خرید هواپیما و هلی کوپتر اسباب بازی

خرید هواپیما و هلی کوپتر اسباب بازی
خرید هواپیما و هلی کوپتر اسباب بازی

خرید هواپیما و هلی کوپتر اسباب بازی

اسباب بازی های بسیاری از انواع مختلف در دسته بندی های مختلف برای بازی و سرگرمی کودکان وجود دارد. اما خرید اسباب بازی فقط برای سرگرم شدن نیست و باید به فواید بازی با آن ها هم اهمیت دارد. یکی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان و پسربچه ها خرید هواپیما و هلی کوپتر اسباب بازی است. پسربچه ها عجیب به این نوع از اسباب بازی های حرکتی علاقه مند هستند.

اسباب بازی های حرکتی مثل هواپیما و هلی کوپتر باعث ایجاد حس رهایی در کودک می شود. با پرواز کردن آن ها حس خوبی پیدا می کنند و احساس شادی و نشاط در کودک ایجاد می کند.

برای خرید هواپیما و هلی کوپتر اسباب بازی می توانید از فروشگاه هایی اقدام نمایید که جدیدترین و باکیفیت ترین آن ها را به فروش می رسانند. انواع مختلفی از هواپیما و هلی کوپترهای اسباب بازی وجود دارند.

انواع هواپیما اسباب بازی

هواپیماهای اسباب بازی هم می توانند ساده باشند و هم کنترلی باشند. کودکان بازی با اسباب بازی های کنترلی آن هم هواپیما و هلی کوپتر را بسیار دوست دارند. اینکه حرکت و جهت هواپیما به دست خود کودک بسیار لذت بخش است که حتی بزرگترها هم این را دوست دارند. از انواع خرید هواپیما و هلی کوپتر اسباب بازی می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • هلی کوپتر جنگی
  • هلی کوپتر کنترلی
  • هواپیمای کنترلی
  • هواپیمای جنگی

مزیت بازی با اسباب بازی های حرکتی

بازی با اسباب بازی های حرکتی مثل هواپیما و هلی کوپتر می تواند فواید زیادی برای کودکان داشته باشد که از این مزایا به گزینه های زیر اشاره می شود.

  • ایجاد حس اعتماد به نفس در کودک
  • افزایش حس استقلال در کودک
  • یادگیری مهارت حرکتی و کنترلی
  • تقویت و هماهنگی چشم و دست کودک
  • ایجاد تحرک و فعالیت در کودک
  • ایجاد حس شادی و اشتیاق

اسباب بازی هلی کوپتر و هواپیما برای چه سنی مناسب است

اسباب بازی هلی کوپتر

خرید اسباب بازی برای کودکان بر اساس رده سنی انجام می شود. مثلا کودکان خردسال بهتر است با هواپیما و هلی کوپترهای ساده تر و با قطعات درشت بازی کنند. اسباب بازی های کنترلی بیشتر مناسب کودکان بالای 6 سال است.

برای کودکان نوپا و خردسال می توان از اسباب بازی های ساده تر و قطعه درشت موزیکال و حرکتی ساده خریداری نمود. انواع بسیاری از این دسته از اسباب بازی ها در فروشگاه کی کی تویز وجود دارند که بسیار باکیفیت و استاندارد هستند.

ایجاد حس اعتماد به نفس در کودک با خرید هواپیما اسباب بازی

کودکان با بازی با هواپیما خود را یک خلبان نیرومند و آگاه تصور می کنند و در ذهن خود داستان پردازی می کنند. قهرمان داستان هستند و پیروز میدان هستند. با به پرواز درآوردن هواپیما و به زمین نشاندن آن حس برتری و اعتماد به نفس زیادی پیدا می کنند.

انواع هواپیما و هلی کوپتر اسباب بازی در کی کی تویز

اسباب بازی هواپیما جدید

فروشگاه کی کی تویز در زمینه فروش اسباب بازی های حرکتی و کنترلی بسیار متنوع عمل کرده است و انواع هواپیما و هلی کوپتر اسباب بازی را می توانید هم حضوری و هم اینترنتی از این فروشگاه داشته باشید. خرید لگو در جدیدترین مدل ها هم در کی کی تویز وجود دارد. 

هلیکوپتر کنترلی سایما 

محصول هلیکوپتر کنترلی سایما  به روش Infrared توسط یک ریموت کنترل دوکاناله هدایت می‌شود. S107G دارای دو موتور (Brush) است که قابلیت پرواز را برای آن ایجاد می کند. فناوری Gyro به‌کاررفته در این محصول، باعث ایجاد ثبات و پایدار بودنش در حالت پرواز شده است. که هدایت و کنترل ساده‌تری را برای کاربر ایجاد کرده است.

 برای حرکت درآوردن و پرواز هلی کوپتر کنترلی سایما، اول کار به 6 عدد باتری قلمی برای ریموت کنترل احتیاج دارید برای آگاهی از جزئیات بیشتر از این محصول می توانید وارد وبسایت کی کی تویز شده و قیمت را هم مشاهده نمایید. 

هلی کوپتر ایرونمن پروازی

 محصول هلی کوپتر ایرونمن پروازی یک محصول پروازی است که شخصیت ایرونمن را دارد. آیرونمن از شخصیت های اونجرز است که در میان کودکان بسیار محبوب و دوست داشتنی است.استفاده و کاربرد این وسیله پروازی بسیار شبیه به هلی کوپتر است و به وسیله یک کابل رابط که درون بسته این اسباب بازی وجود دارد قابلیت شارژ پیدا می کند.

هلی کوپتر ایرونمن پروازی به وسیله یک کنترل از راه دور قابلیت حرکت دارد توسط اپراتور هدایت می گردد. کار کردن و بازی با این اسباب بازی بسیار راحت و ساده است و مزیت خوب دیگر این اسباب بازی فوق العاده، مدت زمان پروازش است که در حدود 10 تا 15 دقیقه است. برای خرید این محصول با تخفیف ویژه از فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید.

ماکت اورجینال هواپیمای بمب افکن 77036 ام اند سی A-10A MC TOY

 محصول ماکت اورجینال هواپیمای بمب افکن   A-10A   ام  اند سی  از مجموعه کارهای شرکت M & C TOY CENTRE   است که کاملا حرفه ای در شهر هنگ کنگ مرکز سخت و تولید می شود. این ماکل ها و فیگور های اورجینال و بسیار با کیفیت در مقیاس های کوچک تر از نمونه واقعی در این مکان ساخته می شود.

این محصول دارای جزئیات و مفصل های کاملا شبیه به نمونه واقعی و متحرک می باشد.ارتفاع این فیگورها در حدود 10 سانتی متر هستند  و با تجهیزات و رنگ بندی دقیق وجود دارند.اگر از ابعاد این ماکت بخواهید بدانید، طول هواپیما در حدود 60 و عرض آن 63سانتی متر می باشد. این محصول برای کودکان بالای 12 سال و بزرگسالان مناسب است که به عنوان دکوری در اتاق استفاده می شود.

ماکت هواپیما اصل

سوالات متداول خرید هواپیما و هلی کوپتر اسباب بازی

آیا اسباب بازی هواپیما و هلی کوپتر برای کودکان خردسال هم مناسب است؟

برای کودکان خردسال از هلی کوپتر و هواپیمای اسباب بازی های موزیکال قطعه درشت باید خریداری گردد.

قیمت هواپیما و هلی کوپتر کنترلی چقدر است؟

قیمت بستگی به نوع و مدل انتخابی دارد. در کی کی تویز انواع مدل ها از خرید هواپیما و هلی کوپتر برای تمام رده های سنی اسباب بازی وجود دارد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد