قیمت ماشین های اسباب بازی بزرگ

قیمت ماشین های اسباب بازی بزرگ
قیمت ماشین های اسباب بازی بزرگ-چرا برای کودک خود ماشین اسباب بازی بخریم-نکات مهم در خرید ماشین های اسباب بازی بزرگ

قیمت ماشین های اسباب بازی بزرگ

ماشین اسباب بازی از آن دسته اسباب بازی های پرطرفدار در میان کودکان و مخصوصا پسربچه ها است. هم سرگرم کننده و هم برای تقویت و رشد مهارت های کودک فوایدی دارد. ماشین های بزرگ را کودکان بیشتر دوست دارند برای همین در این مطلب با عنوان قیمت ماشین های اسباب بازی بزرگ درباره این اسباب بازی بیشتر می دانیم.

ماشین بیل مکانیکی

چرا برای کودک خود ماشین اسباب بازی بخریم

رشد فکر وذهن و جسم کودک در دوران کودکی صورت می گیرد. پس مرحله مهمی است. وقتی کودک در حال بازی با اسباب بازی است، می تواند با انتخاب درست ما از اسباب بازی رشد مهارت های مختلف هم در او انجام گیرد. انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودک از اهمیت زیادی برخوردار است. حال آیا خرید ماشین اسباب بازی برای کودک فواید هم دارد یا فقط برای سرگرم کردن کودک است؟

بازی با ماشین اسباب بازی باعث می شود که کودک حرکت بیشتری داشته باشد. فعالیت بدنی او بیشتر می شود. این برای رشد و افزایش مهارت حرکتی او خوب است. از طرفی بازی با ماشین اسباب بازی باعث قوت گرفتن نیروی تخیل و داستان سرایی کودک می شود. پس خرید ماشین های اسباب بازی بزرگ فقط برای سرگرمی کودک نیست.

تاثیر ماشین بازی بر رشد توانایی های کودک

وقتی کودک شما در حال بازی با ماشین اسباب بازی است، فقط در حال هل دادن و سرگرمی با ان نیست. اگر دقت کرده باشید کودک غرق در تخیلات خود است و کسب توانایی ها و مهارت های زیادی را دارد. از فواید بازی با ماشین های اسباب بازی بزرگ موارد زیر است.

  • افزایش مهارت های حرکتی کودک با ماشین اسباب بازی
  • ماشین بازی مخصوصا ماشین های اسباب بازی بزرگ کودک را به حرکت و فعالیت بیشتر ترغیب می کند.
  • اقتاع کننده حس تنوع طلبی در کودک می باشد.
  • باعث رشد و پرورش نیروی تخیل در کودکان می شود.
  • افزایش مهارت اجتماعی کودک با بازی با ماشین اسباب بازی

نکات مهم در خرید ماشین های اسباب بازی بزرگ

  • خرید ماشین اسباب بازی را از فروشگاه های معتبر داشته باشید تا اسباب بازی باکیفیت بوده و از متریال استاندارد ساخته شده باشد.
  • به علایق و سلیقه کودک در خرید ماشین اسباب بازی اهمیت دهید.
  • خرید ماشین اسباب بازی را بر اساس رده سنی کودک انجام دهید.
  • می توانید برای کودک خردسال از ماشین اسباب بازی چوبی هم خریداری نمایید.

خرید اینترنتی ماشین های اسباب بازی بزرگ

اگر قصد خرید ماشین های اسباب بازی بزرگ را دارید می توانید خیلی راحت اینترنتی از وبسایت کی کی تویز سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید. انواع متنوعی از اسباب بازی ماشین در سبد محصولات قرار گرفته است. همه محصولات با جزئیات و قیمت شفاف درج شده اند.

کامیون اسباب بازی کاترپیلار 160 کیلو TRECK 10780

ماشین بزرگ اسباب بازی

این محصول یک کامیون اسباب بازی خیلی بزرگ از دسته ماشین های اسباب بازی بزرگ است که برای بازی کودکان می باشد. این کامیون از جنس پلاستیک خوب و باکیفیت ساخته شده است و دارای طراحی زیبا و مناسب می باشد. این کامیون اسباب بازی برای بازی کودکان خردسال نیز مناسب می باشد و دارای لبه های تیز و غیر استاندارد نیست و قطعه جداشدنی ندارد. همچنین قسمت کمپرسی آن به سمت بالا می آید و و کودکان می توانند به راحتی با آن بازی کنند و سرگرم شوند. 

قیمت ماشین های اسباب بازی بزرگ کامیون در فروشگاه کی کی تویز، با تخفیف 360 هزارتومان است. می توانید این اسباب بازی جذاب را هم به صورت آنلاین و هم اینترنتی از کی کی تویز تهیه نمایید.

بیل مکانیکی کنترلی اسباب بازی موزیکال Y824

بیل مکانیکی

این محصول یک بیل مکانیکی کنترلی اسباب بازی موزیکال Y824است که به وسیله کنترل از راه دور کار می کند. دیگر این که این ماشین با باتری شارژی 6 ولت کار می کند و رابط شارژر درون جعبه قرار دارد. با توجه به دکمه های کنترلی در این اسباب بازی، این قابلیت را ایجاد می کند که بتوانید از راه دور همانند یک بیل مکانیکی واقعی آن را حرکت دهید. کنترل و ماشین می توانند بر روی سه فرکانس جدا از هم با هم تطبیق داده شوند تا تداخل فرکانسی با ماشین های دیگر در کنار خود هنگام بازی ایجاد نگردد.  بیل آن بوسیله کنترل به سمت بالا و پایین می رود و همچنین چرخش 360 درجه ،موزیک و افکت صدایی و نور از دیگر ویژگی های این ماشین کنترلی اسباب بازی است.

چرا کودکان ماشین کامیون اسباب بازی را دوست دارند

محققین اعتقاد دارند که علاقه به ماشین اسباب بازی کامیون از زمان جنین بودن در کودک وجود دارد. دلیل آن هم وجود هورمون ها است. هورمون تستسترون هم هورمون مردانه است که باعث ایجاد علاقه کودک به ماشین اسباب بازی کامیون می شود. دخترانی هم که در رحم مادر تحت تاثیر هورمون آندروژن بوده اند به این اسباب بازی علاقه نشان می دهند. پسربچه ها عاشق اسباب بازی های مکانیکی هستند. اسباب بازی های پشمالو هم اصلا دوست ندارند.

در نهایت

برای خرید ماشین های اسباب بازی بزرگ و خرید لگو  بهتر است از فروشگاه اینترنتی کی کی تویز اقدام نمایید تا هم خریدی آسان و هم مطمئن داشته باشید.

سوالات متداول ماشین های اسباب بازی بزرگ

قیمت ماشین های اسباب بازی بزرگ چقدر است؟

بستگی به نوع اسباب بازی که انتخاب می نمایید، دارد. در کی کی تویز ماشین های اسباب بازی بزرگ از 350 هزار تومان به بالا می باشد. قیمت ها مناسب و با تخفیف هستند.

چرا کودکان ماشین اسباب بازی دوست دارند؟

کودکان اسباب بازی های حرکتی و شبیه سازی شده را دوست دارند. با ان ارتباط گرفته و خود را جای پدر و مادر فرض می کنند و حس خوبی می گیرند.

ماشین های اسباب بازی بزرگ برای چه سنی مناسب است؟

بستگی دارد که از چه جنسی باشد. معمولا برای بالای 3 سال مناسب هستند. در خرید آن به رده سنی کودک توجه داشته باشید. بر اساس سن کودک خرید اسباب بازی را انجام دهید.

خرید اینترنتی ماشین اسباب بازی را از کجا داشته باشم؟

اگر قصد خرید ماشین های اسباب بازی بزرگ را دارید می توانید خیلی راحت اینترنتی از وبسایت کی کی تویز سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد