بهترین اسباب بازی برای کودک 3 تا 5 ساله

بهترین اسباب بازی برای کودک 3 تا 5 ساله
بهترین اسباب بازی برای کودک 3 تا 5 ساله-از بهترین اسباب بازی ها برای کودک 3 تا 5 ساله، اسباب بازی هایی که او را وادار به فکر کردن و حل مسئله کند.

بهترین اسباب بازی برای کودک 3 تا 5 ساله

از مهم ترین موارد در تربیت و رشد درست کودک، خرید اسباب بازی مناسب برای کودک است. برای کودکان باید با توجه به سن و شرایط و توانایی ها و البته علاقه ان ها خرید اسباب بازی داشت. در این مطلب به بهترین اسباب بازی برای کودک 3 تا 5 ساله می پردازیم.

کودک 3 تا 5 ساله فکر می کند و دوست دارد حل کند و بسازد. خلق کردن را دوست دارد و کنجکاوی زیادی دارد. از بهترین اسباب بازی ها برای کودک 3 تا 5 ساله، اسباب بازی هایی که او را وادار به فکر کردن و حل مسئله کند. کودک با چالش های زیادی آشنا شود و توانایی ذهنی خود را تقویت کند که برای دوران مدرسه و در اینده تحصیلی و شغلی تاثیر خوب گذارد.

اسباب بازی هایی برای رشد مهارت حرکتی و فیزیکی و اجتماعی کودک 3 تا 5 ساله طراحی شده اند، که از بهترین اسباب بازی برای این گروه سنی است. در ادامه با این اسباب بازی ها بیشتر آشنا شویم.

خرید لگو اسباب بازی

لگو کودک

از اسباب بازی هایی که باعث تقویت انواع مهارت های لازم برای کودک 3 تا 5 سال می شود، لگو اسباب بازی است. با کمک این اسباب بازی فکری، کودک هماهنگی بین حرکت چشم و انگشتان و مهارت حرکتی را در خود تقویت می کند. حس اعتماد به نفس پیدا می کند و از  حل چالش و مسائل استقبال می کند. خرید لگو اینترنتی را از فروشگاه معتبر کی کی تویز داشته باشید.

خرید اسباب بازی های شبیه سازی شده

اسباب بازی های شبیه سازی شده باعث می شود که کودک با دنیای واقعی اشنا شود و اطلاعات بیشتری درباره ان ها پیدا کند. بهترین اسباب بازی برای کودک 3 تا 5 ساله اسباب بازی هایی است که به کودک نقش می دهد و او با نگاه کودکانه وارد دنیای بزرگترها می شود و مهارت می اموزد.

از اسباب بازی های شبیه سازی شده می توان به ماشین اسباب بازی، ابزار اسباب بازی، اسباب بازی آشپزخانه و بسیاری انواع مدل های اسباب بازی شبیه سازی شده دیگر است.

تلفن اسباب بازی، ظروف آشپزخانه اسباب بازی، وسایل و الات موسیقی از دسته اسباب بلزی های مناسب این گروه سنی است.

خرید پازل اسباب بازی

پازل کودک

از دیگر اسباب بازی که برای رشد مهارت فیزیکی و ذهنی کودک اهمیت دارد، پازل است. انواع پازل برای کودکان در هر گروه سنی طراحی و ساخته شده است. پازل، تمرکز و هوشیاری و حافظه کودک را تقویت می کند. پازل های با قطعه کم و درشت برای سن 3 تا 5 سال مناسب است.

خرید اسکوتر اسباب بازی

همانطور که کودک باید ذهن خود را با اسباب بازی پرورش دهد، به پرورش مهارت های حرکتی و فیزیکی هم نیاز دارد. البته که کودک باید اموزش ببیند و بزرگتری در هنگام بازی همراه او باشد.

خرید عروسک باربی

عروسک باربی برای کودکان بالای 4 سال مناسب است. با بازی با عروسک، کودک عاطفه و مهر ورزیدن را در خود تقویت می کند. اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهد کرد.

خرید فیگور و مینی فیگور

خرید فیگور و مینی فیگور

خرید فیگور و مینی فیگور برای کودک بالای 4 سال مناسب است. این عروسک های جذاب هم پسرانه و هم دخترانه هستند. کودک با بازی با فیگور اسباب بازی، داستان سرایی می کند و قهرمان داستان می شود. خلاقیت و اعتماد به نفس و مهارت حرکتی در او تقویت می شود.

قطار اسباب بازی

از بهترین اسباب بازی برای کودک 3 تا 5 ساله قطار اسباب بازی است. با دنبال کردن حرکت قطار با چشم، بینایی کودک تقویت می شود. حرکت و ایستادن و فیزیک را درک می کند و با ان اشنا می شود.

با قطار اسباب بازی کودک هیجان را تجربه می کند و با حرکت قطار، او هم به سمت رویای فکر خودش حرکت می کند. با مونتاژ ریل قطار، ساختن و سرهم کردن را یاد می گیرد. در این صورت مهارت حرکتی هم در کودک تقویت می شود.

خمیربازی

بازی های ساختنی از بهترین اسباب بازی برای کودک 3 تا 5 ساله است. خمیربازی هم از این دسته اسباب بازی ها است. هم دستان و انگشتان کودک قوی می شود و هم خلاقیت در او شکوفا می شود. انواع اسباب بازی خمیربازی در کیفیت خوب و بدون مواد سمی در فروشگاه کی کی تویز وجود داد.

موارد مهم در خرید اسباب بازی کودک

  • اسباب بازی بر اساس رده سنی کودک انتخاب شود.
  • اسباب بازی را بر اساس علاقه کودک خریداری کنید.
  • اسباب بازی کودک باید از متریال استاندارد و مرغوب و بی خطر و بدون مواد سمی باشد.
  • برای کودک 3 تا 5 ساله اسباب بازی هایی که بی خطر هستند و گوشه های تیز و برنده ندارند، خریداری نمایید.
  • خرید اسبای بازی باکیفیت و برند را از اسباب بازی فروشی های معتبر داشته باشید.

 ویژگی اسباب بازی مناسب کودک 3 تا 5 سال

در این مطلب با انواع اسباب بازی سازنده و مفید برای رشد کودک اشنا شدید، همه این اسباب بازی ویژگی یکسانی دارند که له صورت زیر است.

  • اسباب بازی ساختنی و فکری
  • اسباب بازی گروهی
  • اسباب بازی فردی

در نهایت

برای خرید بهترین اسباب بازی برای کودک 3 تا 5 ساله می توانید وارد وبسایت کی کی تویز شده و انواع اسباب بازی مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. خرید خود را می توانید هم حضوری و هم اینترنتی داشته باشید.

سوالات متداول بهترین اسباب بازی برای کودک 3 تا 5 ساله

ویژگی اسباب بازی برای کودک 3 تا 5 سال چیست؟

باید فکری، گروهی و فردی و مهیج باشد.

اسباب بازی های شبیه سازی شده برای چه سنی مناسب هستند؟

اسباب بازی های شبیه سازی شده برای سن بالای 4 سال مناسب هستند.

برای دختربچه 5 ساله خرید چه اسباب بازی پیشنهاد می شود؟

برای خرید اسباب بازی سلیقه او را هم در نظر داشته باشید. انواع اسباب بازی شبیه سازی شده دخترانه مثل آشپزخانه اسباب بازی، اسباب بازی آرایشی کودک و عروسک باربی، ابزار اسباب بازی و لگو و پازل مناسب هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد