خرید لگو در تهران

خرید لگو در تهران
خرید لگو در تهران-خرید لگو اصل در فروشگاه اینترنتی کی کی تویز-جدیدترین لگو-خرید لگو اصل با بهترین قیمت در کی کی تویز-قیمت و خرید بهترین هدیه تولد پسرانه

خرید لگو در تهران 

لگو

اسباب بازی لگو تکنیک از آن دسته بازی ها است که همه ما برای یکبار هم که شده آن را امتحان کرده ایم. بلوک های رنگی پلاستیکی را روی هم چفت می کنیم و می سازیم و خراب می کنیم و از دوباره می سازیم. اما نمی دانیم چقدر مهارت در ما تقویت می شود! تقویت مهارت ذهنی و حرکتی و رشد خلاقیت همه با اسباب بازی لگو در کودک ایجاد می شود.

لگو

لگو جدای از اینکه یک اسباب بازی آموزشی است، بسیار هم سرگرم کننده و جذاب است. اما چه چیز این اسباب بازی را اینقدر جذاب و پرطرفدار کرده است.؟ چه خصوصیتی در اسباب بازی لگو وجود دارد که آن را این همه ماندگار کرده است؟ در این مطلب به وبژگی های اسباب بازی لگو و فواید ان برای کودکان و انواع لگو می پردازیم. همراهمان باشید.

لگو چیست

لگو اسباب بازی است که برای اولین بار فعالیت خط تولیدش در سال 1949 در کشور دانمارک آغاز شد. این کلمه به دانمارکی مخفف خوب بازی کن است. در زبان ایتالیایی هم با همین مفهوم و البته مقداری متفاوت تر و به معنی به هم وصل می کنم معنا گرفت. در هر صورت در هر جای دنیا اسم لگو یعنی آجرهای کوچک رنگی!

قطعات تشکیل دهنده اسباب بازی لگو

این اسباب بازی از آجرهای کوچک رنگی ساخته شده است. بازی فکری و جذاب است که از رنگ های شاد و مورد علاقه کودکان در آن استفاده شده است.

در اسباب بازی لگو به جز آجرهای کائوچویی رنگی، آدمک هایی همراه با اشکالی گوناگون وجود دارد. می توان بعد از ساخت سازه مورد نظر، از این آدمک ها برای بازی و تزئین و کامل کردن سازه استفاده کرد.

از کمپین های معروف شرکت لگو عنوان آینده را بساز بود. یعنی کودکان با استفاده از آجرها و مینی فیگورهای که در لگو وجود دارد، خلاقیت به خرج داده و آینده را در باب ساخت شغل های مختلف اجتماعی ایجاد کند. خیلی منطقی به نظر می آید.

فواید بازی لگو

پیش از این اشاره شد که بازی با اسباب بازی لگو، فواید بسیار زیادی دارد. هم برای کودکان و هم بزرگسالان مناسب می باشد. لگو باعث تقویت مهارت های زیادی در کودک می شود. از این مهارت ها می توان گزینه های زیر را نام برد.

  • رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان
  • رشد مهارت‌های حرکتی در کودک
  • تقویت مهارت در توانایی حل مسئله
  • تقویت قوه تخیل کودک
  • تقویت اراده در کودکان
  •  افزایش اعتماد به نفس در کودکان
  • تقویت مهارت‌های ریاضی
  • یادگیری علم ریاضی و فیزیک و کسب دانش

انواع لگو

این روزها لگوهای زیادی توسط بسیاری شرکت ها و کارخانه های اسباب بازی ساخته می شود. یکسری از لگوها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند که از برندهای معتبری ساخته و طراحی شده اند. لگوهایی هم وجود دارد که در کیفیت پایین تر تولید شده و با قیمت کمتر وارد بازار می شوند. اما از لحاظ سبکی می توان همه لگوها را در دسته بندی های زیر طبقه بندی کرد.

  • لگو کلاسیک
  • لگو قهرمان
  • لگو تکنیکال
  • لگو دانه درشت

لگوها واقعا متنوع هستند و انتخاب آن ها باید بر اساس سلیقه کودک و گروه سنی او انتخاب شود. نمونه های زیادی از انواع لگوها در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد.

لگو قهرمان چیست

لگو قهرمانان از انواع دسته بندی های اسباب بازی لگو می باشد که  به صورت آدمک هایی مثل بتمن، نینجا، سوپرمن و هری پاتر و موارد دیگر که بسیار مورد طرفدار کودکان است، ساخته شده است. لگوهای کارتونی و یا همان قهرمان بسیار متنوع هستند.

لگوهای قهرمان برای کودکان آموزنده بوده و از شخصیت های مثبت و قهرمان داستان درس می گیرند و برایشان یک الگوی رفتاری هستند.

لگو قهرمانان چیست

لگو تکنیکال چیست

لگو تکنیکال چند سالی است که وارد بازار شده است و بسیار فروش موفقی هم داشته است. در اوایل لگوهای تکنیکال در طرح های چون ماشین های سواری، مسابقه ای و یا راهسازی و طرح های این چنینی وارد بازار شدند.

تفاوت بزرگ لگوهای تکنیکال با لگوی کلاسیک در طرح های واقعی تر لگوی تکنیکال است که بسیار جذاب تر و زیباتر از لگوهای کلاسیک هستند. این لگوها برای سنین بالای 12 سال مناسب می باشد. بیشتر لگوهای تکنیکال فاقد مینی فیگور هستند. در واقع بیشتر بر نوع سازه و طراحی آن تمرکز شده است.

در فروشگاه کی کی تویز جدیدترین لگوهای تکنیکال و باکیفیت ترین از معتبرترین برندها وجود دارد و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد.

قیمت اسباب بازی لگو

قیمت در اسباب بازی لگو متفاوت می باشد. عواملی چون طرح و مدل، نوع لگو، برند و کشور ساخت، تعداد قطعات لگو و بسیاری دیگر در قیمت گذاری اسباب بازی لگو تاثیرگذار هستند. اگر قیمت برایتان ملاک نیست می توانید بهترین لگوها را در بهترین کیفیت و متریال خریداری نمایید.

خرید لگو از کی کی تویز

کی کی تویز از معدودترین فروشگاه های معتبری است که تمام اسباب بازی های خود را بر اساس سلامت کودکان تهیه کرده و به فروش می رساند. انواع لگو از متریال درجه یک و استاندارد در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد که ضرری برای سلامتی کودکان ندارد.

لگوهای موجود در فروشگاه حضوری و اینترنتی کی کی تویز از برندهای معتبری چون اس وای و لاری است که بهترین متریال را در ساخت لگو به کار برده اند. می توانید بهترین و جدیدترین و متنوع ترین ترین لگوها را با قیمت مناسب از فروشگاه کی کی تویز تهیه نمایید. همه لگوها شامل تخفیف هستند که این فرصت طلایی برای مشتریان فروشگاه کی کی تویز در نظر گرفته شده است.

خرید لگو از کی کی تویز

نکات مهم در خرید لگو

  • دقت کنید از مواد باکیفیت و متریال استاندارد ساخته شده باشد.
  • محکم باشند.
  • در رده سنی کودک خریداری شود.
  • سلیقه و علاقه کودک را هم در خرید لگو اهمیت دارد.
  • ساخته شده از برندهای معتبر باشد.
سخن آخر

دنیای لگوها بسیار بزرگ و وسیع است و ما در اینجا فقط به موارد مهم اشاره کوچکی برای آشنایی شما داشته ایم. برای خرید لگو حتما موارد و نکات خرید لگو را در نظر داشته و به کار بندید. با رعایت نکات خرید لگو، می توانید باکیفیت ترین و مناسب ترین لگو را برای کودک خود تهیه نمایید.

این نکته را در نظر داشته باشید که با خرید لگو می توانید پایه های رشد شخصیتی کودک را از همان کودکی بنا کنید.

سوالات متداول 

  1. بهترین برندهای لگو چه هستند؟ 
    برندهای لاری و اس وای از بهترین برندهای اسباب بازی لگو هستند که در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد. 
  2. قیمت لگو چقدر است؟ 
    قیمت لگو بر اساس نوع و برند لگو و همچنین تعداد قطعات آن تعیین می شود. در این مقاله کامل درباره آن توضیح داده شده است. 
  3. آیا کی کی تویز فروش لگو اینترنتی هم دارد؟ 
    فروشگاه کی کی تویز انواع لگوها را به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رساند. 

سالهاست که وقتی فکر خرید اسباب بازی برای بچه ها را می کنیم، خرید لگو و خانه سازی به ذهنمان می اید. هم بازی جذاب و هم ظاهر دوست داشتنی و رنگی رنگی اش حتی بزرگسالان را هم به خریدش جلب می کند. برای خرید لگو در تهران می توانید از طریق سایت کی کی تویز اقدام کنید. اما اول بهتر است درباره لگو کمی بیشتر آشنا شوید تا بدانید چه لگویی بخرید بهتر است. 

بلوک های رنگی و جذاب لگو شکل های مختلف در اندازه های متفاوت را دارد. شکل اصلی که همه از سالهای دور می شناسیم مستطیل است و در اشکال مربعی شکل و گرد هم وجود دارد. در کنار این ها چرخ ها و مجسمه ها و عروسک هایی هم وجد دارد که لگو را کامل می کنند. شخصیت هایی کارتونی که کودکان به آن ها علاقه مند هستند.

خرید لگو اصل در تهران 

فروشگاه کی کی تویز انواع لگوها در بهترین برندها را به فروش می رساند. متنوع ترین لگوها و جدیدترین ان ها را می توان در فروشگاه کی کی تویز پیدا کرد. 

برای خرید لگو چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟ 

برای خرید لگو در تهران باید به یکسری نکات توجه کرد تا انتخاب خوبی را برای کودک خود در خرید لگو اینترنتی داشته باشید. 

خرید لگو

علاقه کودک 

قبل از خرید لگو اول علاقه خود کودک را در نظر بگیرید. اگر هم سلیقه کودک را نمی شناسید و کادو برای سورپرایز کردن است، بهتر است که لگو کلاسیک را انتخاب کنید. نمایندگی لگو در تهران در فروشگاه کی کی تویز انواع لگوها را برای کودکان در سلیقه های مختلف به فروش می رساند. با خرید از کی کی تویز بهترین لگوها را خریداری کرده و دست خالی برنمی گردید با هر قیمت و سلیقه ای لگو برای مشتریان وجود دارد. 

تنوع زیادی که در محصولات لگو وجود دارد باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای بازی و خانه سازی با لگو در کودک می شود. جذابیت در اسباب بازی لگو باعث افزایش خلاقیت کودکان هم می شود. 

در نظر گرفتن سن کودک در خرید لگو 

قبل از خرید لگو از سایت باید سن کودک را هم در نظر بگیرید. با توجه به سن کودک می توانید میزان پیچیدگی و تعداد قطعات لگو را در نظر گرفته و مناسب ترین را انتخاب کنید. این نکته مهم است که در هنگام خرید به سن مناسب کودک بر روی جعبه اسباب بازی لگو دقت کنید. 

لگو جدید

قیمت لگو 

برای خرید لگو باید قیمت را هم در نظر بگیرید. اگر برای شما قیمت اهمیت ندارد که بهتر است از برند اصلی خود LEGO خریداری کنید. هم کیفیت بهتری دارند و هم تنوع رنگی و مرغوبیت بیشتری دارند. اما اگر برای خرید لگو محدوده و رنج قیمتی را در نظر گرفتید، می توانی از انواع لگوهایی که با برندهای دیگر و ساخت دیگر کشورهاست خریداری کنید. بسیاری لوگوهای غیر اورجینال هم هستند که هم کیفیت خوبی دارند و هم قیمت بسیار مناسبی را دارند. مثلا لگوهای چینی درجه یک گزینه خوبی برای خرید است. 

خرید لگو گروهی 

بازی گروهی با لگو بیش از یک نفر هم می تواند خیلی جذاب باشد و باعث تشویق کار گروهی و همکاری و همدلی در کودک می شود. 

فواید بازی لگو چیست؟ 

بازی لگو باعث تقویت مهارت های حرکتی در کودک می شود. باعث ایجاد دقت و قدرت زیادی در عضلات دست می شود و خیلی جاها که نیاز به فشار وارد آوردن و یا جدا کردن لگوها است، مهارت های حرکتی خیلی خوب تقویت شده و قوی تر می شود. 

توسعه مهارت های اجتماعی با لگو 

کودکان معمولا در لگو بازی با دوستانشان مشارکت دارند و بازی گروهی انجام می دهند که باعث افزایش مهارت های اجتماعی در کودک می شود. بازی لگو گروهی باعث افزایش توانایی های اجتماعی می شود. 

تشویق خلاقیت کودک با بازی لگو 

بازی کردن با قطعات رنگی و جذاب لگو باعث افزایش خلاقیت در کودک می شود. فکر کردن کودک درباره خانه سازی و ساختن سازه های جدید باعث تقویت قوه تخیل کودک میشود. لگو قانون و قوانینی در نصب قطعاتش ندارد و این باعث تفکر بیشتر کودک و افزایش تخیل در کودک می شود. 

آموزش حل مسئله با لگو

اسباب بازی لگو باعث ترغیب کودکان در حل مسئله می شود. آن ها به طور مستقل و بدون کمک بزرگترها می توانند چالش های ایجاد شده توسط بازی لگو را حل و فصل کنند. علاوه بر این تمرکز کودک با بازی لگو تقویت می شود. 

افزایش اعتماد به نفس در کودک با لگو 

کودک برای رسیدن به هدفش از بازی لگو که در ذهنش تخیل داشته است، چالش های زیادی را پشت سر می گذارد. وقتی که به نتیجه می رسد، باعث تقویت روحیه عزم او می شود. او از سختی ها دلسرد نشده و با پشتکار به بازی ادامه می دهد تا به هدفش برسد. 

لگو برای چه سنی مناسب است؟ 

  • بازی لگو برای کودکان یک تا 3 سال هم مناسب است. البته قطعات این لگوها بزرگ هستند و بلعیده نمی شوند. رنگ ها روشن هستند و سازه ها خیلی آسان ساخته می شوند. 
  • بازی لگو برای کودکان 3 تا 5 سال کمی پیچیده تر می شود و تعداد قطعه ها هم بیشتر می شود. بیشتر سبک اصلی بلوک ساختمانی هستند. 
  • لگو برای 6 تا 8 سال موضوعی می شود. مانند نینجا، قهرمان، دیزنی و غیره 
  • لگو برای 9 تا 11 سال سخت تر و پیچیده تر می شود. آن ها با توجه به سال های قبل، مهارت بیشتری در بازی لگو کسب کرده اند. 
  • لگو برای بالای 12 سالف بسیار پیشرفته تر می شود. تعداد قطعات زیاد است و جزئیات بسیار عالی است. می توان در این لگوها مکانیسم ها و نورپردازی هم داشت. 

خرید لگو اصل در تهران از فروشگاه کی کی تویز 

کی کی تویز از دهه پنجاه تجربه در فروش لگو در بهترین و متنوع ترین آن ها دارد. بهترین لگوها را با جدیدترین مدل ها با قیمت مناسب می توانید از فروشگاه اینترنتی کی کی تویز تهیه نمایید. خیلی راحت از سایت تمامی مدل ها را دیدن نمایید و مناسب ترین آن ها را برای خود انتخاب کرده و خریداری نمایید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد