قیمت اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای

قیمت اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای
قیمت اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای

قیمت اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای

از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان و مخصوصا آقا پسرها، ماشین بازی است و این وقتی جذاب تر می شود که ماشین ها با پیست مسابقه ای هم باشند. در این مطلب درباره انواع مدل و قیمت اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای در فروشگاه کی کی تویز می خوانیم.

اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای در مدل ها و قیمت های متنوعی وجود دارد. این اسباب بازی جذاب را می توانید هم حضوری و هم اینترنتی از کی کی تویز خریداری نمایید.

اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای

اگر اسباب بازی مهیج و سرگرم کننده و جذابی می خواهید خریداری کنید که کودکتان هم آن را دوست داشته باشد، انتخاب از ماشین ها باشد و چه بهتر که انتخاب کامل تری داشته باشید و اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای تهیه نمایید. این اسباب بازی به دلیل حرکتی بودن برای کودکان جذاب است.

اسباب بازی پیست ماشین برای هدیه دادن هم انتخاب خوبی است. هم شیک است و هم کودک را خوشحال می کند.

بازی با این اسباب بازی علاوه بر سرگرم کردن کودک، باعث رشد انواع مهارت ها هم می شود که در ادامه از مزیت های بازی با این اسباب بازی می گوییم.

مزیت بازی با اسباب بازی ماشین و پیست

بازی با اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای فقط برای سرگرمی نیست. در همان حال که کودک شما غرق در بازی است، در حال آموزش و رشد مهارت های لازم است. می توان از این مزایا به گزینه های زیر اشاره داشت.

  • رشد خلاقیت کودک در هنگام بازی با ماشین اسباب بازی به دلیل داستان سازی های کودکانه
  • رشد مهارت فیزیکی کودک در هنگام چیدن و سرهم کردن اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای
  • قوی تر شدن دستان و انگشتان و چشم های کودک و هماهنگی بین آن ها
  • افزایش اعتماد به نفس با بازی ماشین بازی و داشتن مفش اصلی داستان خود
  • دقت به حرکت ماشین در پیست و آشنایی با مفاهیم فیزیک چون سرعت و شتاب
  • افزایش و رشد مهارت فکری کودک در هنگام مونتاژ اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای
  • می تواند بازی تعاملی باشد و بزرگسال در هنگام مونتاژ اسباب بازی پیست، کودک را کمک و همیاری کند و این تجربه خوبی برای رشد مهارت اجتماعی کودک است.

اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای

انواع اسباب بازی پیست ماشین و پارکینگ در کی کی تویز

اگر به دنبال خرید اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای و یا پارکینگ ماشین هستید؛ در فروشگاه کی کی تویز انواع مدل ها و جدیدترین آن ها از بهترین برندها موجود است. در ادامه درباره برخی از آن ها می خوانیم و اشنا می شویم.

اسباب بازی پیست مسابقه هات ویلز RACING TRACK 66612

محصول اسباب بازی پیست مسابقه هات ویلز RACING TRACK 66612بسیار پرطرفدار و پرفروش است. از متریال باکیفیت و استاندارد ساخته شده است. این اسباب بازی به صورت قطعات جدا از هم است که باید مونتاژ شده و سرهم شود تا کودک با آن بازی کند.

اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای

این پیست دارای 24 قطعه است.این پیست دارای شکل مارپیچ است و به حالت رو و زیر گذر سرهم بندی و مونتاژ می شود.ماشین این پیست به صورت عقب کش است. برای خرید این محصول از فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید تا با تخفیف ویژه خریداری نمایید.

قیمت اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای هات ویلز در فروشگاه معتبر کی کی تویز با تخفیف ویژه 390 هزار تومان است.

اسباب بازی پارکینگ پلیس

این محصول یک ست اسباب بازی از پارکینگ پلیس است که بسیار پرطرفدار و پرفروش است. کودک از بازی با این اسباب بازی لذت برده و ساعت ها سرگرم می شود.

 اسباب بازی پارکینگ پلیس مقایس 1:64 می باشد. ماشین های این ست بصورت فلز و پلاستیک از جنس استادارد و باکیفیت بالا و با دوام ساخته شده است.

با سر هم نمودن و چیدن این ست یک مجموعه پارکینگ پلیس دوطبقه با علائم و وسایل ساخته خواهد شد. این اسباب بازی هم دارای نور و هم آژیر پلیس است.

اگر به دنبال خرید اسباب بازی کامل و سرگرم کننده برای کودک خود هستید، این ست اسباب بازی پارکینگ را خریداری نمایید.

این اسباب بازی کودکانه دارای سه عدد ماشین است که می توانند در درون پارکینگ خیلی راحت حرکت داشته باشند. قیمت اسباب بازی پارکینگ ماشین پلیس در کی کی تویز تخفیف خورده است و تنها، 540 هزار تومان است. می توانید هم حضوری و هم خیلی راحت آن را اینترنتی سفارش دهید.

اسباب بازی پارکینگ پلیس

اسباب بازی ریسینگ کنترلی دو طبقه

 محصول اسباب بازی ریسینگ کنترلی دو طبقه مانند ریسینگ مسابقه ای طراحی و ساخته شده است كه در مسیر بسته ای به نام پیست ایجاد شده است.  این اسباب بازی همانند ریسینگ واقعی است که دارای سرعت بیشتر و زمان كمتر است.

اسباب بازی های ریسینگ بسیار سرگرم کننده و آموزنده هستند آموزش علایم و راهها و نظم در بازی از مزیت های این بازی ریسینگ است.اسباب بازی ریسینگ برای ایجاد محیط رقابتی هیجان انگیز طراحی شده است که بسیار مورد علاقه کودکان و حتی بزرگسالان است.

برای خرید این محصول می توانید از کی کی تویز اقدام کرده و با قیمت مناسب 620 هزارتومان خریداری نمایید.

در نهایت

خرید اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای و پارکینگ از اسباب بازی های جذاب برای کودکان و مخصوصا پسربچه ها است. کی کی تویز از بین اسباب بازی های متنوع پسرانه، خرید این دسته از اسباب بازی ها را توصیه می کند که هم یرگرم کننده و هم آموزشی است. برای خرید انواع اسباب بازی و خرید لگو می توانید خیلی راحت؛ اینترنتی از می می تویز اقدام نمایید.

سوالات متداول اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای

اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای برای چه سنی مناسب است؟

معمولا برای سن بالای 4 سال مناسب است و کودک می تواند با آن بازی کند.

آیا اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای پسرانه است؟

خیر این اسباب بازی هم برای دختر خانوم ها و اقا پسرها مناسب است، در نهایت باید بر اساس علاقه کودک خریداری شود.

قیمت اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای چقدر است؟

قیمت اسباب بازی پیست ماشین مسابقه ای بر اساس مدل و برند آن تعیین می شود. معمولا بالای 400 هزار تومان هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد