خرید اینترنتی قطار اسباب بازی | قطار اسباب بازی چوبی

خرید اینترنتی قطار اسباب بازی | قطار اسباب بازی چوبی
خرید اینترنتی قطار اسباب بازی-قطار اسباب بازی کنترلی-قطار اسباب بازی دودزا-خرید جدیدترین قطار اسباب بازی-قیمت قطار اسباب بازی

خرید اینترنتی قطار اسباب بازی

قطار اسباب بازی را اغلب کودکان و بچه ها دوست دارند و از بازی کردن با آن لذت می برند. آن ها از حرکت کردن قطار بر روی ریل هایی که خیلی شبیه واقعی اش است ذوق می کنند و با تعجب ساعت ها به آن نگاه می کنند. کودکان اسباب بازی های متحرک را دوست دارند و برایشان لذت بخش است. اگر تمایل به خرید اینترنتی قطار اسباب بازی را دارید بهتر است از فروشگاه های معتبر خربداری نمایید.

خرید اسباب بازی قطار

قطار اسباب بازی باعث تقویت ذهن کودک شما می شود. اول از همه این که باید ریل ها کنار هم بچیند. همین چیدن ریل ها باعث می شود که مهارت های حرکتی و ساختنی در او تقویت شود. فکر می کند و دانه دانه ریل ها را در کنار هم می چیند. او در پایان از ساختن ریلی که به دست خودش انجام شده لذت می برد.

خرید قطار اسباب بازی

 با حرکت قطار خود را در داخل واگن تصور می کند و دذ خال خودش تصور می کند. به جاهایی که دوست دارد مب رود و کلی داستان سازی می کند. همین امر باعث تقویت قوه تخیل در او می شود. مطمئن باشید کودکی نیست که از خرید قطار اسباب بازی خوشحال نشود.

چه قطار اسباب بازی بخریم

قطار اسباب بازی از دیرباز جزء اصلی اسباب بازی ها بوده ولی رفته رفته تغییراتی در آن ها صورت گرفته است. در فروشگاه کی کی توبز انواع اقسام از مدل های قطار اسباب بازی وجود دارد که می توانید خریداری نمایید.

در کی کی تویز قطارهایی با ریل‌های بلند و کوتاه با تعداد واگن‌های مختلف لوکوموتیو و واگن مسافربری، واگن باربری و واگن ذغال سنگ و بسیاری مدل های متنوع دیگر وجود دارد. در خرید اینترنتی قطار اسباب بازی با مدل های متنوع تری آشنا خواهید شد.

کار کردن و حرکت قطار اسباب ازی فقط با باتری است که تعداد آن در مدل های مختلف فرق دارد. اما در نهایت باید بگوییم که اسباب بازی کم هزینه ای است. معمولا اسباب بازی قطار اسباب بازی برای سنین 3 سال به بالا مناسب است. از مدل های قطار اسباب بازی که در کی کی تویز وجود دارد می توان به مدل های زیر اشاره کرد.

اسباب بازی قطار کلاسیک دودزا کوچک CLASSIC TRAIN 20554

این قطار دارای دود و موزیک است و برای کودکان بالای 3 سال مناسب است. دارای یک واگن و یک لوکوموتیو است. این محصول دارای 25 قطعه پلاستیکی است که توسط کودک باید به هم وصل شوند. بدنه و چرخ های این قطار اسباب بازی با ظرافت و دقت طراحی شده اند و تمام جزئیات در طراحی و ساخت آن رعایت شده است. وصل کردن واگن های این قطار بسیار راحت است و کودک خیلی آسان از عهده اش بر می آید.

اسباب بازی قطار کلاسیک متوسط کنترلی دودزا -CLASSIC TRAIN

اسباب بازی اسباب بازی قطار کلاسیک متوسط کنترلی دودزا -CLASSIC TRAIN دارای 3 واگن و 1 لوکوموتیو است. ریل های این قطار به هم وصل می شوند و قطار روی آن حرکت می کند. این محصول دارای نور و صدا و افکت است. این اسباب بازی بسیار جذاب است و کودکان ساعت ها با آن سرگرم می شوند. برای خرید اینترنتی قطار اسباب بازی به سایت کی کی تویز مراجعه کرده و خریدی آسان و بی دغدغه را تجربه نمایید.

خرید قطار اسباب بازی

قطار اسباب بازی چوبی چیست

یک سری شرکت ها دست به تولید و ساخت اسباب بازی قطار چوبی زدند. این محصول هم دارای استاندارد های مختلفی است. اتصال ریل های چوبی هم در مسیر صاف و هم منحنی وجود دارد. شیارهایی دقیق طراحی شده است تا حرکت قطار آسان باشد. هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند از این قطارها خریداری کنند. کودکان برای بازی کردن و بزرگسالان برای کلکسیون آن را تهیه می کنند.

قطار اسباب بازی کنترلی

قطار اسباب بازی کنترلی بر  روی ریل ها توسط کنترل هدایت می شود. کنترل خیلی قابلیت خاصی ندارد زیرا قطار یا به جلو یا عقب می تواند حرکت کند. موزیک و صدای قطار با کنترل قابلیت تنظیم دارد.

چرا کودکان قطار اسباب بازی را دوست دارند

کودکان اسباب بازی های چرخ دار و متحرک را دوست دارند. این اسباب بازی ها برای ذهن کنجکاو کودک بسیار هیجان انگیز است. این نوع اسباب بازی ها باعث افزایش آگاهی کودک از محیط اطرافش می شود. روند یادگیری کودکان با اسباب بازی هایی چون قطار اسباب بازی کامل تر می شود. آگاهی و هوشیاری کودک به سمت قطار اسباب بازی جلب می شود که اصلا جای نگرانی نیست.

سخن آخر

در فروشگاه اینترنتی کی کی تویز انواع اسباب بازی های متحرک همچون قطار اسباب بازی برای کودکان در بی نهایت مدل وجود دارد. تنوع محصولات کی کی تویز در این زمینه بسیار زیاد است. با وارد شدن به سایت کی کی تویز با انواع قطار اسباب بازی آشنا خواهید شد. خرید اینترنتی قطار اسباب بازی در بخش فروش محصولات کی کی تویز وجود دارد.

در فروشگاه کی کی تویز همه اسباب بازی ها با متریال استاندارد ساخته شده اند و از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده اسباب بازی می باشد. برای خرید این اسباب بازی وارد سایت کی کی تویز شده و خرید اینترنتی خود را همراه با تخفیف ویژه انجام دهید. خرید اینترنتی از سایت بسیار راحت است و کاربران به سهولت می توانند خرید اینترنتی اسباب بازی را انجام دهند. فقط کافی است وارد ساست شده و محصول را انتخاب نمایید و مراحل خرید را انجام دهید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد