خرید خمیر بازی اینترنتی

خرید خمیر بازی اینترنتی
خرید خمیر بازی اینترنتی - فواید بازی با خمیربازی- جدیدترین خمیربازی ها در کی کی تویز

خرید خمیر بازی اینترنتی

بازی هایی که باعث تقویت نیروی خلاقیت در کودکان می شود، بسیار ارزنده هستند. خوب است اسباب بازی هایی با توجه به رده سنی کودک خریداری شود که باعث رشد خلاقیت در او شود. از این بازی ها می توان به خمیربازی اشاره داشت. اسباب بازی مفیدی که باید برای کودک انجام گیرد، خرید خمیر بازی اینترنتی است.

در این مطلب درباره فواید بازی با این اسباب بازی و انواع خمیر بازی در فروشگاه کی می تویز بیشتر می خوانیم . همراهمان باشید.

فواید بازی با خمیربازی

در ادامه به مهم ترین فواید بازی با خمیربازی اشاره می کنیم.

تقویت مهارت های حرکتی و دست کودک

از مهم ترین فواید بازی با خمیربازی این است که دست و انگشتان کودک شما قوی می شود و یک نوع ورزش برای عضلات دست کودک است. در بازی با خمیربازی، ظریف ترین عضلات دست کودک درگیر می شود و قوی می شود. عضلات دست تا مچ دست کودک در این بازی درگیر است.

با خمیربازی کودک بر عضلات دستش بیشتر تسلط پیدا می کند. کودک با فشار دادن خمیر و ورز دادن ان باعث تقویت عضلات دستش می شود.

کاهش استرس در کودکان با بازی خمیربازی

از فواید دیگر خرید خمیر بازی اینترنتی این است که استرس را از کودک دور می کند. کاهش استرس با خمیربازی نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان هم امکان دارد. خمیربازی باعث می شود که استرس و اضطرابی که باعث صدمه  زدن به بدن و روح و روان کودک می شود، از بین برود. کارهای دستی چون خمیربازی باعث ایجاد آرامش در کودکان می شود. خمبربازی هم در کودکان و هم در بزرگسالان باعث کاهش تنش‌ها، آشفتگی‌های ذهنی، تخلیه‌ی انرژی مازاد، افزایش تمرکز و بروز احساسات می شود. پس خرید خمیربازی برای کودکان را جدی بگیرید.

پرورش و تقویت خلاقیت در کودکان با بازی خمیربازی

کودکان با استفاده از خمیرهای رنگی و جذاب، می توانند هر شکلی را که دوست دارند و در ذهنشان وجود دارد، خلق کنند و بسازند. با استفاده از انواع رنگ ها و حتی اشیائی در نزدیکی خود می توانند هر چیزی را که دوست دارند بسازند. خراب کنند و باز بسازند. می توانند رنگ ها را با هم ترکیب کنندو رنگ جدیدی از خمیربازی خلق کنند.

با خمیربازی می توان انواع حیوانات و عروسک های مورد علاقه خود و شخصیت های کارتونی که دوست دارند را بسازند و با ان بازی کنند و سرگرم شوند. کودکان از بازی با خمیربازی خسته نمی شوند و ساعت ها سرگرم بازی با آن هستند. حتی بزرگترها هم به آن ها می پیوندند.

ایجاد مهارت اجتماعی و انجام بازی های تعاملی

خمیربازی می تواند بازی گروهی و دسته جمعی باشد. بسیاری از والدین همراه کودک خود می شوند و با هم بازی می کنند. کودکان با خمیربازی در حال آموزش دیدن هستند. می توانند با دوستان خود خمیربازی کنند و سرگرم شوند.

یادگیری اعداد و الفبا با خمیربازی

خرید خمیربازی

از دیگر فواید خرید خمیربازی این است که می توانند به یادگیری دانش و علم بیشتر رغبت پیدا کنند. ایزار خیلی خوبی برای آموزش الفبا و انواع زبان ها برای کودکان است. برای همین در مراکز آموزشی برای کودکان از خمیر بازی بسیار استفاده می شود.

نکات مهم در خرید خمیربازی

  • بهتر است از خمیرهایی استفاده و خریداری شوند که باکیفیت بوده و مواد مضر نداشته باشد.
  • خرید خمیربازی را با توجه به سن کودک انجام دهید.
  • در هنگام بازی خمیربازی کودکان خردسال، حتما در کنارشان باشید.
  • تعداد رنگ ها در بسته ها با هم می تواند متفاوت باشد.
  • می توانید خرید خمیربازی خود را اینترنتی از فروشگاه کی کی تویز داشته باشید.

انواع خمیربازی در کی کی تویز

در کی کی تویز انواع متنوع و جدیدی از اسباب بازی خمیربازی برای کودکان وجود دارد. می توانید خرید حضوری و آنلاین از کی کی تویز داشته باشید.

اسباب بازی خمیر بازی با چرخ گوشت

خمیربازی

محصول اسباب بازی خمیر بازی با چرخ گوشت یک ست خمیر بازی طرح چرخ گوشت به همراه خمیربازی و ابزار بازی است. این ست خمیر بازی دارای ابزار هایی چون کاردک، بشقاب پنس ، دستگاه قالب و دیگر موارد است.

کودک با استفاده از این ایزارهایی که در محصول اسباب بازی خمیر بازی با چرخ گوشت وجود دارد، می تواند با خمیر قطعات زیادی از ست شیرینی و میوه درست کند و با این ست بازی کند و ساعت ها هم سرگرم باشد.

 با توجه به نوع خمیرها باید بعد از بازی حتما آن ها را دورن قوطی ها گذاشت و درب آن را ببندید تا خشک نشوند و ماندگار باشند. با این دستگاه کودک می تواند خمیر را به شکل های تبدیل کرده و خلاقیت های ذهنی خود را بروز داده و تقویت نماید.

 ست خمیر بازی بستنی ساز اسباب بازی

خمبربازی بستنی ساز

از خمیربازی های جدید و به روز می توان به محصول ست خمیربازی بستنی ساز اشاره داشت. این محصول بسیار جذاب است و موزیکال می باشد.

این محصول دارای طرح بستنی ساز به با خمیربازی است. این ست خمیر بازی شامل ابزار هایی مانند کاردک، بشقاب پنس ، دستگاه قالب ، قیف بستنی و... است. که بازی را جذاب تر و کامل تر می کند.

کودک با استفاده از این ابزار ها می تواند با خمیر قطعات  زیادی از ست شیرینی و بستی قیفی درست کند و با این ست ساعت ها مشغول باشد و سرگرم شود. البته که کلی هم موارد آموزشی و مهارت می آموزد.

جنس این خمیرها به گونه ای است که باید بعد از بازی در ظرف خود گذاشته شود و درب آن را ببندید تا خشک نشوند. دستگاه قالب این ست دارای موسیقی است و موزیکال نیز می باشد. با این دستگاه کودک می تواند خمیر را به مدل ها و حالت های گوناگون و جذابی در آورد.

سخن آخر

برای خرید انواع خمیربازی اینترنتی جدید می توانید از فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید. محصولات خریداری شده از وبسایت کی کی تویز در کوتاه ترین زمان برای مشتریان ارسال می گردد.

سوالات متداول خرید خمیر بازی اینترنتی

خمبربازی از چه سنی برای کودکان مناسب است؟

از زمانی که کودک خمیربازی را در دهان خود نگذارد. حدودا از دو سالگی به بالا با نظارت والدین مناسب است.

مهم ترین فایده خمیربازی برای کودکان چیست؟

از مهم ترین فواید خمیربازی برای کودکان افزایش قوه تخیل در کودکان است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد