پرطرفدار ترین لگو پسرانه

پرطرفدار ترین لگو پسرانه

به لیست نهایی پرطرفدار ترین لگو پسرانه خوش آمدید. از مجموعه‌های پیچیده برای بزرگسالان گرفته تا مجموعه‌های ماجراجویی برای کودکان، در فروشگاه ما موجود است. فرزندان شما در هر سنی که باشند عاشق لگو هستند. این لیست به طور مرتب به روز می شود، بنابراین همیشه می توانید محبوب ترین ست ها و اسباب بازی ها را در اینجا پیدا کنید. به دنبال تنوع بیشتر هستید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید. 

معرفی پرطرفدارترین لگو پسرانه

از آنجایی که لگو در میان همه سنین طرفداران زیادی دارد ما برای شما لیستی جامع و کامل از پرطرفدارترین لگو و اسباب بازی پسرانه گردآوری کرده‌ایم تا با توجه علاقه و سلیقه فرزندتان به انتخاب آن‌ها اقدام کنید.

لگو جنگ ستارگان

نمونه لگو جنگ ستارگان

طرفداران جنگ ستارگان علاوه بر ساخت یک جنگنده‌ی X-wing شایسته این هستند که چندین مینی فیگور مورد علاقه خود را با این مجموعه بدست آورند که شامل لوک اسکای واکر، پرنسس لیا و R2-D2 می‌شود. با بال‌های قابل تنظیم و قطعات فنری که با لیزر لگو شلیک می‌کنند. 

LEGO Minecraft معدن متروکه

برای بچه‌هایی که نمی‌توانند به اندازه کافی از Minecraft استفاده کنند، این مجموعه بازی رها شده در معدن دارای برخی از بهترین شخصیت‌های بازی ویدیویی است، مانند استیو، یک زامبی، و یک عنکبوت، به‌علاوه چند عنصر جذاب بازی مانند لجن، الماس، و آهن. ساخت این مجموعه به اندازه کافی آسان است (برای سنین 7 سال به بالا توصیه می شود)، اما امکانات بازی می تواند برای بچه ها در تمام سنین جذاب باشد.

جعبه آجری خلاقانه بزرگ لگو کلاسیک

والدین عاشق فرصت‌های متعدد خلاقیت هستند که با جعبه‌های آجری کلاسیک Lego ارائه می‌شود، و ما فکر می‌کنیم که نسخه بزرگ آن هم با تخیل کودکان و هم با تخیل بزرگسالان مطابقت دارد. این جعبه برای کودکان 4 سال به بالا مناسب است و دارای طیف گسترده‌ای از تقریبا 800 قطعه مختلف است که می‌توانند به روش‌های بی پایان در کنار هم قرار گیرند: به صفحات پایه کوچک، درها و پنجره‌ها، لاستیک‌ها و موارد دیگر فکر کنید. 

مرکز بازدیدکنندگان پارک ژوراسیک لگو آمازون

ما عاشق این هستیم که این مجموعه قدیمی لگو ژوراسیک به بچه‌ها اجازه می‌دهد یکی از معروف‎ترین صحنه‌های فیلم اصلی، دعوای تی رکس و رپتور را در مرکز بازدیدکنندگان پارک بازسازی کنند. در اینجا پتانسیل زیادی برای بازی وجود دارد، از دایناسورهای همه کاره و قابل حمل گرفته تا شخصیت‌های مینی فیگور مورد علاقه طرفداران، از جمله دکتر الی ساتلر، دکتر آلن گرانت، و دکتر هنری وو و دیگران. ما همچنین از تعاملی بودن این مجموعه قدردانی می‌کنیم.

Lego City

فرصت‌های بازی تخیلی با این مجموعه لگو سیتی که دارای یک ایستگاه پلیس چند سطحی کامل با هلیکوپتر پلیس و ماشین پلیس است، بسیار سرگرم کننده می‎باشد و همچنین همه چیزهایی که کودک شما برای برنامه‌ریزی و اجرای یک فرار نیاز دارد را در اختیار دارد. همچنین یک سلول زندان طراحی شده است.  چند آدم بد مینی فیگور و یک کامیون زباله شکسته شده  وجود دارد تا به آن‌ها کمک کند سریعاً فرار کنند. ساخت این مجموعه به خودی خود سرگرم کننده است.

LEGO Marvel The Avengers Quinjet

مجموعه‌های فوق‌العاده‌ای از مارول لگو در فروشگاه ما وجود دارد، اما ما Quinjet را دوست داریم زیرا یک هواپیمای جت فوق‌العاده جالب و کاملا تعاملی را با چندین شخصیت مختلف انتقام‌جویان ترکیب می‌کند: ثور، مرد آهنی، بیوه سیاه، لوکی و کاپیتان آمریکا در اختیار دارید. به عبارت دیگر، لازم نیست بدانید کدام یک از ابرقهرمانان مارول مورد علاقه بچه‌ها است؛ چرا که به احتمال زیاد آن‌ها حداقل یکی از مینی فیگورهای Quinjet را دوست خواهند داشت و قطعا از مونتاژ لذت خواهند برد. بازی با بال‎های قابل تنظیم و تنظیمات داخلی خنک خود جت معرکه است. 

معبد LEGO Ninjago Ninja Dojo

ممکن است نسخه جدیدی از سری لگو نینجاگو برای تماشا در نتفلیکس موجود باشد، اما این مجموعه Masters of Spinjitzu هم برای طرفداران جدید و هم برای طرفداران قدیمی نینجاگو جذاب خواهد بود. این سازه چشمگیر با شخصیت‌های دوست‌داشتنی مانند لوید، کای، کول و استاد وو، راه‌هایی را برای بچه‌ها ارائه می‌دهد تا با هر دو طرف معبد بازی کنند، شخصیت‌ها را با مسابقه، بالا و پایین از پله‌های جلو، به منطقه تمرین بفرستند. اتاق هایی که در امتداد قسمت پشتی ساختمان چیده شده اند، هیجان بازی را لگو نینجا را بیشتر می‌کنند. 

LEGO Friends Sea Rescue Center

طرفداران Lego Friends چیزهای زیادی برای دوست داشتن این مجموعه بازی که به مرکز نجات دریایی معروف است، پیدا خواهند کرد، که شامل چشم انداز، اتاق مراقبت های دامپزشکی، اسکوتر آبی، سرسره و ... آن‌ها به فرزندان شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های حل مسئله را توسعه دهند و هنگام جمع آوری مجموعه‌ها و استفاده از آن‌ها برای تزئین اتاق خوابشان به طور خلاقانه استفاده کنند. مرکز نجات دریایی راه‌های متعددی برای بازی ارائه می‌دهد و به اندازه‌ای باز است که کودک می‌تواند عناصری از مجموعه‌های دیگر Lego Friends را برای گسترش آن اضافه کند.

LEGO DUPLO 

مجموعه‌های Lego Duplo کودکان زیر 4 سال را با دنیای شگفت انگیز لگو آشنا می‌کند. آجرهای بزرگ آن‌ها برای کودکان نوپا و پیش دبستانی راحت‌تر است و خطر خفگی ایجاد نمی‌کند. Lego Duplo My First Number Train به پسران شما می‌آموزد که چگونه از تخیل و خلاقیت خود استفاده کنند و همچنین چگونه مستقل بازی کنند. با رنگ‌ها و اعداد روشن و مناسب برای بچه‌ها، دو فیگور بچه (و یک سگ سفید ناز!)، و چرخ‌های کار برای به حرکت درآوردن قطار، چیزهای زیادی در اینجا برای کودکان نوپا وجود دارد که آن را دوست داشته باشند.

سخن نهایی

پرطرفدار ترین لگو پسرانه به نظر شما کدام یک از لوگوهای معرفی شده در این بخش هستند؟ هر کدام از لگوهای موجود را تنها کافی است انتخاب کنید و از طریق وب سایت کی کی تویز سفارش دهید تا در کم‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا برای شما ارسال شود.

سوالات متداول مقاله پرطرفدار ترین لگو پسرانه

پرطرفدار ترین لگو پسرانه کدام لگو است؟

پرطرفدار ترین لگو پسرانه بسته به علاقه و نیاز کودکان در هر سنی متفاوت است. با این حال لگوهای معرفی شده در این مجموعه از پرطرفدارترین‌ لگوها هستند.

کدام یک از لگوهای معرفی شده برای کودکان زیر 4 سال مناسب است؟

مجموعه‌های Lego Duplo برای کودکان زیر 4 سال مناسب است.

کدام یک از لگوهای موجود باعث تقویت مهارت حل مسئله کودکان شما می‎شود؟

مجموعه Lego Friends باعث تقویت مهارت حل مسئله و خلاقیت فرزند شما می‎شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد