فروشگاه اسباب بازی لگو

فروشگاه اسباب بازی لگو
فروشگاه اسباب بازی لگو کی کی تویز با بهترین و جدیدترین و باکیفیت ترین انواع اسباب بازی های فکری لگو و بهترین قیمت

فروشگاه اسباب بازی لگو

همه با شنیدن نام لگو تصویری از آجرهای رنگی کوچک از جنس پلاستیک و یا کائوچو می افتیم. با وصل کردن قطعات کوچک لگو، هزاران چیز می توان ساخت. لگو آنقدر جذاب است که سن و سال نمی شناسد. اگر می خواهید با لگو و فواید آن و یا فروشگاه اسباب بازی لگو کی کی تویز آشنا شوید، همراهمان باشید.

لگو چیست؟

همه ما لگو را در فروشگاه اسباب بازی لگو دیده ایم و در همان ابتدا قطعات کوچک رنگی توجهمان را جلب می کند. جذابیت آن فراتر از چیزی ات که به محدودیت سنی ختم شود. اما لگو از کجا آمده است؟

تولید لگو در سال 1949  در شهر بیلون دانمارک راه اندازی شد که به معنی  Leg Godt یعنی خوب بازی کن، است. این کلمه در زبان لاتین هم به معنی در کنار هم قرار دادن است. اما در زبان ایتالیایی کمی فرق دارد و به معنی به هم وصل کردن است. معنی لگو یعنی همین. که خیلی ها فلسفه اش را نمی دانند.

قطعات تشکیل دهنده در لگو چیست؟

قطعات لگو

وقتی وارد فروشگاه اسباب بازی لگو می شوید، علاوه بر وجود آجرهای کوچک، ادمک ها و شکل های مختلف دیگری را هم می بینید. این ها در کنار سازه هایی که ساخته اید مورد استفاده قرار می گیرد. به آدمک های کوچک مینی فیگور می گویند و شخصیت های مختلفی دارند که بسیار هم برای کودکان جذاب هستند.

از کمپین هایی که شرکت لگو برگزار کرده است، آینده را بساز بود. یعنی کودکان با استفاده از آجرها و مینی فیگورها برای ساختن آینده و وجود در شغل های مختلف اجتماعی آمادگی کسب کنند. بسیار جالب و منطقی است. کودکان با بازی با لگو، به دنیای تخیل و در آن غرق می شوند. هیچ محدودیتی برای ساخت چیزی ندارند و این قدرت بازی لگو است که در کمتر اسباب بازی دیده می شود. بازی لگو فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد.

کارکترهایی که در اسباب بازی لگو استفاده شده اند از موارد زیر می توان نام برد.

  1. ایستگاه های پلیس
  2. و آتش نشانی
  3. ماکت های خانه سازی
  4. ماشین ها
  5. اکثر وسیله هایی که به صورت روز مره با آنها در ارتباطیم

فواید بازی لگو

فواید بازی با لگو برای کودک

وقتی وارد فروشگاه اسباب بازی لگو می شوید، جز جذابیت این اسباب بازی حتما در ذهن خود فواید آن را مرور می کنید. حداقل این به ذهنتان می آید که فکر و ذهن کودک با بازی با لگو فعال می شود و می تواند خالق اثر خود باشد. سازندگی را یاد می گیرد. اما فواید بیشمار دیگری هم دارد که به به آن ها اشاره می شود.

  • توسعه مهارت های اجتماعی در کودکان
  • توسعه مهارت های حرکتی در کودکان
  • افزایش اعتماد به نفس در کودک
  • قدرت پیدا کردن و افزایش توانایی در حل مسئله
  • افزایش اراده در کودک
  • تقویت یافتن مهارت های ریاضی
  • یادگیری و کسب دانش

محدودیت سنی در بازی لگو

لگو سن و سال نمی شناسد و در هر سنی می توان با آن سرگرم شد و بازی کرد. البته شرکت لگو برای هر سنی سبک خاصی از لگو را ایجاد کرده و ساخته است. در فروشگاه اسباب بازی لگو به رده سنی روی بسته حتما دقت کنید.

کودکان با سن پایینتر بهتر است از لگوهایی با تکه های کمتر و بزرگتر استفاده کنند. لگوهای کلاسیک و ساده برایشان بهتر است. بهتر است رنگ های شادی هم داشته باشد. البته که لگوها در رنگ های شاد و جذاب تهیه می شوند.

با بالا رفتن سن کودک، بازی لگو سخت تر می شود و پیچیدگی بیشتری هم پیدا می کند.  در سن بین 3 تا 5 سالگی می توان از لگوهایی با جزئیات بیشتر و ریزتر برای کودکان تهیه کرد که تعداد بیشتری هم دارند.

برای سنین بالای 5 سال هم خوب است که لگوهای موضوعی تهیه کنید که کم کم با بیشتر شدن سن کودک مثلا بالای 11 سال، سازه های بسیار پیشرفته بسازد که امکان نورپردازی هم دارد.

انواع لگو در فروشگاه اسباب بازی لگو

انواع لگو

لگوها دارای دو نوع فیک و اصلی هستند. لگوهای فیک هم کیفیت خوبی دارند ولی خوب نمی توانند با نوع دانمارکی آن رقابت کنند. از لحاظ سبک هم می توان لگوها را دسته بندی کرد.

دسته بندی لگو از لحاظ سبک

  • لگو کلاسیک
  • لگو ژوراسیک جهانی
  • لگو هری پاتر
  • لگو کارشناس خالق
  • لگو دیزنی
  • لگو معماری

لگوها واقعا تنوع زیادی دارند و بسیاری از آن ها دارای داستان های جذاب بر اساس رده سنی هستند. لگو را می توانید بر اساس سن کودک خود و سلیقه شخصی اش با توجه به رده سنی تهیه نمایید. لگو اسباب بازی است که بین همه بچه ها مشترک است.

قیمت لگو در فروشگاه اسباب بازی لگو

با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و ارز و ممنوعیت در واردات، برای خرید لگو اصل باید هزینه زیادی پرداخت شود. اگر قیمت برایتان مهم نیست می توانید آن را تهیه کنید. این لگوها از مواد درجه یک و به بهترین شکل طراحی شده اند. در واقع بهترین ها در دنیای لگو و دنیای آجری هستند. در ضمن یک مورد دیگر این است که با توجه به بالا بودن کیفت در لگوی اورجینال می توان کودکان نسل دیگر هم از آن استفاده کنند و اسباب بازی موروثی شود.

البته برندهای دیگری هم از لگو در فروشگاه اسباب بازی لگو وجود دارد که کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. هم لگوهای ایرانی و هم چینی وجود دارند که قیمت مناسبی دارند و می توانید برای کودکانتان تهیه کنید. مهم ان است که لگو را تهیه کنید و کودک شما از فواید بازی با لگو بهره مند گردد و در عین حال لذت ببرد.

در فروشگاه اسباب بازی کی کی تویز انواع لگوها با کیفیت های مختلف و سبک های گوناگون لگو وجود دارد. رده های مختلف سنی می توانند با توجه به سلیقه و رنج سنی بهترین لگوها را از این فروشگاه تهیه نمایند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد