قیمت و خرید لگو ماشین فراری

قیمت و خرید لگو ماشین فراری
قیمت و خرید لگو ماشین فراری- خرید لگو اصل- خرید لگو اورجینال-خرید انواع لگو

اگر می خواهید لگویی جذاب و پرطرفدار را برای کودک خود تهیه نمایید، لگو ماشین فراری را به شما پیشنهاد می دهیم که بسیار هم پرطرفدار است. در ادامه درباره قیمت لگو ماشین فراری هم می خوانیم.

قیمت و خرید لگو ماشین فراری

لگو ماشین

اسباب بازی را لگو را همه می شناسیم. بیشتر ما، حتی شده برای یک بار با ان بازی کرده ایم. قطعات رنگی و اجری شکل را روی هم گذاشتیم و ساختیم و خراب کردیم و از نو ساختیم. انواع مختلفی از اسباب بازی لگو ساخته و طراحی شده است. یکی از این لگوها لگو ماشین است که کودکان خیلی دوست دارند.

از میان لگو ماشین لگو ماشین هایی مثل فرری و مازراتی و بی ام و و بنز بیشتر طرفدار دارد. خب در واقعیت هم ماشین هایی از این برندها طرفدار بیشتری دارند. کودکان هم با دیده ها و اموزش ها و سلیقه خود ان ها را انتخاب می کنند.

لگو ماشین فراری از نوع لگوهای تکنیکال و جدید است. قیمت لگو ماشین فراری در حدود یک میلیون و 800 هزار تومان است که نسبت به دیگر لگوها گران تر هستند. در کل لگوهای تکنیکال قیمت بالاتری دارند.

لگو تکنیکال چیست

لگوهای تکنیکال و سیتی، نسبت به دیگر لگوها واقعی تر هستند. حتی بزرگترها هم آن را دوست دارند و با آن بازی می کنند و از نظر قیمت هم، قیمت بالاتری دارند و این به دلیل کیفیت و طراحی فوق العاده اش است. لگوهای تکنیکال و سیتی هم اغلب، با طرح های ماشن و موتور و ماشین های راه سازی ساخته می شوند.

لگو تکنیکال در حدود 12 سال است که وارد بازار شده است. کودکان از بازی با این لگوها لذت می برند و ساعت ها با ان مشغول می شوند. برای خرید هدیه هم برای کودکان بالای 7 سال مناسب هستند. البته بیشتر کودکان بالای 10 و 11 سال با آن بازی می کنند.  حتی بزرگسالان هم از بازی کردن با این نوع لگو لذت می برند.

لگو ماشین فراری هم از انواع لگو تکنیکال است که بسیار باکیفیت و شبیه نمونه واقعی اش می باشد.

ویژگی لگو ماشین فراری

این محصول 1282 قطعه لگو دارد. از متریال و مواد باکیفیت ساخته شده است. برند این لگو، اس وای است که از بهترین برندها در زمینه طراحی و ساخت لگو است. قابلیت مونتاژ شدنش بسیار خوب است و باکیفت است. لگو ماشین فراری طوری طراحی شده است که درها باز می شود و چرخ ها هم می چرخد. این موارد جذابیت لگو را برای کودک بیشتر می کند.

اگر در ساخت این لگو هم دچار مشکل شدید، اصلا نگران نباشید؛ در داخل جعبه این محصول، یک دفترچه راهنما وجود دارد که شما را در ساخت ان راهنمایی می کند. نحوه ساخت لگو ماشین فراری کاملا شرح داده شده است. این اسباب بازی فکری فواید بسیار دارد و باعث رشد مهارت در کودک شما می شود.

فواید بازی با لگوی ماشین فراری

  • افزایش مهارت های اجتماعی
  • افزایش مهارت های حرکتی
  • تقویت خلاقیت
  • تقویت اراده کودک
  • کسب دانش و تجربه
  • لگو باعث رشد و هماهنگی مهارت بدنی و ارتباط فضایی در کودک می شود.
  • تخیلات کودک را تحریک می کند.
  • باعث پرورش عضلات ظریف انگشتان و مچ دست کودک می شود.
  • با مفاهیم حرکتی آشنا می شود.
  • با اشکال هندسی آشنا می شود

اسباب بازی لگو برا چه سنی مناسب است؟

خرید لگو ماشین

اسباب بازی لگو و بازی با لگو محدود به سن و سال خاصی نیست. برای هر سنی لگو مخصوص برای ان سن وجود دارد. در خرید لگو دقت نمایید که لگو را بر اساس رده سنی خریداری نمایید تا جذابیت ان در میان کودکان از بین نرود.

برای کودکان خردسال هم لگو وجود دارد. لگوهای قطعه درشت که ایمنی دارند و کاملا بی خطر هستند.

خرید لگو ماشین بی ام و

لگو اصل

به جز لگو ماشین فراری، لگو ماشین بی ام و هم بسیار طرفدار دارد. این محصول شبیه سازی شده است و طرح بی ام و i8 در اندازه بزرگ است. این لگو ساخت شرکت اس وای SY است. کیفیت جنس و مواد بکار گرفته شده در ساخت این لگو از مواد درجه یک است و همچنین کیفیت مونتاژ و سرهم بندی خوب قطعات از مزایای این محصول پرفروش از لگو است. اندازه طول آن بعد از سرهم بندی در حدود 36 سانتی متر و عرض آن 17 سانتی متر و طول آن 10 سانتی متر می باشد.

این لگو برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد. می توانید هم حضوری و هم اینترنتی ان را از فروشگاه اسباب بازی فروشی کی کی تویز تهیه نمایید.

در نهایت

خرید هر لگویی را برای کودک خود انجام می دهید، با توجه به رده سنی باشد تا اثرات مثبت حود را بر کودک بگذارد. از خرید لگو نامناسب با سن کودک و رده سنی کودک خودداری شود. برای خرید لگو از وبسایت کی کی تویز اقدام نمایید.

سوالات متداول خرید لگو ماشین فراری

چرا کودکان لگو ماشین فراری را دوست دارند؟

لگو ماشین فراری از لگوهای شبیه سازی شده است. کودکان هم عاشق اسباب بازی های شبیه سازی شده هستند که فواید بازی با ان ها زیاد است.

چرا لگو اصل بخریم؟

خرید لگو اصل یاعث می شود که کودک هم راحت تر بازی کند و هم بی خطر است. ماندگاریش بیشتر است و دیرتر خراب می شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد