چرا اسباب بازی لگو بخریم؟

چرا اسباب بازی لگو بخریم؟
چرا اسباب بازی لگو بخریم؟ انواع لگو در کی کی تویز- خرید لگو اصل-لگو اورجینال

اگر شما هم به دنبال خرید لگو هستید، به جمع ما در این مطلب بپیوندید تا اصلا بدانیم چرا اسباب بازی لگو بخریم؟ چرا باید برای خرید لگو هزینه کرد و دلایل این همه استقبال از این اسباب بازی چیست؟! پس بزن بریم!

چرا اسباب بازی لگو بخریم؟

از مهم ترین عوامل بزرگ در رشد کودک خرید اسباب بازی است. از همان نوزادی سعی می شود برای کودک اسباب بازی هایی خریده شوند که مهارت های هوشی و حرکتی او را افزایش دهد. یعنی دیگر فقط به جنبه سرگرم شدن اسباب بازی نگاه نمی شود، بلکه آموزش هم در آن دخیل است. از مهم ترین اسباب بازی هایی که برای کودکان وجود دارد، لگو است و ما می خواهیم در این مطلب بدانیم که چرا اسباب بازی لگو بخریم؟

در کودکی بارها و بارها با لگوهای مختلف بازی کرده ایم و سازه های جدیدی ساخته ایم. درست کردیم، خراب کردیم و باز هم درست کردیم! اما آیا می دانستیم چه مهارت هایی در ما در حال شکل گیری است و چقدر تقویت مهارت در ما ایجاد می شود؟

با آجرهای کوچک رنگی کائوچویی بارها و بارها ساختیم و ساعت ها سرگرم شدیم. اما چرا لگو اینقدر اسباب بازی محبوب و پرطرفداری در سرتاسر دنیا است؟ چه عاملی باعث ماندگاری لگو بعد از این همه سال شده است؟

برای یافتن سوال های بالا بهتر است درباره لگو و ویژگی هایش و همچنین فواید آن بیشتر بدانیم.

لگو

فواید اسباب بازی لگو چیست

از آنجایی که پیش از این هم به افزایش مهارت ها با بازی لگو اشاره شده است، از این مهارت ها نام می بریم.

خرید لگو اصل

  • افزایش مهارت های اجتماعی
  • افزایش مهارت های حرکتی
  • تقویت خلاقیت
  • تقویت اراده کودک
  • کسب دانش و تجربه
  • لگو باعث رشد و هماهنگی مهارت بدنی و ارتباط فضایی در کودک می شود.
  • تخیلات کودک را تحریک می کند.
  • باعث پرورش عضلات ظزیف انگشتان و مچ دست کودک می شود.
  • با مفاهیم حرکتی آشنا می شود.
  • با اشکال هندسی آشنا می شود و بسیاری موارد دیگر

آیا اسباب بازی لگو برای سن خاصی است

باید خیلی صریح بگوییم که لگو سن و سال نمی شناسد. و واقعا هم همین طور است. نه تنها کودکان و نوجوانان بلکه بزرگترها هم بازی لگو را دوست دارند و گاها دیده شده است که پا یه پای کودکانشان با لگو بازی می کنند و زمان هم از دستشان در می رود. لگو فکر همه چیز را کرده است و برای تمام سنین لگو مناسب با سن و سال طراحی کرده است. این عالی است!

لگو برای خردسالان و کودکان با سن کمتر

برای کودکان و خردسالان لگوهایی با قطعات درشت تر و مضمون های ساده با تعداد کمتر طراحی و تولید شده است. از انواع این لگوهای قطعه درشت در فروشگاه های اسباب بازی و لگو وجود دارد. کی کی تویز متنوع ترین مدل ها را با برندهای خوب از لگو برای گروه سنی خردسال دارد و به فروش می رساند.

لگوها با مضمون پیچیده تر

هر چه که سن کودک بیشتر کی شود، لگوهایی با مضمون پیچیده تر و تعدادی بیشتر باید برای او تهیه کرد. جزئیات بیشتر می شود و اندازه لگوها هم کوچکتر می شود.

لگوها تا جایی پیشرفته می شوند که می توان با آن ها سازه هایی حرفه ای و فوق پیشرفته ساخت که حتی نورپردازی هم داشته باشند.

انواع لگو

خرید لگو قهرمانان

حال که درباره لگو و فواید آن آشنا شدید و دانستیم که چرا باید اسباب بازی لگو بخریم؟ خوب است با انواع لگوها هم آشنا شویم تا در هنگام خرید لگو با آگاهی انتخاب خوب و درستی را داشته باشیم.

انواع لگو در فروشگاه معتبر حضوری و آنلاین کی کی تویز وجود دارد که می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

  • لگو ساختنی قهرمانان
  • لگو تکنیکال و سیتی
  • لگو غول و مینی فیگور
  • لگو دخترانه
  • لگو کودک و قطعه درشت

لگو ساختنی قهرمانان

لگو ساختنی قهرمانان از انیمیشن ها و کارتون های محبوب در میان کودکان طراحی و اقتباس شده است که معمولا دارای فیگور و مینی فیگور هم هستند.

خرید لگو قهرمانان معمولا برای کودکان بالای 6 سال بیشتر مناسب است که از دلایل خریدش می تواند علاقه مندی زیاد کودکان به قهرمانان کارتون ها باشد.

 کودکان به شخصیت های خوب کارتونی بسیار علاقه دارند. دوست دارند که آن ها را بسازند و ساعت ها با آن بازی و رویاپردازی کنند. این شخصیت های کارتونی قهرمان هم می توانند دخترانه و هم پسرانه باشند. این شخصیت ها یک الگوی رفتاری خوب برای فرزندانتان هستند.

لگو تکنیکال و سیتی چیست

لگوهای تکنیکال و سیتی، نسبت به دیگر لگوها واقعی تر هستند. حتی بزرگترها هم آن را دوست دارند و با آن بازی می کنند و البته که قیمت بیشتری هم دارند و این به دلیل کیفیت و طراحی فوق العاده اش است. لگوهای تکنیکال و سیتی هم اغلب، با طرح های ماشن و موتور و ماشین های راه سازی ساخته می شوند.

لگو تکنیکال در حدود 10 سال است که وارد بازار شده است و کودکان بسیار به آن علاقه مندند و با ان بازی می کنند. البته بیشتر کودکان بالای 10 و 11 سال با آن بازی می کنند.  حتی بزرگسالان هم از بازی کردن با این نوع لگو لذت می برند.

سخن آخر

حا که با توجه به این مطلب یافتیم چرا اسباب بازی لگو بخریم؟ سری به فروشگاه کی کی تویز زده و لگوهای متنوع از بهترین برندها را مشاهده نمایید. به راحتی می توانید محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید و خرید لگو را انجام داده تا درب منزل تحویل بگیرید. خبر خوب دیگر اینکه همه لگوها در کی کی تویز شامل تخفیف شده اند.

سوالات متداول چرا اسباب بازی لگو بخریم؟

آیا لگو باید بر اساس رده سنی خریداری شود؟

بهتر است لگو را بر اساس رده سنی کودک خریداری شود تا ایجاد علاقه مندی بیشتر در کودک شود و نتیجه عکس ندهد.

بهترین برند لگو چیست؟

برندهای زیادی از اسباب بازی لگو وارد بازار شده است که بهتر است از نوع مرغوب و باکیفیت آن ها خریداری شود تا سلامت کودک به خطر نیافتد و از مواد استاندارد باشد. تمامی لگوهای موجود در فروشگاه کی کی تویز از بهترین برندها هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد