خرید اینترنتی چادر و کلبه کودک | قیمت چادر کودک

خرید اینترنتی چادر و کلبه کودک | قیمت چادر کودک
خرید اینترنتی چادر و کلبه کودک | قیمت چادر کودک- نکات مهم در هنگام خرید چادر اسباب بازی- خرید کلبه بازی کودک- خرید چادر بازی سرخپوستی- خرید قلعه و جامپینگ اینتکس

-

خرید اینترنتی چادر و کلبه کودک 

قلعه و جامپینگ اینتکس intex 48257
قلعه و جامپینگ اینتکس intex 48257
%7 1,680,000
1,570,000 تومان
قلعه و جامپینگ اینتکس intex 48257 که کودکان براحتی می توانند در آن بازی کنند.
اسباب بازی چادر بازی سرخپوستی اینتکس intex 48629
این چادر بازی مناسب کودکان طراحی شده است که همانند چادر های سرخپوستان می باشد
چادر بادی کودک  اینتکس intex 48634
محصولی مناسب در ابعادی ایده ال جهت بازی و گذراندن اوقات فراغت کودکان مورد استفاده قرار گرفته،
اسباب بازی چادر کودک طرح جنگل اینتکس اورجینال  intex 45642
چادر بازی طرح جنگل اینتکس اورجینال با طرح حیوانات روی محصول باعث شده که کودکان را به خود جذب کند
چادر اسباب بازی کودک طرح آپارتمان  بست ویbestway 14919
چادر بازی کودک محصولی مناسب برای بازی کودکان همراه دوستانشان است

کودکان علاقه زیادی به داشتن فضای شخصی برای بازی کردن دارند. حتی با داشتن یک اتاق هم دوست دارند فضایی از آن اتاق محفوظ تر هم باشد تا راحت در افکار خود غرق شده و بازی کودکانه خود را انجام دهند. در سال های گذشته هنوز چادر و کلبه کودک وارد بازار نشده بود و کودکان و بچه ها خودشان همچین فضایی را ایجاد می کردند. امروزه با خرید اینترنتی چادر و کلبه کودک خیلی راحت صاحب این وسیله کارامد برای بازی بچه ها خواهید شد.

چادر اسباب بازی

بازی کردن با این چادرها بسیار راحت است. سبک هستند و خیلی راحت قابلیت باز و بسته شدن را دارند. این چادرهای بزرگ اسباب بازی در انواع و مدل های متنوعی وجود دارند که می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • چادر بازیکودک بادی
  • چادر پلستری
  • چادر کودکان با جنس پارچه ای،
  • کلبه بازی هلوکیتی
  • کلبه بازی ماه و ستاره
  • کلبه بازی و استخر

چادرهای بازی جنس های مختلفی دارند که هر کدام تولید کشور دیگری است. بعضی ها سازه پلاستیکی و بعضی ها هم سازه فایبرگلاس دارند.

خرید اینترنتی چادر و کلبه اسباب بازی

از مهم ترین تفریحاتی که کودکان می توانند در خانه های آپارتمانی داشته باشند و لذت ببرند، خرید چادر و کلبه اسباب بازی است. این اسباب بازی برای کودکان ایجاد شادی کرده و بسیار مفرح است. می توان در هر جا و مکانی از این وسیله بازی جذاب استفاده کرد و قابل حمل هم می باشد.

اگر می خواهید خرید اینترنتی چادر اسباب بازی داشته باشید، می توانید متنوع ترین و بهترین مدل ها را از سایت کی کی تویز خریداری نمایید.

نکات مهم در هنگام خرید چادر اسباب بازی

در هنگام خرید چادر اسباب بازی به اندازه آن توجه کنید و به اندازه فرزتدان خود و متناسب با تعداد آن ها چادر را تهیه کنید.

به جنس چادر دقت کنید که از نوع باکیفیت آن را خریداری نمایید. در واقع یکبار هزینه کنید و جنس محکم آن را خریداری نمایید. کودک دائم در حال بازی کردن با آن ها است پس باید از استحکام بالایی برخوردار باشد.

به نوع نخ و دوخت چادر اسباب بازی دقت کنید.  اگر از نخ خوب و دوخت خوب و باکیفیتی برخوردار باشد، زود پاره و فرسوده نمی شود.

جنس زیپ به کار رفته در دوخت چادر را دقت کنید. زیپ هایی که فلزی هستند، عمر بیشتری دارند. زیپ های پلاستیکی کمی دوام شان کم تر است. زیپ در کیفیت چادر بازی و کلبه اسباب بازی کودک نقش مهمی دارد. کودکان در هنگام بازی دائم زیپ را باز و بسته می کنند. پس باید استحکام زیادی داشته باشد. اگر محکم نباشد، خیلی زود پاره می شود.

یک نوع چادر بازی برای کودکان وجود دارد که دارای در و پنجره پشه بند است. اگر کودک شما در سنی است که در چادر می تواند بخوابد، خوب است که از آن نوع تهیه شود.

نگهداری از چادر بازی کودکان

  • درست باز و بسته شدن چادر اسباب بازی را به کودکتان آموزش دهید تا زود خراب و فرسوده نشود.
  • بهتر است از شستشوی چادر اسباب بازی تا حد امکان جلوگیری شود. ممکن است آهن به کار رفته در این اسباب بازی زنگ بزند.
  • اگر چادر اسباب بازی کودکتان از جنس پلاستیک است در جای گرم و رطوبی قرار ندهید تا خراب نشود.

خرید چادر بازی سرخپوستی

چادر بازی کودک

این چادر بازی برای کودکان تولید شده است که مانند چادر سرخپوستان است. هم دختران و هم پسرها می توانند با این چادر اسباب بازی سرگرم شوند. در رنگبندی شاد وجود دارد که کودکان را شیفته خود می کند. نصب این کلبه بازی بسیار ساده است و جنس بدنه آن از پلاستیک است. سازه هایی از نوع فایبرگلاس هم دارند. این چادر و کلبه بازی قابل حمل است و وزن سبکی دارد.

خرید قلعه و جامپینگ اینتکس

این اسباب بازی دوکاره است و استفاده های زیادی برای کودکان دارد. این محصول از پلاستیک فشرده باکیفیت تولید شده است. بسیار محکم است و به راحتی فرسوده و خراب نمی شود.

چادر اسباب بازی کودک طرح آپارتمان بست وی

چادر اسبابب بازی طرح آپارتمان

اسباب بازی چادر اسباب بازی کودک طرح آپارتمان بست وی در فروشگاه کی کی تویز موجود است. کودکان تشویق به بازی گروهی با این اسباب بازی می شوند. طرح رویی این چادر و کلبه بازی مانند ساختمان است. به همین علت است که به آن چادر اسباب بازی کودک طرح آپارتمان بست وی می گویند. دارای جنسی از پلاستیک است. بدنه محکمی دارد.

سخن آخر

کودکان برای بازی کردن شاد و مفرح می توانند خرید اینترنتی چادر و کلبه کودک را از کی کی تویز داشته باشند. کی کی تویز انواع جدید و باکیفیت چادرهای بازی برای کودکان را در فروشگاه خود موجود دارد و با بهترین قیمت به فروش می رساند.

در فروشگاه کی کی تویز همه اسباب بازی ها با متریال استاندارد ساخته شده اند و از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده اسباب بازی می باشد. برای خرید این اسباب بازی وارد سایت کی کی تویز شده و خرید اینترنتی خود را همراه با تخفیف ویژه انجام دهید. خرید اینترنتی از سایت بسیار راحت است و کاربران به سهولت می توانند خرید اینترنتی اسباب بازی را انجام دهند. فقط کافی است وارد سایت شده و محصول را انتخاب نمایید و مراحل خرید را انجام دهید. 

از خرید اینترنتی چادر اسباب بازی در کی کی تویز، می توانید متنوع ترین و بهترین مدل ها را از سایت فروشگاهی خریداری نمایید. قیمت و جزئیات درباره هر محصول را می توانید در قسمت فروش محصولات در سایت مشاهده نمایید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد