خرید اینترنتی اسکوتر

خرید اینترنتی اسکوتر
خرید اینترنتی اسکوتر اسباب بازی-خرید اینترنتی اسکوتر از فروشگاه کی کی تویز -اسکوتر دو چرخ-اسکوتر سه چرخ-اسکوتر آلومینیومی باکیفیت-بهترین برند اسکوتر

خرید اینترنتی اسکوتر اسباب بازی

اسکوتر اسباب بازی از جذابترین اسباب بازی ها برای کودکان است. این اسباب بازی بسیار محبوب است و حتی شده که بزرگترها هم آن را امتحان کرده اند. اسکوترها اغلب از یک صفحه، دسته و چرخ تشکیل شده اند. امروزه اسکوترهای هوشمندی در مدل های مختلف هم تولید شده و وارد بازار شده است. برای خرید اینترنتی اسکوتر بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

برای آشنایی بیشتر با اسکوتر اسباب بازی با ما همراه باشید. در ادامه با انواع اسکوترها آشنا می شویم.

انواع اسکوتر

اسکوترها دارای انواع مختلفی هستند. اسکوترهای ساده و کلاسیک هستند که از یک صفحه، تشکیل شده اند که می توان بر روی آن ایستاد و با نیروی پا آن را راند و به جلو هدایت کنیم. معمولا این اسکوترها دو یا سه چرخ دارند. دسته ای هم دارند که جهت حرکت را با آن مشخص می کنیم. اما نوع دیگر هستند که به نام اسکوترهای برقی شهرت دارند.

اسکوترهای برقی با باتری حرکت می کنند که می توان چند کیلومتر راه را پیمایید. اسکوترهای برقی که قدیمی تر هستند دارای دسته هستند. اما نوع جدید آن دارای یک صفحه و چرخ است. به اسکوترهای برقی  اسکوتر شارژی، اسمارت، هوشمند و یا هاوربورد هم می گویند. قطعاتی که در این نوع اسکوتر استفاده شده است، اما باید توجه داشته باشید که این نوع از اسکوتر ها ممکن است موجب تنبلی کودکانتان شود. درنتیجه بهتر است با خرید اسکوتر ساده برای کودکان خود، موجب فعالیت بدنی هر چه بیشتر آنها شوید. البته ناگفته نماند که اسکوتر های برقی برای بزرگسالانی که مشکل کمر و.. دارند گزینه بسیار خوبی برای عبور و مرور در طول شهر می باشد.

نکات مهم در خرید اینترنتی اسکوتر

اگر م خواهید برای کودک و یا نوجوانی اسکوتر را خریداری کنید باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. اوا اینکه اسکوتری خریداری نمایید تا مناسب سن و جثه کودک باشد تا بتواند به راحتی از آن استفاده کند. اگر اسکوتر با جثه کودک مناسب نباشد، ممکن است که به او آسیب بزند. اسکوترهایی که حرفه ای هستند هم در سه سطح مبتدی متوسط و پیشرفته به فروش می رسند. در هنگام خرید اسکوتر به سطح مهارت هم دقت کنید.

در فروشگاه کی کی تویز همه اسباب بازی ها با متریال استاندارد ساخته شده اند و از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده اسباب بازی می باشد. برای خرید این اسباب بازی وارد سایت کی کی تویز شده و خرید اینترنتی خود را همراه با تخفیف ویژه انجام دهید. خرید اینترنتی از سایت بسیار راحت است و کاربران به سهولت می توانند خرید اینترنتی اسباب بازی را انجام دهند. فقط کافی است وارد سایت شده و محصول را انتخاب نمایید و مراحل خرید را انجام دهید. 

اسکوتر آلومینیومی دو چرخ میکرو  MICRO S200

این اسکوتر، از جنس آلومینیوم است که دارای دو چرخ می باشد. یک چرخ در جلو و یک چرخ هم در عقب دارد. قطر هر کدام از چرخ ها هم درحدود 20 سانتی متر است. این اسکوتر باکیفیت تا 20 کیلو وزن را هم تحمل می کند. سطح دسته نگهدارنده در اسکوتر هم می تواند تنظیم شود و متناسب با قد کودک باشد.

اسکوتر میکرو

جنس دستگیره اسکوتر هم از فوم ساخته شده است و اصلا به کودک آسیب وارد نمی کند. چرخ اسکوتر هم از نوع ژله ای است. اگر قصد خرید اینترنتی اسکوتر را دارید توصیه ما انتخاب این مدل است. برای اطلاعات بیشتر و قیمت و جزئیات این اسکوتر به وبسایت کی کی تویز وارد شوید.

خرید اینترنتی اسکوتر چهار چرخ میکرو

این اسکوتر برای کودکان بالای 3 سال بسیار مناسب است. دارای چرخ خای ژله ای ساده است. دو چرخ ژله ای در قسمت جلو و دو چرخ دیگر در قسمت عقب قرار دارد. کودکان کم سن به راحتی می توانند از این وسیله استفاده کنند و تعادل خودشان را حفظ نمایند. دسته این نوع اسکوتر می تواند جدا شود و به راحتی حمل شود. برای خرید اینترنتی اسکوتر چهار چرخ میکرو از طریق وبسایت کی کی تویز با بهترین قیمت اقدام نمایید.

اسکوتر چهار چرخ

خرید اینترنتی اسکوتر آلومینیومی دو چرخ میکرو مشکی-آبی MICRO S200

برای خرید محصول اسکوتر آلومینیومی دو چرخ میکرو مشکی-آبی MICRO S200وارد وب سایت کی کی تویز شده و اینترنتی و راحت آن را خریداری نمایید. اگر بخواهیم از ویژگی های این محصول بگوییم این است که دارای دو چرخ است که یک چرخ در جلو و یک چرخ در عقب دارد. قطر هر کدام از چرخ ها 20 سانتی متر است.

 این اسکوتر چهار چرخ برای کودکان بالای 8 سال مناسب است. از متریال باکیفیت و آلومینیوم دارای استحکام ساخته شده است. این محصول وزن تا 120 کیلو را تحمل می کند. جنس آلومینیومی هم سبک است و هم زنگ نمی زند. دسته ترمز هم بر  روی اسکوتر قرار دارد. با کشیدن آن اسکوتر می ایستد.

اسکوتر دو چرخ میکرو

کدام اسکوتر برای کودک من مناسب است؟

اسکوتر اسباب بازی یا دو چرخ هستند و یا سه چرخ دارند. برای استفاده از اسکوترهای دو چرخ، حفظ تعادل بسیار مهم است. اسکوتر سواری برای کودکان دارای دو چالش است.

  • کودک باید مهارت پیدا کند تا برای رساندن اسکوتر به حداقل سرعت مورد نیاز ان را به جلو هل دهند. در نتیجه سرعت مورد نیاز را حفظ کنند. این مورد برای اسکوترهای دو چرخ است.
  • کودک باید بتواند اسکوتر را با دسته فرمانش هدایت و کنترل کند.

اسکوترها در چهار سایز کوچک، متوسط و بزرگ و خیلی بزرگ هستند که با توجه به جثه کودک باید یکی از این مدل ها را انتخاب کنید. اسکوترهای چرخ کوچک راندنشان برای کودکان بسیار آسان است. اما خوب سرعت می گیرند و این نکته را مد نظر داشته باشید. اما راندن اسکوتر چرخ بزرگ کمی تلاش بیشتری می خواهد و کودک خیلی نمی تواند سرعت بگیرد و پرشتاب حرکت کند.

تمهیدات ایمنی بازی با اسکوتر

بهتر است بدون تمهیدات ایمنی کودکتان با اسکوتر بازی نکند. وسایل ایمنی را برای کودک به صورت جداگانه باید تهیه نمایید. از وسایل ایمنی می توان به کلاه و دستکش و زانو بند و آرنج بند اشاره کرد. در انتخاب این وسایل دقت کنید که سایز مناسب کودک خود را تهیه نمایید. کلاه ایمنی از مهمترین تمهیدات ایمنی است که حتما باید تهیه شود. برای خرید اینترنتی اسکوتر و وسایل اسباب بازی متنوع از کی کی تویز اقدام نمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد