خرید اینترنتی بهترین پازل برای کودکان | انواع پازل برای کودکان

خرید اینترنتی بهترین پازل برای کودکان | انواع پازل برای کودکان
خرید اینترنتی بهترین پازل برای کودکان | انواع پازل برای کودکان-خرید پازل باکیفیت-خرید پازل اصل-خرید پازل چوبی-خرید اینترنتی پازل فومی-

خرید اینترنتی بهترین پازل برای کودکان

پازل یا معما یک بازی فکری و بسیار سرگرم کننده است. یعنی به هر بازی که دارای معما باشد پازل گفته می شود. اما در ایران پازل را که می شنویم، نوع منبت کاری شده آن به ذهنمان خطور می کند. این نوع پازل شامل تکه های کوچکی است که باید درست در کنار هم قرار گیرند. تا در نهایت تصویر درست و نهایی صورت بگیرد. در این مقاله درباره خرید اینترنتی بهترین پازل برای کودکان می خوانیم. جنس پازل ها از مقوا و یک تصویر باکیفیت بر روی آن است. اما پازل هایی از نوع فومی، لاکی و پلاستیکی هم هستند که ساخته شده و روانه بازار می گردند.

فواید بازی با پازل برای کودکان

اگر قصد خرید اینترنتی بهترین پازل برای کودکان را دارید بهتر است با فواید بازی کردن با این اسباب بازی فکری آشنا شوید.

  • پازل ها می توانند به عنوان وسیله ای آموزشی استفاده شوند.
  • از پازل ها می توان برای آموزش حروف و جمله سازی برای کودکان استفاده شود.
  • از استرس و اضطراب می کاهد.
  • در پیشگیری از بیماری آلزایمر هم موثر است.
  • افزایش قدرت حل مسئله
  • تقویت حافظه
  • یادگیری و درک مفاهیم هندسی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • تقویت قوه دیداری
  • و بسیاری دیگر

انواع پازل برای کودکان

پازل ها انواع گوناگونی دارند که با شناخت آن ها می توانید بهترین پازل برای کودکان را خریداری نمایید. انواع پازل ها بر حسب سن طبقه بندی می شوند. باید سن و روحیات کودک را در خرید بهترین پازل در نظر داشته باشید. در این صورت است که کودک به بازی با پازل علاقه مند می شود.

برای تشخیص پازل آسان و سخت، اولین معیار، انتخاب تکه های آن است. آسانترین پازل، پازل 4 تکه است که برای کودکانی که تازه می خواهند با این اسباب بازی آشنا شوند، مناسب است.

خرید پازل

وقتی سن کودک بالا می رود و بیشتر با پازل آشنا می شود، رفته رفته می توان پازل هایی با تکه های بیشتر خریداری کرد. خوب است که در خرید اینترنتی بهترین پازل برای کودکان از انواع پازل ها در جنس های مختلف تهیه شود. این کار باعث تقویت مهارت در کودک شده و او با لمس می تواند با انواع متریال ها آشنا شود. از انواع جنس ها در پازل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پازل مقوایی

رایج ترین نوع پازل، پازل مقوایی است. بیشتر پازل ها از جنس مقوای گلاسه هستند که ساخته شده اند. لایه های مقوا ز.ود خراب و فرسوده می شوند. کیفیت را هم در خرید اینترنتی بهترین پازل برای کودکان باید در نظر داشته باشید.

پازل فومی

برای خرید بهترین پازل برای کودکان بهتر است که از نوع فومی خریداری نمایید. نوع فومی هم کیفیت خوبی دارد و هم زود خراب نمی شود. قابلیت شستشو هم دارد و برای کودکان بهداشتی است.

پازل سه بعدی

پازل های سه بعدی هم برای رده سنی کودکان و هم بزرگترها وجود دارد که برای کودکان تعداد قطعاتش کم تر است. معمولا پازلی که برای کودکان طراحی می شود، دارای رنگ آمیزی شادتری و طرح های جذاب کودکانه هستند. فاقد تیزی و زوایا در قطعات پازل می باشند.

پازل چوبی

خرید پازل چوبی

اگر می خواهید پازل خیلی باکیفیت و مقاوم خریداری کنید، پازل چوبی هم انتخاب خیلی خوبی است. یک اسباب بازی زیبا و بسیار شیک و شکیل است. این نوع از پازل برای کودکان جذاب تر است و خلاقیت را در او بیشتر تحریک می کند.

به طور کلی می توان گفت که پازل ها در انواع مکانیکی، درهم آمیخته، گره‌ای و حرکت متوالی ساخته و طراحی شده اند،اما نوع در هم ریخته آن طرفداران بیشتری دارد.

نکات مهم در خرید بهترین پازل برای کودکان

اگر برای بار اول است که برای کودک خود پازل تهیه می کنید بهتر است از مدل هایی که قطعات کمی دارند خریداری کنید. در هنگام خرید پازل به سن و علاقه کودک توجه شود. از خرید قطعات ریز پازل برای کودکتان خردسال خودداری نمایید.

خرید اینترنتی پازل

در خرید پازل به کیفیت آن توجه شود. پازل هایی که کیفیت ندارند خیلی زود پاره می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند.

پازل ها از تکه های کم مانند 15 تکه و 20 تکه شروع می شوند و تا 1000 و 6000 تکه وجود دارند. این پازل ها با توجه به رده سنی کودک تهیه می شوند.

کیفیت پازل ها در فروشگاه کی کی تویز بسیار بالا است و از برندها و شرکت های معتبر بهترین و جدیدترین پازل ها را در مجموعه خود دارد.

پازل ها را با بهترین کیفیت به صورت اینترنتی از فروشگاه کی کی تویز می توانید تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت خرید اینترنتی پازل

قیمت خرید پازل با توجه به مواردی چون تعداد قطعات، برند سازنده و کشور ساخت پازل متفاوت است. هر چه پازل باکیفیت تر با تعداد قطعات بیشتر تهیه نمایید، مسلما گران تر هم هستند.

سخن آخر

برای خرید بهترین پازل برای کودکان و یا خرید لگو و هر بازی ساختنی و فکری که بخواهید در کی کی تویز بهترین را خریداری نمایید. می توانید بهترین اسباب بازی ها را در ویترین محصولات کی کی تویز مشاهده نمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد