اسباب بازی دخترانه شیک

اسباب بازی دخترانه شیک
اسباب بازی دخترانه شیک-خرید اسباب بازی آشپزخانه کودک-خرید اسباب بازی ارایشی کودک-بهترین قیمت اسباب بازی دخترانه-بزرگترین فروشگاه اسباب بازی دخترانه اینترنتی-خرید اسباب بازی دخترانه با تخفیف ویژه

اسباب بازی دخترانه شیک

هر چند که دیگر جنسیتی کردن اسباب بازی خیلی مقبول نیست اما بعضی از اسباب بازی ها هستند که مورد علاقه دخترخانوم ها هستند. روحیات دختربچه ها با پسربچه ها متفاوت است. از این رو اسباب بازی های مورد علاقه شان هم با هم فرق دارد. در این مطلب درباره اسباب بازی دخترانه شیک می خوانیم و با ان ها اشنا می شویم.

اسباب بازی باید هم جذاب و سرگرم کننده باشد و هم اموزشی باشد و به کودک مهارت های لازم را یاد دهد.

خرید اسباب بازی آشپزخانه کودک

خرید اسباب بازی آشپزخانه کودک

از اسباب بازی دخترانه شیک می توان به اسباب بازی آشپزخانه اشاره داشت. کودکان اسباب بازی های شبیه سازی شده را دوست دارند. با ان سرگرم می شوند و مهارت های جدیدی هم می آموزند. با بازی با اسباب بازی آشپزخانه، کودک اعتماد به نفس پیدا می کند و با ابزار و وسایل مختلف اشنا می شود.

انواع اسباب بازی اشپزخانه کودک در مدل های متنوع و جدید برای کودکان در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد که می توانید حضوری و اینترنتی خریداری نمایید. این اسباب بازی جذاب و مورد علاقه دختربچه ها برای سن بالای 6 سال مناسب است.

خرید اسباب بازی ارایشی کودک

از اسباب بازی دخترانه شیک اسباب بازی ارایشی است. این اسباب بازی هم از انواع اسباب بازی های شبیه سازی شده است که کودکان به ان علاقه دارند. از متریال باکیفیت و بی ضرر برای سلامتی کودکان ساخته شده اند. انواع اسباب بازی ارایشی در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد. با خرید این اسباب بازی سرگرم کننده و جذاب، کودک ساعت ها سرگرم می شود و مهارت می اموزد. می توانید این اسباب بازی را هم حضوری و هم اینترنتی خریداری نمایید.

اسباب بازی قصر و کلبه بازی

محصول اسباب بازی قصر و کلبه بازی از ان دسته اسباب بازی های مورد علاقه کودکان است که ساعت ها ان ها را مشغول می کند. در حین بازی با این اسباب بازی مهارت های زیادی می آموزند. داستان پردازی می کنند و خلاقیت ان ها افزایش پیدا می کند. خود قهرمان داستان می شوند و این باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک می شود.

انواع مدل های جدید و متنوع از اسباب بازی قصر و کلبه بازی در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد. می توانید از طریق وبسایت انتخاب نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

اتو اسباب بازی موزیکال

اسباب بازی اتو

اگر به دنبال خرید اسباب بازی دخترانه شیک هستید، اتو اسباب بازی موزیکال هم انتخاب خوبی است.

این محصول اسباب بازی شبیه به یک اتوی واقعی است و از اسباب بازی های شبیه سازی شده است. بی خطر است و کاملا ایمن می باشد. این اتو دارای صدا و موزیک به همراه نور می باشد که با چرخاندن ولوم قرار گرفته شده روی اتو، قطع یا وصل می شود.جنس بدنه‌ی این اسباب بازی از پلاستیک ABS باکیفیت و براق تهیه شده است. اندازه طول اتو 20 و ارتفاع آن 10 سانتی‌متر می باشد.

برای خرید این محصول با تخفیف ویژه فقط از وبسایت کی کی تویز اقدام نمایید. جدیدترین مدل از اسباب بازی اتو از محصولات کی کی تویز است.

اسباب بازی چرخ خیاطی

اسباب بازی چرخ خیاطی یک از پرطرفدارترین اسباب بازی ها در میان دختر خانم ها است که از نمونه اصلی شبیه سازی شده است. ساعت ها با این اسباب بازی سرگرم شده و مهارت یاد می گیرند.

 چرخ خیاطی اسباب بازی مدل Sewing Machine با قابلیت دوخت و دوز که برای کودکان بسیار جذاب بوده و خیاطی و دوخت و دوز را یاد می گیرند و با ابزار مختلف اشنا می شوند. این مدل در فروشگاه کی کی تویز موجود است.

عروسک باربی

باربی کودک

از اسباب بازی های جذاب و بسیار دوست داشتنی برای دخترخانوم ها عروسک باربی است. برای کودکان 6 تا 12 ساله بسیار مناسب است و ساعت ها با ان سرگرم می شود و البته که اموزش مهارت های مختلف چون افزایش اعتماد به نفس و تقویت نیروی تخیل را در کودک دارد. فروشگاه کی کی تویز در فروش عروسک باربی بسیار گسترده عمل کرده است و متنوع ترین مدل ها را دارا است.

اسباب بازی لگو

از اسباب بازی های فکری جذاب می توان لگو را نام برد. بسیاری از کودکان و دخترخانم ها لگو را دوست دارند و از بازی کردن با ان لذت می برند. لگو برای همه سنین مناسب است. برای خرید لگو اینترنتی از طریق وبسایت کی کی تویز اقدام نمایید.

نکات مهم در خرید اسباب بازی دخترانه

  • خرید اسباب بازی بر اساس روحیات و علاقه کودک باشد.
  • در خرید اسباب بازی دخترانه شیک به سن کودک هم توجه نمایید.
  • اسباب بازی باکیفیت و برند تهیه نمایید تا سلامتی کودک به خطر نیافتد.
  • اسباب بازی را ازفروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

ایمنی اسباب بازی دخترانه

از موارد مهم در خرید اسباب بازی، ایمنی اسباب بازی است. باید اسباب بازی تهیه کنید که کودکتان با خیال راحت سرگرم شود. موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • اسباب بازی لبه های گرد داشته باشد و تیز و برنده نباشد.
  • متریال اسباب بازی سمی نباشد.
  • قطعات کوچک در اسباب بازی وجود نداشته باشد.
  • به راحتی نشکند و شکننده نباشد.

در نهایت

برای خرید اسباب بازی دخترانه شیک موارد و نکات مهم ارائه شده در این مطلب را در نظر داشته باشید. خرید اسباب بازی خوب و مورد علاقه کودک خود یک مهارت است. برای خرید انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه می توانید از طریق کی کی تویز اقدام نمایید.

سوالات متداول

اسباب بازی مناسب دختربچه 9 ساله چیست؟

از بهترین اسباب بزی ها می توان اسباب بازی اشپزخانه، آرایشی، لگو، عروسک باربی نام برد.

اسباب بازی های شبیه سازی شده برای چه سنی مناسب هستند؟

برای بالای 6 سال مناسب هستند. در خرید اسباب بازی به سن کودک خود توجه نمایید.

پرفروش ترین اسباب بازی دخترانه کدام هستند؟

پرفروش ترین و جذاب ترین اسباب بازی دخترانه در این مقاله امده است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد