اکشن فیگور دزدان دریایی کارائیب جک اسپارو اورجینال Captain Jack Sparrow NECA 173917
اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

آدرس کوتاه شده‌ی صفحه:

اکشن فیگور دزدان دریایی کارائیب جک اسپارو اورجینال Captain Jack Sparrow NECA 173917

برند: NECA کدکالا:
این محصول یک ماکت و اکشن فیگور طرح جک اسپارو دزد دریایی اورجینال می باشد که قابلیت حرکت دست ، پا و سر را دارد.کودکان و نوجوانان می توانند براحتی با این فیگور بازی کنند و یا به عنوان ماکت و فیگور در ویترین خود قرار دهند.
موجود در انبار
قیمت کالا
2,273,000 11%
2,030,000

فیگور دزدان دریایی جک اسپارو اورجینال NECA

در هنگام ساخت پروژه‌هایی مانندمرد عنکبوتی، گور وربنیکسی و شرکت والت دیزنی به فکر فرورفتند. آن‌ها به فکر ساختن فیلمی جهانی بودند که مانند «اسپایدرمن» فقط جنبه آمریکایی نداشته باشند. آن‌ها به‌دنبال نمادی بودند تا همه کشورهای جهان دارای آن باشند. نمادی جهانی که برای کمدی شدن فیلم بامزه باشد شاید یک دزد دریایی. جک اسپارو شناسه فیلم دزدان دریایی کاراییب می‌باشد و با بازی جانی دب به یک شخصیت جهانی مبدل شد.

قیمت+عکس+سایت+خرید+فیگور+دزدان+دریایی+کارائیب

جک اسپارو یا جک گنجشک سمبل فیلم دزدان دریایی کارایب است. او یک دزد دریایی بازیگوش و زبان نفهم و بسیار زیرک و خوش شانس است و محبوبترین شخصیت فیلم اوست. او بطور خاصی راه می‌رود و حرف می‌زند و حرکات بامزه‌ای انجام می‌دهد. در واقع کاری‌های او در عین احمقانه بنظر رسیدن دارای مفهوم و معنی بالایی است و می‌توان گفت همیشه یک نقشه دارد. جک بسیار ترسوست و در لحظه‌های خطر به سرعت فرار می‌کند.

این محصول یک عدد فیگور اورجینال از شخصیت جک اسپارو از شرکت NECA تحت لیسانس شرکت دیزنی است که یک نمونه خوب تولید شده از اکشن فیگور جک اسپارو است.کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان نیز از طرفداران این شخصیت هستند.این مجموعه ساخته شده از مواد اولیه خوب از جنس pvc است.رنگ بندی دقیق و جزییات بسیار کامل از ویژگی های این فیگور دزد دریایی است. اندازه فیگور جک اسپارو دزد دریایی در حدود 30 سانتیمتر است. این فیگور دزد دریایی می تواند برای بزرگسالان به عنوان فیگور یا مجسمه ویترینی استفاده گردد.محصول در بسته بندی و جعبه می باشد دست های فیگور قابلیت جابجایی و تغییر حالت دارد.

مشخصات و خرید اکشن فیگور دزان دریایی

فیلم دزدان دریایی کارائیب به قدری مورد استقبال قرار گرفت که کودکان نیز عاشق آن و شخصیت های درون فیلم شده اند. شخصیت اصلی این فیلم یعنی جک اسپارو یکی از محبوب ترین شخصیت ها نیز می باشد. از این رو این محصول تا حد زیادی می تواند جذاب و دوست داشتنی باشد.

راهنمای خرید اکشن فیگور جک اسپارو

جزئیات بیشتر از این فیگور اسباب بازی شخصیت دزد دریایی را می توانید در قسمت مشخصات محصول ملاحظه کنید.برای سفارش و خرید این فیگور اسباب بازی دزدان دریایی می توانید بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری و از طریق سایت اینترنتی فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید. برای مشاهده مشخصات و قیمت همه فیگور های شخصیت قهرمانان و فیگور حیوانات موجود در سایت کی کی تویز بر روی لینک خرید فیگور کلیک نماید.در صورتی که اسباب بازی مورد علاقه خود را در صفحه محصولات پیدا نمی کنید به صفحه اینستاگرام کی کی تویز kikitoys_2@ مراجعه کنید.

رده سنی کودک ، نوجوان ، بزرگسال
گروه جنسیت دخترانه و پسرانه
ویژگی ها دارای جعبه و بسته بندی می باشد
ابعاد محصول 30 سانتیمتر
ابعاد جعبه 35-24-9 سانتیمتر
تعداد قطعات یک عدد فیگور به همراه هفت تیر شمشیر و غلاف
وزن محصول 860 گرم
کشور سازنده چین
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    اشتراک گذاری

    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

    آدرس کوتاه شده‌ی صفحه: