانتی متری از جنس پلاستیک را دارد. در این محصول چند علامت و یک قطار کوچک هم موجود است. با چیدن قطعات پازل باید خطوط قطار با هم تطابق داشته باشند. این اسباب بازی فکری جدید بسیار سرگرم کننده و جذاب است. یک اسباب بازی فکری هیجان انگیز برای کودک شما است.

پازل

لگو بتمن

لگو از آن دسته اسباببازی های بسیار جذاب و فکری و سرگرم کننده است. لگو از قدیم هم بازی ما بوده است و حتی در بزرگسالی هم رهایش نکرده ایم. بسیاری از بزرگسالان هنوز هم لگو بازی می کنند. اسباب بازی لگو هیچ وقت قدیمی نمی شود و روز به روز مدرن تر و پبشرفته تر وارد بازار می شود. شاید بیشترین متقاضی برای خرید اسباب بازی فکری جدید برای اسباب بازی لگو و خرید لگو است.

لگو

در فروشگاه کی کی تویز انواع مختلف و مدل های گوناگون و جدید لگو وجود دارد. یکی از لگوهای پرطرفدار در بین کودکان لگو بتمن است. این محصول دارای 71 لگو ساختنی رنگی است. دارای ایمنی و ساختی استاندارد است که مناسب کودکان بالای 3 سال می باشد. برای خرید لگو بتمن دوبلو از سایت کی کی تویز اقدام نمایید.

اسباب بازی بلز و اشکال

یک نوع اسباب بازی فکری بسیار سرگرم کننده در کی کی تویز، اسباب بازی بلز و اشکال است. این اسباب بازی فکری یک بلز و اشکال جایگذاری چوبی اتوبوسی است که می تواند توسط کودک کشیده و رها برده شود.

این محصول شبیه اتوبوس است که در بالای آن میله های بلز قرار گرفته شده است که با مضراب توسط کودک نواخته می شود. تمامی مواد به کار رفته در این محصول بسیار مرغوب و باکیفیت است. برای کودکان بالای 18 ماه هم بسیار مناسب می باشد. می توانید این محصول را هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت خریداری نمایید.

سخن آخر 

در فروشگاه کی کی تویز همه اسباب بازی ها با متریال استاندارد ساخته شده اند و از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده اسباب بازی می باشد. برای خرید این اسباب بازی وارد سایت کی کی تویز شده و خرید اینترنتی خود را همراه با تخفیف ویژه انجام دهید. خرید اینترنتی از سایت بسیار راحت است و کاربران به سهولت می توانند خرید اینترنتی اسباب بازی را انجام دهند. فقط کافی است وارد ساست شده و محصول را انتخاب نمایید و مراحل خرید را انجام دهید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد