خرید لگو کوچک ارزان

خرید لگو کوچک ارزان
خرید لگو کوچک ارزان- خرید لگو اصل و اورجینال- خرید لگو کودکانه - خرید لگو قطعه درشت-لگو دوپلو

خرید لگو کوچک ارزان

اسباب بازی جذاب لگو، بسیار متنوع است. این اسباب بازی ساختنی فکری برای همه سنین مناسب است. یعنی از کودک خردسال تا بزرگسال می تواند با آن بازی کند. انواع لگو برای رده های سنی مختلف با برندهای مختلف در بازار وجود دارند. در این مطلب درباره  خرید لگو کوچک ارزان به این اسباب بازی فکری پرطرفدار می پردازیم.

لگوها از نظر قطعات و تکه ها با هم فرق دارند. لگو تا بالای 3000 تکه هم وجود دارد که بیشتر مناسب بزرگسالان است.

برای کودکان هم لگوهای مخصوص با تکه های کم وجود دارد. البته اگر کودک خردسال است، باید، خرید لگو از قطعات درشت با تعداد کم باشد. تا خطر بلعیده شدن هم برای کودک نداشته باشد.

انواع لگو کوچک، مناسب برای کودکان در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد. جدیدترین لگوها از بهترین برندها را می توانید هم حضوری و هم اینترنتی از کی کی تویز تهیه نمایید.

لگو کودکانه

ویژگی های لگوی کوچک

  • این لگوها برای کودکان زیر 6 سال مناسب هستند.
  • ساده و قابل فهم هستند.
  • قطعات درشت دارند و خطر بلعیده شدن وجود ندارد.

راهنمای خرید لگو کوچک برای کودک

  • برای کودک از لگوهای با برند شناخته شده خریداری نمایید. این لگوها از مواد و متریال استاندارد ساخته شده اند و برای کودکان بی خطر هستند.
  • حتما از مدل های ساده برای کودکان کوچکتر خریداری نمایید.
  • از فروشگاه های معتبر لگو را خریداری نمایید.
  • سلیقه خود کودک را در نظر داشته باشید.
  • اگر کودک شما تا به حال با لگو بازی نکرده است، از خرید لگوهای سخت و پیچیده اجتناب نمایید.

اهمیت تناسب خرید لگو با رده سنی کودک

خرید لگو کودک

در خرید لگو باید به تناسب سن کودک با اسباب بازی لگو، اهمیت دهید. اگر لگو مناسب با سم کودک خریداری نشود، مثلا لگویی برای کودک سخت و پیچیده باشد، نه تنها از بازی با ان خوشحال نمی شود، ممکن است برای همیشه بازی با لگو را کنار بگذارد. پس از عوامل مهم در ایجاد علاقه مندی بین کودک با لگو، باید لگو مناسب سن و توانایی کودک خریداری گردد.

قیمت لگو

لگوها قیمت های یکسانی ندارند و بر اساس یرند آن ها و تعداد قطعات آن ها و نوع و مدلشان، تعیین قیمت می شوند.

تعداد قطعات لگو

اینکه در خرید لگو کدام لگو را با چه تعداد قطعات خریداری نمایید، بستگی به توانایی و سن و علاقه کودک شما دارد. پس در خرید لگو حتما به توانایی های فرزند خود دقت داشته باشید. بسیاری کودکان توانایی حل چالش ها در لگوها با تکه های بالا را دارند. کودکانی هم هستند که هنوز لازم است با لگوهایی با قطعات کم بازی کنند.

خرید لگو ارزان

برای اینکه کودک شما با لگو بازی کند، حتما نیازی نیست، لگوهایی با قیمت های بسیار بالا خریداری نمایید. لگوهایی با کیفیت بسیار خوب و استاندارد در بازار وجود دارند که قیمت مناسبی هم دارند. برای سرگرم شدن و اموزش کودک خود، می توانید از این لگوها خریداری نمایید.

در فروشگاه کی کی تویز بسیاری از لگوهای باکیفیت و پر فروش وجود دارند که قیمت بسیار مناسبی هم دارند. قابل ذکر است که بسیاری از لگوهای کوجود در فروشگاه کی کی تویز شامل تخفیف استثنایی هستند. برای مشاهده محصولات وارد وبسایت کی کی تویز شده و از آن ها دیدن نمایید.

چند نمونه لگو اسباب بازی کودک در کی کی تویز

در ادامه با چند لگو پرفروش و مناسب برای کودک خردسال در فروشگاه کی کی تویز آشنا میشویم.

لگو دوپلو کامیون و هلیکوپتر پلیس قطعه درشت کودک

این محصول لگو دوپلو کامیون و هلیکوپتر پلیس قطعه درشت کودک  دارای 41 قطعه لگویی رنگی ساختنی است. این لگو استاندارد و ایمن است و برای کودکان 3 سال به بالا مناسب می باشد.

لگو کامیون

این لگو دارای قطعات، تریلی موزیکال پلیس ، ماشین ، هلیکوپتر ، موتور ، آدمک و قطعات لگویی سایز بزرگ برای بازی کودکان است. کیفیت جنس و مواد بکار گرفته شده در ساخت این لگو از مواد درجه یک و همچنین کیفیت مونتاژ و سرهم بندی خوب قطعات از مزایای این دیگر این لگو می باشد. این لگو عاری از هرگونه مواد شیکیایی است و برای سلامتی کودکان هیچ ضرری ندارد. برای خرید این لگو جذاب می توانید از وبسایت کی کی تویز اقدام نمایید.

خرید لگو دوپلو کیفی قطعه درشت کودک مدل پارک حیوانات 

این لگو از لگوهای جذاب کودکانه با قطعات درشت است. لگو دوپلو کیفی قطعه درشت کودک مدل پارک حیوانات دارای 65 قطعه لگو رنگی است. برای کودکان بالای 3 سال مناسب است و کاملا ایمن و بی خطر هستند. کیفیت مونتاژ و سرهم بندی این مجموعه لگو بسیار باکیفیت است. اگر کودک شما قطعات لگو را گم نکند، تا سال های سال می توان از آن استفاده کرد.

برای خرید این لگو می توانید هم حضوری و هم اینترنتی از فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید.

در نهایت اینکه

برای خرید لگو مناسب کودک می توانید از لگو کوچک با قطعات درشت خریداری نمایید. کیفیت و ایمنی لگو را هم در نظر داشته باشید و از برندهای معتبر خرید لگو را انجام دهید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد