اسباب بازی پسرانه جدید ماشین

اسباب بازی پسرانه جدید ماشین
اسباب بازی پسرانه جدید ماشین-ماشین عقب کش قهرمانان-فروشگاه اینترنتی و حضوری کی کی تویز انواع جدید و متنوعی از ماشین های قدرتی را در سبد فروش خود قرار داده است.

اسباب بازی پسرانه جدید ماشین

خرید اسباب بازی مناسب برای کودکان در روند رشد و تربیت آن ها تاثیر می گذارد. آموزش نکات رفتاری و اخلاقی در کودک می تواند در روند رشد شخصیتی او بسیار موثر واقع شود. خرید اسباب بازی می تواند خارج از جنسیت کودک انجام شود اما خوب بعضی اسباب بازی ها هستند که پسر بچه ها بیشتر دوست دارند. از این دسته اسباب بازی ها می توان به اسباب بازی ماشین اشاره کرد که در این مطلب درباره اسباب بازی پسرانه جدید ماشین می خوانیم.

ماشین اسباب بازی

برای خرید اسباب بازی ماشین پسرانه انتخاب های زیادی پیش رویتان است. در ابتدا باید انتخاب کنید که از چه دسته ماشین هایی قصد خرید دارید. در ادامه با انواع اسباب بازی ماشین پسرانه آشنا می شویم.

ماشین های قدرتی و عقب کش

کودکان عاشق ماسین های کوچک و بزرگی هستند که با دست خود آن را به حرکت در می آورند. ماشین هایی که بیشتر از جنس فلز هستند و انواع مدل ها وجود دارند. کودک کمی این ماشین ها را بر روی زمین به عقب کشیده و رها می کند. ماشین به جلو با سرعت زیادی حرکت می کند. البته روی سرامیک و سطحی صاف حرکت بهتری دارند. شاید باورتان نشود اما پسر بچه ها ساعت ها با این ماشین ها بازی می کنند و خسته نمی شوند.

فروشگاه اینترنتی و حضوری کی کی تویز انواع جدید و متنوعی از ماشین های قدرتی را در سبد فروش خود قرار داده است. از این میان می توان به چند نمونه از مدل هایش اشاره کنیم.

ماشین عقب کش قهرمانان

این محصول یک ست اسباب بازی پسرانه جدید ماشین است که شامل قهرمانان اونجرز است. اغلب کودکان عاشق این اسباب بازی هستند. با این اسباب بازی ها مهارت های حرکتی کودکان هم تقویت می شود. این ست دارای 14 ماشین ار ماشین های اونجرز است که در سازه ای عالی ساخته شده است. اندازه ای در حدود 8 تا 11 سانتی متر دارند و بسیار پرقدرت حرکت می کنند.

ماشین قهرمانان

محصول ماشین عقب کش قهرمانان بسیار پرطرفدار بین کودکان و حتی بزرگسالان است که می توانید از فروشگاه کی کی تویز به آسانی تهیه نمایید.

ماشین فلزی آفرودی

اسباب بازی ماشین فلزی آفرودی هم از اسباب بازی پسرانه جدید ماشین است که در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد. این اسباب بازی ماشین دارای 8 عدد ماشین فلزی طرح آفرودی است. این محصول با تکنولوژی دایکاست طراحی و ساخته شده است. از ویژگی های تکنولوژی دایکاست این است که از قطعات نازک ولی بسیار محکم ساخته شده است. اندازه طول این ماشین ها در حدود 9 سانتی متر است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این محصول و قیمت آن وارد سایت شوید.

ماشین فلزی موتور سنگین

این اسباب بازی مناسب برای سن سه سال به بالا است. این اسباب بازی در واقع ماکتی از موتور سنگین است. که برای داشتن مجموعه ای از موتورهای فلزی در ویترین بسیار مناسب است. جنس بدنه این اسباب بازی از فلز و پلاستیک است.

ماشین کنترلی

از اسباب بازی پسرانه جدید ماشین می توانیم ماشین کنترلی را نام ببریم. ماشین کنترلی از اسباب بازی های مورد علاقه همه کودکان و مخصوصا پسربچه ها است. البته که بزرگسالان هم از بازی با این اسباب بازی جذاب بی نصیب نیستند. ماشین کنترلی انواع مختلفی دارد که هر کدام هم با توجه به نوعش کاربرد خاصی دارد. قیمت این ماشینها از ماشین های فلزی عقب کش کمی بیشتر است و بستگی به نوع و برند و جنس ان دارد.

ماشین های کنترلی شامل ماشین الکتریکی می شوند که با باتری کار می ککند و نوع دیگر هم ماشین سوختی است که با بنزین معمولا کار می کنند. هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند.

قیمت اسباب بازی پسرانه جدید ماشین

قیمت اسباب بازی پسرانه جدید ماشین بر حسب نوع و برند آن مشخص می شود. اینکه ماشین عقب کش قدرتی بخواهید ارزان تر است تز ماشین های کنترلی. با حدود 250 هزار تومان می توانید چند ماشین کوچک فلزی عقب کش تهیه کنید اما برای تهیه یک ماشین کنترلی حداقل باید بین 300 تا 400 هزار تومان هرینه نمایید.

اما نگران نباشید. فروشگاه کی کی تویز در انواع و مدل ها در اسباب بازی پسرانه جدید ماشین محصولات جدید و متنوع دارد. با هر بودجه و سلیقه ای می توانید ماشین اسباب بازی خریداری نمایید.

اسباب بازی ماشین پسرانه

خرید اینترنتی اسباب بازی ماشین

فروشگاه کی کی تویز برای راحتی مشتریان و خریداران عزیز، اقدام به فروش اینترنتی اسباب بازی پسرانه جدید ماشین از طریق سایت نموده است. تنوع بالایی از محصولات را در اسباب بازی های دخترانه و پسرانه را در کی کی تویز مشاهده خواهید کرد. هر خانواده با هر بودجه و سلیقه ای می توانند خیلی راحت ازکی کی تویز اسباب بازی تهیه کنند.

در فروشگاه کی کی تویز همه اسباب بازی ها با متریال استاندارد ساخته شده اند و از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده اسباب بازی می باشد. برای خرید این اسباب بازی وارد سایت کی کی تویز شده و خرید اینترنتی خود را همراه با تخفیف ویژه انجام دهید. خرید اینترنتی از سایت بسیار راحت است و کاربران به سهولت می توانند خرید اینترنتی اسباب بازی را انجام دهند. فقط کافی است وارد ساست شده و محصول را انتخاب نمایید و مراحل خرید را انجام دهید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد