قیمت ماشین کنترلی آفرود سرعتی

قیمت ماشین کنترلی آفرود سرعتی

ماشین کنترلی افرود که به‌عنوان ماشین صخره‌نورد نیز شناخته می‌شود. یکی از شناخته شده‌ترین و مهیج‌ترین تفریحات برای کودکان به‌شمار می‌رود. با رشد و توسعه فناوری پیشرفته ماشین‌های کنترلی هم پیشرفت کردند و با قابلیت‌های زیادی که دارند، توانسته‌اند جای خود را بین کودکان باز کنند. این اسباب بازی‌ها امکان فیلمبرداری از مسیرهایی که طی می‌کند را دارد. قیمت ماشین کنترلی آفرود سرعتی نیز براساس سایز و قابلیت آنها متفاوت است. بازی کردن با این ماشین‌ها باعث افزایش قدرت تمرکز، مدیریت احساسات هیجانی، شکوفایی خلاقیت و رشد تخیلات کودکان خواهد شد.

لذت رانندگی با ماشین کنترلی بزرگ آفرود

رانندگی کردن یکی از لذت‌هایی است که همه افراد در همه سنین از آن مطلع هستند. در کودکی در شهربازی‌ها می‌توان لذت را چشید و در بزرگسالی با ماشین‌های واقعی. اما در این بخش یک نوع لذت دیگر با ماشین را می‌توان تجربه کرد که همان بازی کردن با ماشین کنترلی و رانندگی کردن به‌کمک ریموت کنترل است. این ماشین‌های اسباب بازی با تکنولوژی‌های جدید و روز دنیا ساخته شده‌اند. در برابر هرگونه ضربات احتمالی مقاوم هستند.

چگونه یک آفرود کنترلی مناسب بخریم؟

برای خرید یک ماشین کنترلی مواردی را باید در نظر بگیرید و بعد تصمیم به خریدن بگیرید. یکی از این موارد قیمت ماشین کنترلی آفرود سرعتی است. مورد بعدی، علاقه کودک شماست. سپس بایستی انواع ماشین‌های کنترلی را خوب بشناسید و بدانید که از کدام مدل دستگاه، کدام مدل سوختی یا شارژی می‌خواهید که تهیه کنید. برای انجام این سری از تحقیقات می‌توانید به وب سایت کی کی تویز مراجعه کرده و ویژگی‌های تمامی مدل‌ها بررسی کنید. حتی می‌توانید تجربه یک خرید خوب از این وب سایت یا فروشگاه را نیز داشته باشید.

انواع ماشین کنترلی آفرود

نمونه ماشین کنترلی آفرود فروشگاه کی کی تویز

ماشین‌های کنترلی آفرود سرعتی انواع مختلفی دارند که هرکدام از این ماشین‌ها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌ها مخصوص به خود هستند. پدر و مادرهای عزیز می‌توانند براساس سلایق فرزندان خود و در نظر گرفتن قیمت ماشین کنترلی آفرود سرعتی نسبت به تهیه هرکدام از اسباب بازی‌ها اقدام کنند. در ادامه چند نمونه از ماشین‌های کنترلی آفرود را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

باگی- Buggy

ماشین کنترلی آفرود باگی یک مدل مینیاتوری از خودروهای آفرود و بوگی می‌باشد که با کنترل از راه دور عمل می‌کند. این ماشین‌ها دارای سیستم چهار چرخ متحرک هستند که به راحتی بر سطوح نامنظم و دشوار حرکت می‌کنند. آماده‌باشی قوی و شوک‌های قابل تنظیم باعث جذب ارتعاشات و ضربه‌ها می‌شود. تراکش بالا و تایرهای خاصی برای عملکرد بهتر در خاک، شن، و مسیرهای نامنظم فراهم می‌آورند. موتورهای قدرتمند و کنترل دقیق از راه دور به کاربر امکان مسابقه و کنترل بهتر ماشین را می‌دهد.

تراگی Truggy

ماشین کنترلی آفرود تراگی یا Truggy، یک نوع ماشین کنترلی از راه دور است که ترکیبی از ویژگی‌های ماشین‌های آفرود (Off-Road) و بوگی (Buggy) می‌باشد. این ماشین‌ها دارای سیستم چهار چرخ متحرک، تراکش قوی و آماده‌باش قابل اطمینان هستند. طراحی محکم و مواد پرتوان ساخته شده‌اند تا در مسابقات و شرایط خشن به خوبی عمل کنند. از موتورهای قدرتمند و کنترل دقیق از راه دور برخوردارند. با قابلیت حرکت در تراکم‌های نامنظم، سرعت بالا، و کاربری آسان، Truggy گزینه ای عالی برای علاقه‌مندان به ماشین‌های کنترلی آفرود و مسابقات است.

Truck- کامیون کنترلی آفرود

ماشین کنترلی کامیون کنترلی آفرود یک مدل کوچک از کامیون‌های آفرود و آماده‌باشی برای استفاده در محیط‌های خشن است. این ماشین‌ها دارای سیستم چهار چرخ متحرک و تراکش قوی هستند که برای مقابله با سطوح نامنظم و دشوار مناسب هستند. طراحی محکم و شوک‌های قابل تنظیم ارتعاشات و ضربه‌ها را جذب می‌کنند. تایرهای خاص و مقاوم در برابر سایش و خرابی نیز جهت بهبود عملکرد انتخاب می‌شوند. موتورهای قدرتمند و کنترل دقیق از راه دور امکان مسابقه و کنترل بهتر کامیون را به کاربر می‌دهد.

دریفت Drift

ماشین کنترلی آفرود دریفت یا Drift یک مدل مینیاتوری از خودروهای آفرود مخصوص تمرکز بر دریفت کردن است. این ماشین‌ها دارای طراحی خاص و تایرهای با کمی روانه‌ی بیشتر برای ایجاد دریفت و سرعت بالا هستند. آماده‌باشی قوی و سیستم شوک‌های قابل تنظیم، ارتعاشات و ضربه‌ها را جذب می‌کنند. موتورهای قدرتمند و کنترل دقیق از راه دور به کاربر اجازه می‌دهد دریفت‌های با احساس و دقیق انجام دهد. ماشین کنترلی آفرود دریفت برای علاقه‌مندان به مهارت‌های رانندگی و دریفت کردن با سرعت و حرکت انعطاف‌پذیر، انتخاب مناسبی است.

نکات مهم در خرید اولین ماشین آفرود کنترلی

نکات مهم در خرید ماشین آفرود کنترلی

برای تهیه هر وسیله‌ای بهتر است که همیشه یک سری تحقیقات را انجام داده و سپس به خریداری آن اقدام کنید. اگر بخواهیم در مورد قیمت ماشین کنترلی آفرود سرعتی نکاتی را برای شما ذکر کنیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

کارایی و قیمت ماشین کنترلی آفرود سرعتی

بهتر است که قبل از خرید به قیمت ماشین کنترلی آفرود سرعتی توجه کنید و آنرا با قیمت واقعی خریداری کنید. در درجه بعدی بعد از خریداری کردن به کارایی ماشین توجه کنید، اول کار کردن با تمامی قسمت‌ها را یاد بگیرید و بعد شروع به بازی کنید.

اندازه ماشین کنترلی آفرود

در انتخاب ماشین آفرود اندازه‌ای را که مناسب سن و جثه کودکتان است را انتخاب کنید. مکانی را هم که کودک می‌خواهد از ماشین استفاده کند را نیز در نظر بگیرید.

انواع گیربکس‌ها

گیربکس‌ها از بخش‌های حیاتی ماشین‌های کنترلی هستند و گیربکس‌های آنها به دو شکل گیربکس‌های فلزی برای آفرودهای حرفه‌ای و گیربکس‌های پلاستیکی برای آفرودهای نیمه حرفه‌ای هستند.

سخن نهایی

متشکریم از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. ماشین‌های کنترلی برای بازی بچه‌ها به‌صورت کاملا امن ساخته شده است. این بازی علاوه بر سرگرم کردن کودکان می‍توانند سبب رشد هیجانی کودک شده و او را برای ادامه زندگی آماده سازد. این اسباب بازی‌ها با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ماشین کنترلی آفرود سرعتی از وب سایت و فروشگاه کی کی تویز قابل تهیه هستند.

سوالات متداول در مورد قیمت ماشین کنترلی آفرود سرعتی

  1. بدنه ماشین کنترلی آفرود از چه چیزی ساخته شده است؟
    بدنه این اسباب بازی‌ها از پلاستیک فشرده یا فلز است.
  2. قیمت ماشین کنترلی آفرود سرعتی چقدر است؟
    قیمت ماشین کنترلی آفرود سرعتی با توجه به اندازه، نوع شارژ باتری و دلایل دیگر متفاوت است.
  3. تفاوت ماشین های کنترلی آفرودی الکتریکی و سوختی چیست؟
    این ماشین‌ها منابع تغذیه‌ای متفاوتی دارند. ماشین‌ها کنترلی الکتریکی بابرق شارژ می‌شوند، اما ماشین‌های سوختی با بنزین یا نیترو شارژ می‌شوند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد