قیمت اسباب بازی میز آرایش | خرید اسباب بازی دخترانه

قیمت اسباب بازی میز آرایش | خرید اسباب بازی دخترانه
قیمت اسباب بازی میز آرایش | خرید اسباب بازی دخترانه- خرید انواع اسباب بازی دخترانه ارزان -خرید اسباب بازی دخترانه باکیفیت

قیمت اسباب بازی میز آرایش

رول یدک استمپر ناخن با لاک GO GLAM Nail salon 12B
این اسباب بازی یک بسته از رول اضافی و یدکی ست استمپر ناخن کودک با لاک مناسب و استاندارد کودک می باشد.این رول یدکی با تمام مدل های استمپر موجود در بازار مطابقت دارد.
لوازم  آرایشی  اسباب بازی رژ لب مایع  Fashion Girl 201
این محصول یک ست 3 عددی اسباب بازی رژ لب مایع دخترانه می باشد . این ست برای کودکان 3 سال به بالا مناسب می باشد.
لوازم  آرایشی  اسباب بازی Fashion Girl 201
این محصول یک ست 3 عددی اسباب بازی سایه چشم 6 رنگ و رژ گونه دخترانه می باشد . این ست برای کودکان 3 سال به بالا مناسب می باشد.
لاک دخترانه اسباب بازی Fashion Girl 201
این محصول یک ست 3 عددی اسباب بازی لاک مصرفی دخترانه می باشد که دو دو رنگ و یک لاک اکلیلی زیبا می باشد.این ست برای کودکان 3 سال به بالا مناسب می باشد.
رول یدک استمپر ناخن با لاک GO GLAM Nail salon 12c
این اسباب بازی یک بسته از رول اضافی و یدکی ست استمپر ناخن کودک با لاک مناسب و استاندارد کودک می باشد.
اسباب بازی ست لوازم آرایشی دخترانه آنجل ANGELS WINGS 06
اسباب بازی ست لوازم آرایشی طرح آنجل دارای تعداد زیادی ابزار و رنگ های مختلف برای رنگ آمیزی ناخن و بازی آرایشی کودکان می باشد.
ست طراحی ناخن با لاک و کیف اسباب بازی Nail Salon Glitter Set
ست طراحی ناخن اسباب بازی برای کودکان که دارای وسایل و ابزار برای تزئین ناخن کودک می باشد.
اسباب بازی استمپر ناخن دست و ست آرایشی GO GLAM Nail salon play set
این اسباب بازی ست لوازم تزیین ناخن کودک با دستگاه چاپ یا استمپر و لوازم ارایشی مصرفی استاندارد کودک می باشد.
ست طراحی ناخن اسباب بازی Nail Salon Glitter Set
ست طراحی ناخن اسباب بازی برای کودکان و دارای لاک خشک کن حرفه ای
استمپر اسباب بازی کودک  Nail care makeup play set HZ004
اسباب بازی ست لوازم آرایشی مصرفی کودک با دستگاه استمپر و چاپ ناخن و لاک و سایه و رژ می باشد که کودک به راحتی می تواند از آن استفاد کند.
استمپر ناخن اسباب بازی با لوازم ارایشی Nail care makeup play set
اسباب بازی ست استمپر و لوازم آرایشی مصرفی کودک با دستگاه چاپ و لاک و سایه و رژ می باشد که برای کودکان 6 سال به بالا توصیه شده است.
اسباب بازی ست طراحی دستبند دخترانه FUNKY WRIST BANDS 8109
اسباب بازی ست طراحی دستبند دخترانه FUNKY WRIST BANDS
اسباب بازی | ست لوازم آرایشی | ناخن Fashion Girl
اسباب بازی ست لوازم آرایشی مصرفی دخترانه شامل لاک و سایه Fashion Girl
اسباب بازی میز آرایشی دختر کفشدوزکی LADYBUG 998A
اسباب بازی ست میز آرایشی دخترکفشدوزکی که بصورت موزیکال می باشد و ابزار و وسایل آن غیر مصرفی است .
میز آرایشی دخترانه اسباب بازی طرح قلعه Beauty Girl set 939B
میز آرایشی دخترانه اسباب بازی Beauty Girl set به همراه ست لوازم آرایشی غیر مصرفی
میز آرایشی دخترانه | اسباب بازی | طرح گل Beauty Girl set 639A-3
میز آرایشی دخترانه اسباب بازی Beauty Girl set به همراه ست لوازم تزیینی
میز آرایشی دخترانه اسباب بازی مدل قلب Beauty Girl set 739-1
میز آرایشی دخترانه اسباب بازی Beauty Girl set به همراه ست لوازم ارایشی
میز آرایشی دخترانه اسباب بازی سوفیا Beauty Girl set 369A1A
میز آرایشی دخترانه اسباب بازی سوفیا Beauty Girl set به همراه ست لوازم ارایشی غیر مصرفی
میز آرایشی اسباب بازی دخترانه موزیکال GLAMOR MIRROR 008-19
میز آرایش اسباب بازی دخترانه GLAMOR MIRROR به همراه ست لوازم آرایشی و موزیکال برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد.

اسباب بازی میز آرایش برای دختر خانم ها تولید و طراحی شده است. اسباب بازی میز آرایشی از اسباب بازی های محبوب اکثر دختر خانوم ها است و از داشتن آن و بازی کردن با آن لذت می برند. انواع متنوعی از اسباب بازی میز آرایش در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد. قیمت اسباب بازی میز آرایش بستگی به مدل انتخابی شما دارد.

کی کی تویز جدیدترین اسباب بازی میز آرایش را در سبد فروش خود قرار داده است. در این مقاله به معرفی اسباب بازی های آرایشی دخترانه در فروشگاه کی کی تویز می پردازیم.

میز آرایشی | دخترانه کنترلی | موزیکال اسباب بازی Tewelry Stand LM669-009

خرید میز آرایش

این محصول یک میز آرایش با ست لوازم آرایش غیر مصرفی است. دارای آینه کنترلی است. دارای وسایل آرایشی تزئینی چون رژ، سشوار، شانه است. این میز آرایش برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده است که بسیار جذاب و پرطرفدار است. خیلی مشابه نمونه واقعی ساخته شده است. سشوار موجود در این اسباب بازی با باتری کار می کند. سشوار دارای یک باد ملایم است.

 میز آرایش دارای کشویی است که می توان وسایل شخصی و بدلیجات را در آن قرار داد. دارای یک آینه جادویی جذاب هم می باشد که با یک دکمه درب هایش باز شده و تصویر یک ملکه زیبا نمایان می شود. دارای نور و موسیقی هم می باشد و موزیکال است.

این ست آرایشی دارای صندلی میزتوالت هم می باشد که کودک می تواند بر روی آن بنشیند. پس از خرید این محصول باید قطعات سرهم بندی شوند و برچسب ها بر روی اسباب بازی قرار داده شوند.

قیمت اسباب بازی میز آرایش موزیکال اسباب بازی Tewelry Stand LM669-009 در فروشگاه اینترنتی و حضوری کی کی تویز یک میلیون و صد و پنجاه هزار تومان است. فروشگاه کی کی تویز فقط محصولات اصل و اورجینال و باکیفیت را به فروش می رساند.

اسباب بازی | میز آرایشی | دختر کفشدوزکی

ست آرایشی اسباب بازی

این محصول دارای وسایل آرایشی مثل شانه، آینه، سشوار و لاک دارد. از بهترین متریال ساخته شده است. این ست اسباب بازی برای بازی گروهی دختر خانوم ها و تک نفره طراحی شده است. برای کودکان بالای 3 سال بسیار مناسب است. دارای رنگبندی بسیار جذابی است و کودکان از بازی کردن با آن بسیار لذت می برند.

این ست میز آرایش بسیار پرطرفدار و دوست داشتنی است. قیمت اسباب بازی میز آرایش دختر کفشدوزکی 650000 تومان است. می توانید خیلی آسان هم به صورت حضوری و هم آنلاین از فروشگاه کی کی تویز خریداری نمایید.

میز آرایشی |دخترانه اسباب بازی | طرح قلعه 

یکی دیگر از اسباب بازی های جذاب دخترانه آرایشی میز آرایشی طرح قلعه است. این اسباب بازی آرایشی بسیار شبیه به نمونه واقعی طراحی شده است. برای کودکان بالای 3 مناسب است و از مواد و متریال باکیفیت ساخته شده است. برای خرید این محصول از طریق وبسایت کی کی تویز اقدام نمایید. قیمت اسباب بازی میز آرایش طرح قلعه با تخفیف 14%  است که 630 هزار تومان است.

میز آرایش دخترانه موزیکال

یک محصول جذاب دیگر از میز آرایش در فروشگاه کی کی تویز برای فروش قرار داده شده است. این ست آرایش از متریال بسیار باکیفیت ساخته شده است. اندازه این میز آرایش در حدود اندازه ارتفاع 73 و عرض 45 و عمق 30 سانتیمتر می باشد. قیمت این محصول از سری محصولات آرایشی دخترانه با 14% تخفیف، 11000000 تومان است.

چرا میز آرایش اسباب بازی بخرم

با خرید میز آرایش اسباب بازی کودک خود را خوشحال کرده و خرید این اسباب بازی علاوه بر سرگرمی قوه تخیل و خلاقیت کودک را افزایش می دهد. کودک با اعتماد به نفس خود را در جایگاه بزرگترها قرار داده و مهارت آموزی می کند. یاد می گیرد که همیشه مرتب و منظم باشد و با این اسباب بازی می تواند در کنار سرگرم شدن، کارهای شخصی اش را هم خودش انجام می دهد.

نکات مهم در خرید میز آرایش اسباب بازی کودک 

  • خرید اسباب بازی های آرایشی مناسب با سن کودکتان باشد. معمولا میز آرایش اسباب بازی برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد. 
  • بهتر است مانند هر خرید اسباب بازی به مواد و متریال که در ساخت اسباب بازی استفاده شده است، دقت نمایید. استفاده از متریال و مواد استاندارد در اسباب بازی ها ضامن سلامت کودک شما است. تمامی اسباب بازی هایی که در فروشگاه اینترنتی کی کی تویز وجود دارد، از مواد و متریال درجه یک استفاده شده است. 
  • در خرید میز آرایش اسباب بازی دقت نمایید که از برند معتبر یاشد. خرید اسباب بازی از برند معتبر هم دیرتر فرسوده می شود و هم ایمنی بیشتری دارند. 
  • برای خرید راحت می توانید میز آرایشی اسباب بازی را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. فروشگاه کی کی تویز انواع مدل های میز آرایشی کودک را اینترنتی و با قیمت مناسب به فروش می رساند. 
  • بهتر است انتخاب رنگ را برای خرید هر اسباب بازی به عهده خود کودک بگذارید. 
  • در خرید اسباب بازی سلیقه کودک را مد نظر داشته باشید. 

سوالات متداول قیمت اسباب بازی میز آرایشی 

چرا اسباب بازی میز آرایشی بخرم؟ 

خرید اسباب بازی میز آرایشی در کودک ایجاد اعتماد به نفس می کند. مسئولیت پذیری را بیشتر کرده و قوه تخیل کودک را تقویت می نماید. 

در خرید اسباب بازی میز آرایشی به چه مواردی اهمیت دهیم؟ 

در خرید میز آرایشی اسباب بازی کودک باید به مواد و متریال استفاده شده در اسباب بازی دقت نمایید. خرید خود را از برندهای معتبر انجام داده تا سلامتی کودکتان به خطر نیافتد. 

اسباب بازی میز آرایشی کودک برای چه سنی مناسب است؟ 

انواع مدل ها از اسباب بازی های آرایشی کودک در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد که برای گروه سنی 6 سال به بالا مناسب هستند. برای دیدن انواع محصولات اسباب بازی فروشی کی کی تویز وارد وبسایت شوید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد