خرید پازل کودکانه دخترانه

خرید پازل کودکانه دخترانه
پازل کودکانه دخترانه- انواع پازل و بازی های فکری کودک- خرید لگو-پازل دخترانه جدید

پازل کودکانه دخترانه

از بهترین اسباب بازی های سرگرم کننده و آموزشی می توان به پازل اشاره کرد. پازل انواع مختلف و مدل های زیادی دارد که با توجه به رده سنی و سلیقه کودک انتخاب می شود. بعضی پازل ها هستند که دختربچه ها بیشتر طرفدارشان هستند و از انیمیشن های مورد علاقه شان ساخته شده است. پازل کودکانه دخترانه از انواع پازل های موجود در بازار است.

خرید پازل

پازل هایی که از شخصیت های محبوب دختربچه ها ساخته شده اند را پازل کودکانه دخترانه می گویند. از این نوع پازل ها می توان به پازل هانا مونتانا اشاره کرد. از دیگر پازل های دخترانه می توان به دختر کفشدوزکی، گربه های اشرافی، سگ های نگهبان و یونیکورن و بسیاری دیگر اشاره کرد.

جدای از این که خرید پازل کودکانه دخترانه باعث سرگرم شدن کودک شما می شود، فواید زیادی هم در مسیر رشد ذهن و جسم کودک دارد. در ادامه درباره فواید بازی با پازل می خوانیم.

فواید خرید پازل کودکانه دخترانه

بازی با پازل

کودکان در هنگام بازی با پازل و جور کردن آن ها در کنار هم لذت می برند. می توان هیجان و شور و شوق را در کودک مشاهده کرد. کودک با چشمانی باز و ذوق زده در حال جور کردن تکه های پازل است. با قرار دادن هر تکه از پازل در جای خود، کودک خوشحال می شود و این فقط خوشحالی نیست، چقدر مهارت است که در او رشد می کند.

بازی با پازل باعث تقویت ذهن می شود.

 قبل از اینکه کودک پازل را به هم زند تا آن را دوباره بچیند، تصویرش را دیده و در ذهن خود نگه می دارد. این یعنی تقویت حافظه کودک با بازی پازل است. پس تقویت حافظه تصویری کودک با بازی پازل قوی تر می شود.

افزایش مهارت حل مسئله با بازی پازل

کودکان با بازی پازل وارد یک چالش می شوند. باید قطعه ها را درست در کنار هم در سر جای خود قرار دهند. این یعنی فکر می کند و در پی حل مسئله است. این افزایش مهارت حل مسئله با بازی پازل را در کودکان ایجاد می کند.

افزایش نیروی تشخیص دیداری با خرید پازل برای کودک

کودک برای چیدن قطعات پازل، تمایز و تشخیص به کار می برد. تنها اسباب بازی است که به این دو عامل رشد کودک با هم می پردازد، همین پازل دخترانه کودکانه است. کودک برای جور کردن تکه های پازل باید رنگ ها و اندازه ها و اشکال را خیلی خوب دقت کند و از قوه تشخیص خود استفاده کند. پس اهمیت بازی با پازل خیلی بیشتر از سرگرم شدن و وقت گذراندن است.

کودک در حالی که در حال جور کردن تکه های پازل است، در حال آموزش و یادگیری مهارت های بسیاری است.

فهم و آموزش اشکال هندسی با بازی پازل

پازل دخترانه

کودک با بازی پازل؛ هوش هندسی اش تقویت می شود. هوش فضایی و درک تصویر سه بعدی او بیشتر می شود. کودک می تواند با مفاهیمی چون سطح و فضا و حجم با بازی پازل آشنا شود.

تقویت و افزایش نیروی اعتماد به نفس در کودک با پازل

کودک برای اینکه قطعات پازل را در کنار هم قرار دهد، ساعت ها وقت می گذارد و صیر و حوصله به خرج می دهد. طبیعی است که با کامل کردن آن حس غرور و اعتماد به نفس کسب کند. البته که حتما و حتما خرید پازل دخترانه کودکانه را با توجه به رده سنی کودک و علاقه خود کودک انجام دهید تا نتیجه عکس ندهد.

با توجه به شناخت از توانایی ها و قدرت ذهن کودک خود خرید پازل را انجام دهید تا کودک از این بازی زده و سرخورده نشود. کم کم با رشد کودک و رشد مهارت بازی پازل در او، پازل های پیچیده تر و بزرگتری تهیه نمایید.

افزایش قدرت تخیل و خلاقیت در کودک با پازل

همان گونه که اشاره شد؛ در بازی با پازل باید کودک از تمرکز و توجه زیاد خود استفاده کند. کودک تصویر ساخته نشده را بارها و بارها در ذهن خود به تصویر می کشد و درصدد خلق آن است. پس خیلی واضح است که نیروی تخیل او در این زمینه بسیار فعال است و دائم در حال تقویت شدن است.

نکات مهم و طلایی قبل از خرید پازل

برای خرید پازل دخترانه کودکانه باید به موارد مهمی دقت کنید تا هم خرید خوبی داشته باشید و هم در جهت خوشحال کردن و افزایش مهارت کودک خود به درستی قدم بردارید.

  • خرید پازل را با توجه به رده سنی کودک خود انجام دهید. رده سنی بر روی بیشتر جعبه های پازل ذکر شده است.
  • خرید پازل دخترانه را بر اساس علاقه کودک خود انجام دهید.
  • بهتر است پازل را از برندهای باکیفیت و معتبر خریداری نمایید تا خیلی زود خراب و فرسوده نشود و کودک بارها بتواند با آن بازی کند.
  • از خرید قطعات پازل نامناسب برای کودکان زیر سه سال خودداری نمایید. در این مورد می توانید با فروشنده مشورت نمایید.
  • اگر کودک شما برابی اولین بار است که با پازل بازی می کند، از نوع ساده و با تکه های کم خریداری نمایید تا علاقه مند شود.
  • حتما جنس باکیفیت پازل را از فروشگاه های معتبر اسباب بازی فروشی تهیه نمایید.

سخن آخر

برای خرید پازل دخترانه کودکانه و انواع پازل باکیفیت در مدل های متنوع و جدید از فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید. کی کی تویز انواع بازی های فکری و آموزشی را چون خرید لگو و خرید انواع اسباب بازی های فکری کودکانه را با قیمت مناسب در سبد فروش و محصولات خود قرار داده است. کافی است وارد وبسایت شده تا تمامی محصولات را با جزئیات و قیمت مشخص مشاهده نمایید.

سوالات متداول خرید پازل دخترانه کودکانه

خرید پازل برای چه سنی از کودک مناسب است؟

برای تمام سنین اسباب بازی پازل با توجه به رده سنی وجود دارد. از بالای یکسال می تواند با پازل های مخصوص بازی کند.

چه برندی از پازل  با کیفیت است؟

برندهای باکیفیت زیادی از پازل در بازار وجود ارد که می توان به Diabulus و کلمنتونی و CLEMENTONI PUZZL وجود دارد که همه در کی کی تویز موجود است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد