قیمت و خرید اینترنتی انواع اسباب بازی چوبی

قیمت و خرید اینترنتی انواع اسباب بازی چوبی
اگر به دنبال اسباب بازی کاملی هستید که برای کودکتان تهیه کنید و از ان لذت ببرد، خرید انواع اسباب بازی چوبی را به شما پیشنهاد می دهیم-خرید انواع اسباب بازی چوبی- خرید اسباب بازی چوبی ارزان-

خرید انواع اسباب بازی چوبی

اگر به دنبال اسباب بازی کاملی هستید که برای کودکتان تهیه کنید و از ان لذت ببرد، خرید انواع اسباب بازی چوبی را به شما پیشنهاد می دهیم. اسباب بازی چوبی حتی اگر ساده هم باشد، می تواند کودک را تحت تاثیر قرار دهد تا ساعت ها از بازی کردن با آن لذت ببرد. اسباب بازی چوبی مزایای بسیاری دارد که در ادامه این مطلب به آن ها می پردازیم.

ویژگی اسباب بازی چوبی برای کودک

اسباب بازی های چوبی همیشه مورد توجه کودکان هستند و همیشه جذاب هستند. هرگز از مد نمی افتند. اسباب بازی هایی که از عناصر طبیعی مثل چوب ساخته می شوند، باعث بالا بردن تمرکز در کودک می شود. دست زدن به چوب باعث می شود که حس خوبی در کودک ایجاد شود و احساس آرامش داشته باشد.

در واقع بازی با اسباب بازی چوبی بر سیستم عصبی و مغزی کودک تاثیرگذار است و باعث آرامش فیزیولوژیکی در کودک می شود. اسباب بازی چوبی از آن دسته اسباب بازی هایی است که باعث ایجاد محیط آرام و پایدار در کودک می شود. این نوع اسباب بازی ها برای رشد شناختی کودکان و خردسالان بسیار مفید است.

با توجه به انواع اسباب بازی هایی که در بازار وجود دارد و هر ساله تولید می شود و روانه بازار می شود، خوب است که اسباب بازی های مقاوم و جذابی را انتخاب نمایید که هم بادوام و هم ایمن باشند. خرید انواع اسباب بازی چوبی از این دسته اسباب بازی ها است.

بلز چوبی اسباب بازی

مزیت اسباب بازی های چوبی

اسباب بازی های چوبی دارای بافت خاصی هستند که باعث تحریک حواس کودک می شوند. کودک با بازی با اسباب بازی های چوبی، ترغیب می شود که ان ها را لمس کند و به کشف و شهود بپردازد.

کودکان با بازی با اسباب بازی های چوبی آرامش و کیفیت خاصی را در بازی تجربه می کنند. می توانند بازی های تعاملی و گروهی را تجربه کنند. با بازی با اسباب بازی های چوبی، کودکان ایده های خود را به اشتراک گذاشته و ایجاد روابط و یادگیری را بیشتر می اموزند.

اسباب بازی های چوبی تاثیر زیادی در رشد کودک دارند و فکر و استدلال و منطق در کودک را تقویت می کنند. می توانند با چیدن و روی هم قرار دادن تکه های اسباب بازی چوبی، قوانین فیزیک و هندسه و حجم را تجریه کنند و آشنا شوند.

آشنایی با قوانین ریاضی و فیزیک با خرید انواع اسباب بازی چوبی

برای چیدن اسباب بازی های چوبی بر روی هم باید کودک مهارت چیدن را بیاموزد. هماهنگی بین چشم و دست و دقت زیاد از لازمه های بازی با اسباب بازی های چوبی چیدنی و بلوک های چوبی است. از تطبیق و الگو و تشخیص که از مولفه های علم ریاضی است در بازی با اسباب بازی های چوبی استفاده می شود. از مزایای خرید انواع اسباب بازی چوبی آشنایی یا قوانین ریاضی و فیزیک در کودک است.

دوام اسباب بازی های چوبی

اسباب بازی هایی که از جنس چوب هستند، خراب نمی شوند و برای طولانی مدت عمر دارند و خراب نمی شوند. این اسباب بازی ها به راحتی شکسته نمی شوند و دارای ایمنی بالا در بازی، برای کودکان هستند. اسباب بازی هایی از جنس پلاستیک خیلی زود خراب می شوند و شکسته می شوند.

از دیگر مزیت های خرید انواع اسباب بازی چوبی این است که این اسباب بازی ها خیلی راحت تمیز می شوند.

تقویت مهارت با خرید انواع اسباب بازی چوبی

اسباب بازی چوبی

جنبه آموزشی اسباب بازی های چوبی بسیار بالا است. این اسباب بازی ها دارای قطعات الکترونیکی خاصی نیستند که دارای دستورالعمل باشند. با بازی با اسباب بازی های چوبی کودک کم کم،  مهارت‌های استدلالی، حل مسئله، هماهنگی دست و چشم و مهارت‌های حرکتی ظریف خود را یاد گرفته و توسعه می دهد.

 از اسباب بازی چوبی کودک می‌توان برای آموزش به کودکان استفاده کرد که اعداد و شمارش را یاد بگیرند. با مفهوم وزن و شکل و بافت و اندازه هم آشنا شوند.

اسباب بازی های پلاستیکی نمی توانند همان تجربه ای را که اسباب بازی های چوبی در کودک ایجاد می کنند را داشته باشند. مثلا اسباب بازی های ماشین پلاستیکی خیلی نرم و راحت حرکت می کنند، اما اسباب بازی های چوبی حرکتشان سخت است و کودک باید از انرژی فیزیکی خودش برای حرکت آن استفاده کند.

انواع اسباب بازی چوبی در فروشگاه کی کی تویز

خرید انواع اسباب بازی های چوبی جدید در کی کی تویز وجود دارد که به نمونه هایی از آن ها اشاره می کنیم.

جنگاه رنگی و پازل چوبی کودک

جنگاه رنگی و پازل

این جنگاه رنگی و پازل چوبی دارای بلوک های چوبی رنگارنگی است که بسیار باکیفیت است. بازی با این اسباب بازی به دو صورت امکان دارد. در ابتدا باید بلوک های چوبی در 18 ردیف 3 تایی در کنار هم قرار داده شوند. بعد از اینکه بلوک ها چیده شد، بازی شروع می شود. این بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است. برای جزئیات بیشتر درباره این محصول و خرید آن وارد سایت کی کی تویز شوید و با تخفیف باورنکردنی 16% به قیمت 240 هزارتومان آن را خریداری نمایید.

بلز و اشکال جایگذاری چوبی

این محصول یک بلز و اشکال جایگذاری چوبی اتوبوسی می باشد که قابلیت کشیدن و راه رفتن به دست کودک را دارد. یک اسباب بازی چوبی با چند قابلیت است. از بهترین مواد و متریال ساخته شده است و برای کودکان بالای 18 سال بسیار مناسب است. برای خرید این محصول می توان از فروشگاه کی کی تویز با تخفیف 16% اقدام نمایید.

سخن آخر

برای خرید انواع اسباب بازی چوبی می توانید از سایت فروشگاهی اینترنتی کی کی تویز اقدام نمایید. بهترین اسباب بازی های چوبی باکیفیت و جدید در اسباب بازی فروشی کی کی تویز وجود دارد.

با خرید اسباب بازی چوبی سلامت کودکتان در الویت قرار گرفته شده است. انواع اسباب بازی های چوبی از بهترین برندهای روز دنیا در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد.

سوالات متداول خرید انواع اسباب بازی چوبی

مزیت خرید انواع اسباب بازی چوبی چیست؟

خرید اسباب بازی چوبی مزایای بسیاری در روانشناسی کودک، گسترش مهارت و یادگیری ریاضیات در کودک دارد که در این مقاله کامل به آن پرداخته شده است.

قیمت خرید انواع اسباب بازی چوبی چقدر است؟

قیمت اسباب بازی چوبی هم مانند دیگر اسباب بازی ها به متریال و برند و نوع اسباب بازی بستگی دارد که در فروشگاه کی کی توی بین 70 هزارتومان تا 500 هزار تومان اسباب بازی چوبی وجود دارد.

آیا خرید انواع اسباب بازی چوبی در کی کی تویز گارانتی دارد؟

خرید جدیدترین اسباب بازی های چوبی در کی کی تویز با گارانتی و تضمین کیفیت کالا وجود دارد.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد