ایده های جالب برای ساخت لگو 

ایده های جالب برای ساخت لگو 

جدا از ایده های جالب برای ساخت لگو، لگو تکنیک یکی از در دسترس‌ترین اسباب بازی‌های ساختمانی روی کره زمین است. علاوه بر لگوهای معمولی، می‌توانید LEGO Duplo برای کودکان نوپا، LEGO Juniors برای کودکان کوچک‎تر، Technic برای سازنده مجتمع و همچنین سیستم Mindstorms برای رباتیک را پیدا کنید. می‌توانید مدل‌های خاصی را با استفاده از مجموعه ‎هایی با دستورالعمل بسازید یا می‌توانید از همان آجرها یا بسته‌ها و جعبه ‎های مخلوط برای ایجاد چیزی از تخیل خود استفاده کنید.

چه چیزی می توانید با لگو بسازید؟

قبل از این که به سراغ ایده های جالب برای ساخت لگو برویم، شما را با سوال همیشگی "چه چیزی می‌توانیم با لگو بسازیم؟" روبه‌رو می‌کنیم. 

اکثر مردم با مجموعه‌های لگو آشنا هستند. آن‌ها همه چیز مورد نیاز شما را برای ایجاد یک مدل خاص دارند، اما آجرهای لگو نیز به روش‌های بسیار متنوعی توسط خریداران در سراسر جهان استفاده می‌شوند. 

برخی از پروژه‌های ساخت لگو برای بچه‌ها منجر به مدل‌هایی می‌شوند که صرفاً برای لذت بردن از فرآیند ایجاد می‌شوند، در حالی که برخی از لگوهای تکمیل‌شده در یک قفسه یا دکور قرار می‌گیرند. سازندگانی هستند که از چالش کشف چگونگی ایجاد یا بازسازی یک آیتم، مکان یا شخص خاص

 لذت می‌برند، در حالی که برخی دیگر دوست دارند آیتم‌هایی بسازند که بتوانند با آن‌ها تعامل داشته باشند.

سازنده کوچولوی شما ممکن است یک شکل یا یک وسیله خانگی مفید مانند میز بسازد. یا با قطعات یدکی لگو برای شما جعبه جواهرات درست کرد. حتی می‎توانید از لگو به عنوان کمک آموزشی استفاده کنید.

11 تا از ایده های جالب برای ساخت لگو 

اگر شما یا فرزندتان به دنبال ایده های جالب با لگو هستید، در جای مناسبی قرار دارید. برای شما 11 تا از ایده های جالب برای ساخت لگو را گردآوری کرده‌ایم تا همراه با کودکان خود به ساخت آن‌ها بپردازید. 

ساخت گاو صندوق با لگو

سازه‌های گاوصندوق لگو زیادی وجود دارد. ما از میان آن‌ها تنها یکی را انتخاب کرده‌ایم که ساخت مبتدی خوبی دارد. هیچ آجر تخصصی لگو در کار نیست و حتی سازندگان با تعداد آجرهای نسبتاً محدود می‌توانند این کار را بسازند و ایمن کنند. می‌توانید با استفاده از رنگ‌های مختلف یا طرح‌های آجرهای متفاوت، آن را تا حدی زیباتر کنید.

خانه سازی با لگو 

یکی دیگر از ایده های جالب برای ساخت لگو، خانه سازی است. این خانه ساده لگو نقطه شروع ایده آلی برای بچه‌هایی است که می‌خواهند ساختمان‌های خود را ایجاد کنند، اما هنوز از توانایی خود در تبدیل تصویر ذهنی طراحی خود به یک مدل واقعی اطمینان ندارند. 

ساخت ماشین با لگو و بادکنک

یک ماشین لگو با بالون بسازید. ماشینی بسازید که با خروج هوا از بالون به جلو رانده شود. پروژه علمی بزرگ! این قانون سوم حرکت نیوتن را نشان می دهد.

تزئینات خانه لگویی خود را به کودکان بسپارید 

چه خانه‌ای را از مجموعه لگو ساخته باشید، چه خانه خود را بسازید، ممکن است بخواهید آن را "تزیین" کنید تا منحصر به فرد شود. با کمک دیگر لگوها می‌توانید وسایل داخل ساختمان لگویی خود را بسازید. مانند میز کنار تخت، چراغ، مبل و …

ساخت ربات با لگو

ساخت ربات با لگو 

یکی دیگر از  ایده های جالب برای ساخت لگو، ساخت ربات است. برای این ایده محبوب تنها کافی است از لگوها کمک بگیرید.  آن‌ها را می‌توانید در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها و شکل‌های مختلف بسازید. بنابراین، برای شروع، از ساخت ربات‌های مبتدی و ساده شروع کنید.

از ساخت ماشین تا اتوبوس

بله، شما می‌توانید یک مجموعه لگو بخرید و با آن به ساخت ماشین و اتوبوس بپردازید. با این حال زمانی که کودک شما یک ماشین یا یک اتوبوس ساخت از آن توقع دارید که یک شهر یا یک خیابان همراه با انواع دیگری از ماشین‌ها بسازد که البته این کار هم با وجود لگوها ممکن است. حتی کودک شما با ایده های جالب برای ساخت لگو می‌تواند یک کامیون حمل زباله نیز بسازد. اگر فرزند شما از طرفداران فورتنایت است، می‌تواند برخی از نمادین‌ترین آیتم‌های این بازی را با استفاده از لگو بازسازی کند.

ترن هوایی بساز 

یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های لگو در تمام دوران، ترن هوایی است. مردم ترن هوایی خود را با استفاده از لگو می‌سازند. با این حال، اگر ست ترن هوایی ندارید، می‌توانید با استفاده از لگوهای خودتان آن را بسازید، اما برای ساخت آن باید تلاش کنید.

خانه همستر یا خرگوش 

همستر، موش، و دیگر پیچ و خم‌های حیوانات خانگی پروژه های محبوبی هستند، اما باید برای ساخت آن تعداد زیادی لگو داشته باشید. برای ساخت آن بهتر است از لگوهای بزرگ‌تر و با رنگ‌های پر جنب و جوش استفاده کنید. تا  علاوه بر بزرگی، زیبایی را هم نیز در کنار خود داشته باشید. ​

پایه تبلت یا موبایل بسازید 

به جای خرید یک پایه جدید برای موبایل یا تبلت به ساخت یکی دیگر از ایده‎های متعدد پایه تلفن و تبلت بپردازید.  چرا یک ایده ساده و در عین حال سرگرم کننده است. این یکی دیگر از ایده های جالب برای ساخت لگو است. علاوه بر کاربردی بودن برای مبتدیانی که طراحی جالب، اما آسان می خواهند بسیار عالی است.

این یک مورد محبوب در خانه‌ها است. 

ساخت بیمارستان 

اگر فرزند شما یک متخصص لگو است که به دنبال چالش بیشتر است، اما نمی‌خواهد به سمت تکنیک‌های حرفه‌ای لگو برود، ساخت یک بیمارستان برای او جذاب خواهد بود. شما می‌توانید برای بیمارستان خود بخش‌ها و طبقات مختلفی در نظر بگیرید و با استفاده از لگو برای ساخت آن اقدام کنید. 

مهندسی با لگو و آب

یک رودخانه با آب جاری و یک چرخ آبی در حال کار بسازید. برای ماه‌های هوای گرم عالی است. حتی در همان لگو شما تمیز می‌شود.

نتیجه گیری

ایده های جالب برای ساخت لگو فرصتی برای تقویت خلاقیت، اعتماد به نفس و قدرت مغز فرزندتان است. LEGO برای کودکان زیر یک سال در دسترس است و محدودیت سنی بالایی برای آن وجود ندارد.

ساخت و ساز با لگو یک راه عالی برای پیوند با فرزندانتان است. و این یک سرگرمی افسانه‌ای است که بزرگسالان می‌توانند به طور مستقل از آن لذت ببرند. مجموعه کی کی تویز برای ایجاد این پیوند منسجم و زیبا آماده است.

سوالات متداول درباره ایده های جالب برای ساخت لگو 

چه ایده های جالبی برای ساخت لگو وجود دارد؟

  1. ساخت ترن هوایی
  2. ساخت خانه برای همستر یا خرگوش
  3. ساخته پایه برای موبایل یا تبلت

مزایای استفاده از لگو چیست؟

  1. افزایش خلاقیت 
  2. یک سرگرم کننده سالم 
  3. افزایش اعتماد به نفس

چه چیزهایی می‌توان با لگو ساخت؟

هر چیزی که شما فکر کنید و در ذهنتان داشته باشید را می‌توانید با کمک لگو بسازید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد