خرید ساختنی  و لگو غول و مینی فیگور

خرید ساختنی  و لگو غول و مینی فیگور
خرید ساختنی  و لگو غول و مینی فیگور- قیمت خرید ساختنی  و لگو غول و مینی فیگور

خرید ساختنی  و لگو غول و مینی فیگور

ساختنی لگو سفینه مگنیتو برند اس وای SY774H
لگو سفینه مگنیتو برند اس وای SY774H که دارای 142 قطعه لگو برای بازی و سرگرمی کودکان بالای 6 سال می باشد.
ساختنی لگو سفینه هالک سبز برند اس وای SY774F
لگو سفینه هالک برند اس وای SY774F که دارای 130 قطعه لگو برای بازی و سرگرمی کودکان بالای 6 سال می باشد.
ساختنی لگو سفینه رباتی اسپایدرمن برند اس وای SY774E
لگو سفینه فلش برند اس وای SY774E که دارای 146 قطعه لگو برای بازی و سرگرمی کودکان بالای 6 سال می باشد.
ساختنی لگو سفینه فلش برند اس وای SY774D
لگو سفینه فلش برند اس وای SY774D که دارای 138 قطعه لگو برای بازی و سرگرمی کودکان بالای 6 سال می باشد.
ساختنی لگو سفینه ولورین برند اس وای SY774C
لگو سفینه ولورین برند اس وای SY774C که دارای 132 قطعه لگو برای بازی و سرگرمی کودکان بالای 6 سال می باشد.
ساختنی لگو سفینه ایرونمن برند اس وای SY774B
لگو سفینه ایرونمن برند اس وای SY774B که دارای 131 قطعه لگو برای بازی و سرگرمی کودکان بالای 6 سال می باشد.
ساختنی لگو موتور بتمن برند اس وای SY774A
لگو موتور بتمن برند اس وای SY774A که دارای 154 قطعه لگو برای بازی و سرگرمی کودکان بالای 6 سال می باشد.
ساختنی لگو کامیون مردعنکبوتی برند اس وای SY1354A
لگو ماشین اسپایدرمن برند اس وای SY1354A که دارای 178 قطعه لگو برای بازی و سرگرمی کودکان بالای 6 سال می باشد.
ساختنی لگو ماشین قرمز مردعنکبوتی برند اس وای SY1354B
لگو ماشین اسپایدرمن برند اس وای SY1354B که دارای 170 قطعه لگو برای بازی و سرگرمی کودکان بالای 6 سال می باشد.
ساختنی لگو موتور افرودی مردعنکبوتی برند اس وای SY1354C
لگو ماشین اسپایدرمن برند اس وای SY1354C که دارای 152 قطعه لگو برای بازی و سرگرمی کودکان بالای 6 سال می باشد.
ساختنی لگو ماشین افرودی مردعنکبوتی برند اس وای SY1354D
لگو ماشین اسپایدرمن برند اس وای SY1354A که دارای 160 قطعه لگو برای بازی و سرگرمی کودکان بالای 6 سال می باشد.
ساختنی لگو اسپایدرمن جدید با موتور سبز برند اس وای SY1401D
لگو مینی فیگور ادمک اسپایدرمن با موتور برند اس وای SY1401D که دارای 81 قطعه لگو برای بازی و سرگرمی کودکان بالای 6 سال می باشد.
1 2 3 ... 17 18 19

لگو ساختنی غول و مینی فیگور

لگو یکی از بازی های سرگرم کننده و جذاب می باشد که کمتر کسی پیدا می وشد که از بازی کردن با لگو خسته شود. می توان ساعت ها به بازی لگو پرداخت بدون اینکه گذر زمان را متوجه شد. لگو ساختنی غول و مینی فیگور، یکی از دسته بندی های جذاب این بازی فوق العاده می باشد. شما می توانید کاراکتر مورد علاقه خود را با قطعات لگو درست کنید و از آن لذت ببرید. لگو ساختنی اسپایدرمن سیاه یکی از محصولات این دسته بندی می باشد. این مجموعه یک لگو از شخصیت های اسپایدرمن یا مرد عنکبوتی جدید با موتور ساخت شرکت اس وای SY می باشد که شامل 80 قطعه لگو است. این بسته شامل یک عدد مینی فیگور آدمک و یک وسیله نقلیه موتوری و یک پایگاه کوچک می باشد.این مجموعه یک سرگرمی و بازی فکری برای کودکان و نوجوانان علاقه مند به بازی و ساختنی می باشد.

شما می توانید برای خرید لگو ساختنی غول و مینی فیگور تمامی محصولات را مشاهده کنید و مدل مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید. همچنین فروشگاه کی کی تویز امکان خرید حضوری نیز دارد.

لگو اسباب بازی جذاب و سرگرم کننده ای است که همه کودکان آن را دوست دارند. در هر جای دنیا این اسباب بازی همیشه طرفداران زیادی دارد. در نتیجه لگو هم به پاس وفاداری مشتریان خود، درصدد تولید محصولات جذاب و پرطرفدار بیشتری است. از لگوهای تولیدی جدید این شرکت خرید ساختنی غول و لگو مینی فیگور است.

انواع لگو غول و مینی فیگور در کی کی تویز

لگو غول و مینی فیگور

در فروشگاه کی کی تویز جدیدترین و متنوع ترین مدل های لگو وجود دارد. از لگوهای پرطرفدار که کودکان هم بسیار آن را دوست دارند، می توان به موارد زیر اشاره داشت.

ساختنی لگو سفینه هالک سبز برند اس وای 

این مجموعه یک لگو سفینه از سری شخصیت های قهرمانی هالک ساخت کمپانی اس وای SY است که شامل 130 قطعه لگو است. این مجموعه لگو شامل یک عدد مینی فیگور آدمک و یک سفینه لگویی می باشد. این لگو برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب و دوست داشتنی است. کودکان هم ساعت ها با این مجموعه لگو سرگرم می شوند و هم آموزش می بینند.

این لگو برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد و بسیار باکبفبت و مرغوب است و از بهترین مواد ساخته شده است. می توانید این لگو را به قیمت مناسب هم به صورت حضوری و هم اینترنتی از فروشگاه کی کی تویز تهیه نمایید. قیمت این لگو 195 هزارتومان است.

لگو مینی فیگور ادمک اونجرز 4 

اگر به دنبال خرید لگو غول و مینی فیگور هستید، می توانید لگو پرطرفدار و جذاب مینی فیگور ادمک اونجرز 4 را برای کودک خود از فروشگاه کی کی تویز تهیه نمایید.

این مجموعه یک ست 8 عددی لگو از شخصیت های لگو اونجرز جدید یا اندگیم شرکت اس است. این لگو جدید و جذاب شامل شخصیت های معروفی مانند هالک، ایرونمن، تور، کاپیتان امریکا و هالک سبز و بتمن و بسیاری دیگر می باشد. با ترکیب این 8 مدل یک دستکش بزرگ تانوس ساخته خواهد شد که بر روی آن سنگ های رنگی هم قرار گرفته اند. چاپ خوب و با کیفیت و چسبندگی عالی قطعات از ویژگی های خوب این لگو و ساختنی برای کودکان است.

لگو اونجرز

برای خرید آسان لگو مینی فیگور ادمک اونجرز 4 می توانید از فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید تا از تخفیفات این مجموعه بهرهمند شوید. لگو مینی فیگور ادمک اونجرز 4 با تخفیف 12%  با قیمت 360 هزار تومان به فروش می رسد.

لگو مینی فیگور ادمک اسپایدرمن با موتور برند اس وای 

این مجموعه یک ست لگو 4 عددی از شخصیت های اسپایدرمن یا مرد عنکبوتی جدید با موتوراز  شرکت معتبر اس وای SY  است. لگو مینی فیگور ادمک اسپایدرمن با موتور برند اس وای، شامل 4 مدل در بسته های مختلف است.

لگو اسپایدرمن

در بسته های لگو مینی فیگور ادمک اسپایدرمن با موتور برند اس وای علاوه بر مینی فیگور قطعات بیشتری هم وجود دارد که هر کدام برای آن مینی فیگور یه وسیله نقلیه  موتور و یک پایگاه است.این مجموعه یک ست جذاب و دوست داشتنی برای کودکان بالای 6 سال است.

لگو مینی فیگور ادمک اسپایدرمن با موتور برند اس وای در فروشگاه کی کی تویز با تخفیف به فروش می رسد. این لگو با تخفیف 16% به قیمت 460 هزار تومان است. می توانید هم حضوری و هم اینترنتی این محصول را خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید لگو مینی فیگور ادمک اونجرز چترباز برند

این مجموعه یک ست لگو ترکیبی با تعداد 8 مینی فبگور است که از شخصیت های لگو اونجرز جدید شرکت اس وای تشکیل شده است.

 لگو مینی فیگور ادمک اونجرز چترباز برند اس وای، شامل 8 مدل در بسته های گوناگون می باشد.

در بسته های لگو مینی فیگور ادمک اونجرز چترباز برند اس وای، علاوه بر مینی فیگور قطعات بیشتری قرار دارد که به صورت چتر نجات است.

لگو مینی فیگور ادمک اونجرز چترباز، شامل شخصیت های شناخته شده چون ایرونمن،ونوم، کاپیتان امریکا و ددپول و اسپایدرمن و موارد دیگر است.

مینی فیگور چیست؟

در کنار خرید لگو قهرمانان و قطعات چیدنی, آدمک هایی هم قرار دارند. این آدمک ها بسیار مورد پسند کودکان هستند. هم شخصیت های کارتونی دخترانه و هم پسرانه دارد. این آدمک ها در تزئین سازه ها بسیار نقش دارند. سرگرمی با اسباب بازی لگو را هم در نزد کودکان بیشتر می کنند. به این آدمک ها مینی فیگور گفته می شود.

به آدمک هایی که در لگوها وجود دارند، مینی فیگور گفته می شود. مینی فیگور باعث می شوند که اسباب بازی برای کودکان دوست داشتنی و جذاب شود.

 لگو ست های اسباب بازی خود را از انیمیشن های معروف و پرطرفدار نزد کوکان انتخاب می کند. مینی فیگورها از قهرمان داستان تا افراد عادی داستان های انیمیشن ساخته می شوند. جنس آن ها از پلاستیک است و وزن چندانی هم ندارند. این آدمک ها یا مینی فیگورها به طور جداگانه هم تهیه می شوند. از این مینی فیگورها می توان به اسپایدرمن، بتمن، هالک، آیرونمن و موارد بسیار دیگر اشاره کرد. انواع لگو و مینی فیگور در فروشگاه حضوری و اینترنتی کی کی تویز با قیمت و کیفیت مناسب وجود دارد.

نکات مهم در خرید لگو غول و مینی فیگور

  • دقت کنید از مواد باکیفیت و غیر شیمیایی ساخته شده باشد.
  • دارای استحکام باشد.
  • با شرایط سنی کودک مطابقت داشته باشد.
  • سلیقه و علاقه کودک را هم در خرید لگو غول و مینی فیگوز مد نظر داشته باشید.
  • از برندهای معتبر خریداری شود.
سخن آخر

اگر قصد خرید ساختنی و لگو غول و مینی فیگور باکیفیت دارید می توانید وارد سایت کی کی تویز شوید و محصول مورد نظر خودتان را سفارش دهید. تمامی محصولات با قیمت و جزئیات درج شده است.

سوالات متداول لگو غول و مینی فیگور

قیمت لگو غول و مینی فیگور چقدر است؟

قیمت لگو با توجه به برند و کیفیت و تعداد قطعات و مدل آن مشخص می شود. انواع لگوها با بهترین قیمت در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد.

لگو غول و مینی فیگور برای چه سنی مناسب است؟

حتما خرید لگو باید بر اساس رده سنی کودک باشد. لگو غول و مینی فیگور برای کودکان بالای 6 سال بسیار مناسب است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد