خرید لگو خانه سازی کوچک

خرید لگو خانه سازی کوچک
لگو خانه سازی کوچک-خرید لگو دوپلو کودک-انواع بازی های فکری و خانه سازی در فروشگاه کی کی تویز برای کودکان در تمام رده سنی وجود دارد.

لگو خانه سازی کوچک

همه لگو را می شناسیم و بیشتر افراد برای یکبار هم که شده با ان بازی کرده اند. مکعب های خانه سازی آجری شکل کوچم رنگی که بسیار جذاب هستند. انواع مختلفی از لگوها برای بازی و خانه سازی وجود دارند. لگو خانه سازی کوچک هم از انواع لگو اسباب بازی است که برای کودکان مبتدب که تازه می خواهند با لگو بازی کنند ساخته و طراحی شده است.

سن کودک برای خرید لگو از اهمیت زیادی برخوردار است. برای همین برای کودکان با سنین مختلف انواع لگو وجود دارد.

لگو دوپلو

خرید لگو خانه سازی کوچک

اگر کودک شما خردسال است می توانید از لگو کوچک و قطعه درشت خریداری کنید که از کیفیت خوبی هم برخوردار هستند. این لگوها خطری برای کودک خردسال ندارند و بسیار ایمن هستند. اگر از برند خوب و معتبری خریداری شود، نمی شکند و مقاوم است و از متریال باکیفیت ساخته شده است.

برای کودکان بالای 4 سال هم لگوهایی با تعداد قطعات کم تر وجود دارند. کودک با این لگو خانه سازی کوچک یاد می گیرد که چگونه خانه سازی کند و خلق کردن را می اموزد. از قوه تخیل خود استقاده می کند و خانه می سازد و خراب می کند و دوباره می سازد. اما مورد مهم این است که در خرید ان حتما به برند لگو و کیفیت ان اطمینان داشته باشید.

برای خرید لگو خانه سازی کوچک حتما از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید تا از بهترین برندهای بازار انتخاب شود.

قیمت لگو خانه سازی کوچک

قیمت انواع لگو اسباب بازی بر اساس تعداد قطعات و مدل ان و برند ان تعیین می شود. طبیعی است که هر چه قدر، کیفیت محصول بیشتر باشد و تعداد قطعات لگو بیشتر باشد، قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

فروشگاه حضوری و اینترنتی کی کی تویز، انواع بگو را در قیمت های مناسب و متنوع در مجموعه محصولات خود با تخفیف ویژه قرار داده است. یا هر بودجه ای از کی کی تویز، لگو جدید و باکیفیت و برند خریداری می نمایید. در کی کی تویز از 200 هزار تومان به بالا برای کودکان لگو وجود دارد.

لگو خانه سازی ریز

لگو خانه سازی ریز برای کودکان بالای 4 سال مناسب است. از بازی های فکری و ساختنی است که برای کودکان طراحی شده است. این لگوها دارای درجه سختی مناسب با سن کودک است که می توانید از فروشگاه کی کی تویز تهیه نمایید.

خرید لگو خانه سازی اینترنتی

برای اسایش بیشتر مشتریان، کی کی تویز، انواع اسباب بازی خود را انلاین به فروش می رساند و خرید لگو اینترنتی دارد. محصولات در دسته بندی های منظم در وبسایت قرار دارند که خیلی راحت می توانید محصول را انتخاب کرده و درباره ان بخوانید و با مشاهده قیمت، خرید خود را نهایی کنید.

از بهترین راه های خرید لگو باکیفیت، خرید انلاین لگو از فروشگاه ها و نمایندگی های فروش لگو اصل است.

چرا لگو بخریم

خرید لگو

این روزها که بازی های اینترنتی و کامپیوتری در بین کودکان رواج پیدا کرده است، خوب است برای رشد مهارت در کودک و رشد ذهن و فیزیک کودکان، بازی های فکری خریداری شود. لگو از بهترین و جذاب ترین اسباب بازی های فکری است که کودکان از بازی کردن با ان لذت می برند.

انواع بازی های فکری و خانه سازی در فروشگاه کی کی تویز برای کودکان در تمام رده سنی وجود دارد. می توان از مزیت های خرید لگو خانه سازی کوچک به موارد دزیر اشاره داشت.

  • کودک با خرید لگو خانه سازی کوچک می تواند مهارت بازی فکری را کسب کند و تخیل خود را قوی تر نماید.
  • بازی با لگو اسباب بازی باعث افزایش مهارت اجتماعی در کودک می شود.
  • برای افزایش مهارت جسمانی و تقویت حرکت انگشتان و حرکت بین چشم و دستان کودک، لگو بخرید.
  • برای افزایش صبر و حوصله در کودک لگو خریداری شود.
  • خرید لگو باعث تقویت اعتماد به نفس در کودک می شود.

انواع لگو دخترانه و پسرانه

لگو اسباب بازی برای دختر و پسر مناسب است و تفکیک جنسیتی ندارد اما بعضی مدل ها بیشتر مورد علاقه پسرها است و مدل های دیگری هم وجود دارد که دخترخانم ها بیشتر از ان خرید می کنند. مثلا لگو فرندز و دیزنی و سگ های نگهبان را دخترخانم ها بیشتر دوست دارند.

جنس لگو کودک

جنس لگو خانه سازی

بیشتر لگوها از پلاستیک ABS ساخته شده اند. این نوع پلاستیک بسیار مرغوب و باکیفیت است و قیمت بیشتری هم دارد. مواد شیمیایی در این نوع پلاستیک وجود ندارد و برای کودکان ضرری ندارد. رنگ هایی که در این نوع پلاستیک وجود دارد، ماندگار هستند و از بین نمی روند.

البته لگوهایی از جنس چوب هم وجود دارند که برخی افراد طرفدار ان هستند. به این لگوها، اجر چوبی هم گفته می شود. کیفیت این لگوها خوب است و قیمت مناسبی هم دارند. این اجرها فقط روی هم قرار می گیرند و در هم چفت نمی شوند. ممکن است بازی با این نوع لگو برای کودک کمی دشوار باشد.

موارد مهم در خرید لگو اسباب بازی

  • در خرید لگو به سن کودک دقت شود.
  • برای خرید لگو علاقه کودک را در نظر داشته باشید.
  • لگو را از نمایندگی فروش لگو اصل خریداری نمایید.
  • لگو اصل و اورجینال خریداری نمایید.
در نهایت

اسباب بازی از لوازم موثر در رشد بهتر کودک و اموزش انواع مهارت ها است. برای اینه بهتر کودک خود حتما لگو خریداری کنید. از همان کودکی با خرید لگو خانه سازی کوچک او را با بازی فکری و لگو اشنا کنید.

سوالات لگو خانه سازی کوچک

چرا لگو اصل بخریم؟

لگو اصل و اورجینال باکیفیت است و فرسودگی ندارد. از مواد سمی و مضر هم ساخته نشده است.

لگو خانه سازی کوچک برای چه سنی مناسب است؟

برای کودکان خردسال از نوع قطعه درشت و برای کودک بالای 4 سال هم از نوع استاندارد مناسب است.

لگو دوپلو چیست؟

لگوهای قطعه درشت که اندازه ای تقریبا دو برابر اندازه استاندارد لگو دارند را لگو دوپلو می نامند. برای کودکان 1 تا 4 ساله مناسب است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد