راهنمای خرید لگو اسباب بازی

راهنمای خرید لگو اسباب بازی
راهنمای خرید لگو اسباب بازی - انواع لگو اسباب بازی - خرید لگو اصل و اورجینال از کی کی تویز

اگر برای خرید لگو از میان انواع لگو، نمی دانید کدام یک مناسب کودک شما است در این مطلب راهنمای خرید لگو اسباب بازی همراه ما باشید تا با مهم ترین و کاربردی ترین موارد در خرید لگو آشنا شوید.

راهنمای خرید لگو اسباب بازی

خرید لگو

لگو اسباب بازی از پرطرفدارترین اسباب بازی ها است. این اسباب بازی هم برای سرگرمی بسیار مناسب است که کودک را تا ساعت ها سرگرم نگه می دارد و هم آموزشی است و بازی با آن برای کودک فواید بسیاری دارد. خرید لگو باید بر اساس یکسری موارد و نکاتی برای کودک انجام شود تا عملکرد مثبت در رشد شخصیتی و فکری و افزایش مهارت کودک داشته باشد.

از آنجاییکه لگو اسباب بازی انواع مختلفی دارد باید ابتدا از انواع لگوها آشنایی داشته باشیم تا در هنگام خرید برای ما بیگانه نباشد و تصمیم درستی را اتخاذ نماییم. پس در ادامه درباره انواع لگو اسباب بازی آشنا می شویم.

انواع لگو اسباب بازی

لگو اسباب بازی در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد. لگو روز به روز پیشرفت کرده و طرح و مدل ها ی مختلفی از لگو را برای انواع سنین و سلیقه ها تولید کرده است. هر مدل و هر طرحی برای همه سنین نمی تواند مناسب باشد. باید انواع لگو را بشناسید تا در هنگام خرید بهترین انتخاب از خرید لگو اسباب بازی داشته باشید. راهنمای خرید لگو اسباب بازی شما را یاری می کند.

 لگوی مخصوص کودکان خردسال

خرید لگو کودک

کودکان خردسال، یعنی کودکانی که سن آن ها زیر 6 سال است. از ویژگی های لگو خریداری شده برای کودکان خردسال باید به موارد زیر دقت نمایید.

  • لگو برای کودکان زیر 6 سال باید ساده و قابل فهم باشد.
  • لگو برای کودکان خردسال باید قطعه درشت باشد تا خطر بلعیده شدن را نداشته باشد.
  • باید خرید لگو برای کودکان خردسال از دسته لگو ساختنی کودک و قطعه درشت باشد.

لگو برای نوجوانان

با توجه به اینکه هم رشد عقلی و هم رشد جسمی این گروه از کودکان بیشتر است باید کم کم لگوها حرفه ای تر و پیچیده تر شوند. دیگر خرید لگو ساده برای این دسته از کودکان مناسب نیست. اما یک مورد مهم ذکر شود که اگر نوجوان شما اولین بار است که لگو بازی می کند، از لگوهای با تعداد زیاد و پیچیده خریداری ننمایید  که علاقه در او از بین نرود.

لگوهایی برای نوجوانان مناسب است که تعداد قطعات بیشتری دارند. می تواند تعداد قطعات 1000 و یا حتی بیشتر هم باشد. برای سنین بالای 12 سال این لگوها مناسب هستند. که البته این لگوها خود در دسته های مختلفی از لگو قهرمانان، لگو تکنیکال و لگو غول جای می گیرند.

لگو برای بزرگسالان

از انجاییکه اسباب بازی لگو برای سن و سال خاصی نیست، بزرگترها هم می توانند لگو بازی کنند و برای آن ها هم لگوهای مناسب بزرگسالان در قطعات بالا و طراحی های حرفه ای و پیچیده ساخته شده است. تعداد قطعات لگو در این نوع از لگوها از 3000 قطعه شروع می شود.

انواع لگو بر اساس طراحی لگو

با توجه به اینکه لگو اسباب بازی هر روز پیشرفت می کند و به مزیت ها و ویژگی های مثبتش اضافه می شود، در این قسمت با انواع لگوها در مدل ها و طراحی های مختلف بیشتر آشنا شویم.

خرید لگو قهرمانان

خرید لگو هری پاتر

حتما اسم لگو هری پاتر، لگو دزدان دریایی و لگو بتمن را شنیده اید. کودکان هم آن ها را خیلی دوست دارند و شاید بهتر از شما بشناسند. این لگوها بر اساس شخصیت های کارتونی و انیمیشنی مورد علاقه کودکان ساخته شده اند که بسیار جذاب هستند و کودکان عاشق بازی کردن با آن ها هستند. این لگوها دارای مینی فیگور هم هستند.

خرید لگو تکنیکال

در خرید لگو اسباب بازی حتما با نام لگو تکنیکال و سیتی بر خواهید خورد. درباره این لگوها باید بگوییم که دقت به رده سنی آن در خرید مهم است.

لگو تکنیکال از جدیدترین مدل لگو ها است که وارد بازار شده است. این لگو دارای طراحی فوق العاده ای دارد و بسیار شبیه به نمونه های واقعی ساخته شده است. قیمت بالاتری نسبت به دیگر لگوها دارند و برای کودکان بالای 12سال و هم چنین بزرگترها مناسب است.

خرید لگو کلاسیک

لگو کلاسیک بسیار شبیه به اولین نمونه های تولیدی لگو هستند که قطعاتی رنگارنگ و آجری شکل هستند. قطعه درشت این نوع از لگوها برای کودکان خردسال مناسب تر است.

نکات مهم در راهنمای خرید لگو اسباب بازی

همان گونه که بارها در این مطلب و مطالب دیگر وبلاگ اشاره شده است، در خرید لگو اسباب بازی حتما و حتما به رده سنب کودک توجه فرمایید. لگوها کاملا استاندارد و فکر شده بر اساس رده سنی کودک ساخته شده اند.

کیفیت ساخت و استاندارد بودم قطعات و متریال لگو اسباب بازی کودک بسیار مهم است. بهتر است از لگوهایی خریداری شود که از کمپانی ها و برندهای معتبر و شناخته هستند. فروشگاه اسباب بازی کی کی تویز انواع لگو اسباب بازی را در بهترین برندها به فروش می رساند.

در هنگام خرید لگو به قیمت لگوها توجه داشته باشید که بر اساس تعداد قطعات لگو، مدل لگو و برند لگو تعیین می شود.

در نهایت اینکه

پیشنهاد ما این است برای خرید لگو اسباب بازی با بهترین برندها و بهترین کیفیت و متریال و فیمت مناسب از فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید. کی کی تویز انواع اسباب بازی و انواع لگو را با تخفیف ویژه به فروش می رساند. 

سوالات متداول راهنمای خرید لگو اسباب بازی 

چه لگویی برای کودک 3 ساله مناسب است؟ 

خرید لگو ساختنی قطعه درشت انتخاب خوبی است. البته از برند معتبر و باکیفیت باشد. 

لگو قهرمانان برای چه سنی مناسب است؟ 

لگو قهرمانان برای سن 12 سال یه بالا انتخاب خوبی است. دارای قطعات ریز است و برای کودکان خردسال توصیه نمی شود. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد