اسباب بازی چی بخریم؟

اسباب بازی چی بخریم؟
انتخاب و خرید اسباب بازی های متنوع بر اساس سن و سلیقه کودک باید صورت گیرد. متنوع ترین اسباب بازی های سرگرم کننده و آموزشی در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد.

اسباب بازی چی بخریم؟

از جذاب ترین خریدها هم برای کودکان و هم بزرگسالان خرید اسباب بازی است. اسباب بازی ها به گروه های مختلفی دسته بندی می شوند. برای خرید اسباب بازی می توانیم انتخاب های زیادی داشته باشیم ولی باید بهترین انتخاب صورت گیرد تا خریدی مناسب برای کودک خود داشته باشیم. براب خرید اسباب بازی به جنبه های گوناگونی باید توجه داشت. از این موارد می توان به مشخصات فنی اسباب بازی، قیمت اسباب بازی و نوع اسباب بازی اشاره کرد. امروزه اسباب بازی ها انواع گوناگونی داشته که شما می توانید با توجه به روحیات فرزند و یا کودک مورد نظر، یکی از این برترین اسباب بازی های دنیا که در سایت کی کی تویز قرار دارد، را خریداری نمایید.

خرید اسباب بازی فروشگاه کی کی تویز

بهتر است برای خرید اسباب بازی فروشگاهی را انتخاب کنید که مجموعه متنوعی از اسباب بازی ها را داشته باشد. وجود انواع اسباب بازی ها در فروشگاه کی کی تویز، حق انتخاب زیادی را برایتان فراهم آورده است. 

جدا از اینکه کودک باید با اسباب بازی سرگرم شود و لذت ببرد، بحث آموزش او هم مطرح است. اسباب بازی مناسب است که علاوه بر سرگرم کردن کودکان باعث افزایش یادگیری و آموزش کودک هم بشود. 

اسباب بازی آموزشی چیست؟ 

در خرید اسباب بازی مهم ترین انتخاب این است که اسباب بازی آموزشی مناسبی را تهیه کنید. اسباب بازی آموزشی علاوه بر سرگرم کردن کودک، باعث تقویت مهارت های اولیه کودک می شود. مهارت هایی نظیر مهارت های حرکتی دستان و هماهنگی چشم ها و عضلات را باعث می شود. 

اسباب بازی آموزشی برای نوجوانان هم مناسب است و زیرا باعث رشد و تقویت قوه تخیل و تصویر برداری او می شود. حل مسائل مختلف را یاد می گیرد و از نظر شخصیتی رشد می کند. 

اسباب بازی آموزشی هم سبب رشد ذهن و هم مهارت های حرکتی می شود. هر چه کودکان از ذهن و بدن خود بیشتر استفاده کنند، ایده های بهتری را برای حل مشکلات و مسائل پیدا خواهند کرد. در ادامه موارد مهمی که باید در خرید اسباب بازی برای کودکان وجود داشته باشد، اشاره می کنیم. 

اسباب بازی هایی انتخاب شود که به تشویق بیان هنری بپردازد. 

با خرید اسباب بازی هایی چون لگو، خمیربازی، پازل و رنگ انگشتی می توان قوه تخیل کودک را پرورش داد. 

اتصال کودکان با اسباب بازی به دنیا 

اسباب بازی برای کودک خود انتخاب کنید که نشان دهنده شخصیت کودک باشد. انتخاب شخصیت هاب محبوب و مثبت داستان ها در ساخت شخصیت بهتر با رفتارهای درست کمک می کند. 

بعروسک پولیشی اسباب بازی

خرید اسباب بازی هایی که ایجاد تعامل کند. 

اسباب بازی هایی مانند پازل و شطرنج و دومینو برای بچه هاب بزرگتر انتخاب خوبی است. با انتخاب این مدل از اسباب بازی ها، خلاقیت در آن ها بیشتر شده و تقویت می شود و به یاد گیری و آموزش، علاقه مند می شوند. 

انتخاب اسباب بازی حتما بر اساس جنسیت نباشد. 

دوره این حرفها گذشته است که اسباب بازی های دخترانه و پسرانه را از هم جدا کنیم. اگر کودک ما دختر است و به ماشین علاقه دارد، نباید از خرید آن صرف نظر کرد. اسباب بازی را بخرید که خود کودک علاقه دارد و منایب سن او است. انتخاب هاب جنسیتی را در خرید اسباب بازی کنار بگذارید. 

اسباب بازی تحریک کننده حواس بخرید. 

بهتر است اسباب ازی هایی را انتخاب نمایید که حواس مختلف در کودک را تحریک کند و به کار اندازد. تحریک حس تمرکز در کودک را ایجاد شود. مثلا قرار دادن تکه های مربعی و دایره ای شکل اسباب بازی در جایگاه مناسب خودش. این اسباب بازی ها برای کودکان خردسال مناسب است. این نوع اسباب بازی ها در کودک احساس تسلط ایجاد می کند و کنترل و رشد مهارتهای دستی و هماهنگی او را سرعت بیشتری می بخشد. 

خرید اسباب بازی مناسب برای کودک در سنین مختلف 

در خرید اسباب بازی به ایمنی اسباب بازی باید توجه شود. دو نکته را در خرید اسباب بازی برای کودکان در نظر داشته باشید. 

  • اسباب بازی با فرهنگ ما تناسب داشته باشد. 
  • تناسب اسباب بازی با سن کودک هم رعایت شود. 

اسباب بازی آشپزی

انتخاب اسباب بازی تا یکسالگی 

پس از تولد کودک، حس بینایی و برخی از مهارت ها در کودکتان تقویت می شود. پس کودک به اسباب بازی هایی نیاز دارد که حواس کودک را تحریک کند و در جهت رشد حواس باشد. اسباب بازی هایی مناسب هستند که اشکال و اشیاء مختلف را به کودک یاد می دهد. اشکال رنگارنگ با آینه های نشکن و بی خطر برای کودکان این سنین مناسب هستند. 

در سن بین 4 تا 7 ماهگی، حس بینایی در کودک بسیار تقویت شده است. خرید اسباب بازی و عروسک های نرم و باصدا برای این سن بسیار مناسب است. 

از سن 8 ماهگی تا یکسالگی هم می توان از اسباب بازی های بزرگتر خریداری کرد. مثلا اسباب بازی هایی که کودک دکمه ا« را فشار داده و انواع صداها را می شنود و آشنا می شود. وسایل آشپزخانه، تلفن و عروسک های صدا دار بسیار مناسب هستند. 

اسباب بازی مناسب تا سن 3 سالگی 

کودکان تا سن سن سالگی به خانه سازی بسیار علاقه مند هستند. آجرهای خانه سازی به دلیل شکل، اندازه و رنگ برایشان جذاب است. از اسباب بازی مناسب برای این سنین می توان به انواع لگو ساخت‌وساز، پازل‌های ساده، ماشین، کامیون و مداد شمعی‌های ضخیم برای رنگ‌آمیزی و. وسایل آشپزی، تلفن اسباب‌بازی و عروسک‌هایی با لباس‌های مختلف، امی توان نام برد که هم سرگرمی و هم آموزش را برای کودک به همراه دارند. 

اسباب بازی مناسب سن 3 تا 5 سال 

بازی با توپ و اسباب بازی هایی که هماهنگی بین دست و چشم را ایجاد می کند مناسب برای این سن هستند. پازل ها و لگوهای مناسب برای این گروه سنی هم بسیار خرید خوبی در اسباب بازی است. 

اسباب بازی های مناسب سن 3 تا 9 سالگی چیست؟ 

بهترین بازی ها برای کودکان در این سن بازی های دسته جمعی است و بازی که دویدن و بالا رفتن را داشته باشد. داشتن همبازی و ابداع و تغییر مقررات در بازی ها مناسب برای این گروه سنی است. پازل هایی با سایز و قطعات بزرگتر که بتوان به صورت گروهی بازی کرد بسیار خرید خوبی در تهیه اسباب بازی است.

خرید لگو هم انتخاب خوبی است. وسایل باغبانی و طناب بازی و توپ با راکت هم گزینه های خوبی در خرید اسباب بازی هستند. اسباب بازی های کنترلی هم بسیار طرفدار دارند و انتخاب بسیار خوبی برای کودکان است. خرید لگو از سایت کی کی تویز بسیار آسان است. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد