خرید اسباب بازی لگو ارزان

خرید اسباب بازی لگو ارزان
خرید اسباب بازی لگو ارزان-انواع لگو اسباب بازی-اسباب بازی های لگو را شرکت های بزرگ و معتبری تولید کردند و در انواع و مدل های مختلف روانه بازار شده است. قیمت های مختلفی هم دارند. انواع لگو در کی کی تویز

خرید اسباب بازی لگو ارزان

بازی با لگو را همه دوست دارند. کمتر کسی پیدا می شود که از بازی کردن با آجرهای کوچک رنگی لذت نبرد. اسباب بازی های لگو را شرکت های بزرگ و معتبری تولید کردند و در انواع و مدل های مختلف روانه بازار شده است. قیمت های مختلفی هم دارند. بر اساس برند و سازنده لگو و تعداد قطعات و مدل لگو، قیمت ها تغییر می کنند. در این مطلب درباره خرید اسباب بازی لگو ارزان می خوانیم. همراه ما باشید.

خرید لگو

انواع لگو اسباب بازی

خوب است قبل از خرید لگو با انواع آن آشنا شویم. با شناخت انواع لگو می توانیم انتخاب بهتری داشته باشیم.

لگوها در انواع ایرانی و خارجی از برندهای معتبر و چینی وجود  دارند. اگر به دنبال خرید اسباب بازی لگو ارزان هستید، می توانید از نوع ایرانی و انواع چینی آن تهیه کنید. امروزه تولید اسباب بازی لگو گسترش پیدا کرده است و نوع ایرانی و چینی باکیفیت هم موجود است. کودک با آن سرگرم می شود و همان مهارت هایی را که قرار است با انواع لگو برند بیاموزد با این  ها هم می تواند.

اما خب تفاوت هایی هم در برند و نوع لگوها وجود دارد. لگوهای گران قیمت از برندهای معتبر چون خود شرکت لگو و یا برند SY  یا CADA و یا LARY کیفیت بهتر دارند و از متریال بهتری هم استفاده شده است. عمر این لگوها بیشتر است و میراث خانوادگی هم به حساب خواهد آمد و همه بچه ها در یک خانواده می توانند تا سال ها با آن بازی کنند.

لگو به غیر از آجرهای خانه سازی در زمینه ساخت ماشین و آدمک های لگویی هم فعالیت دارد. هر چیزی را که فکرش را کنید می توانید با لگو بسازید.

برند لگو در سال های پیش دست به تولید فیلمی زد که از اسباب بازی محبوش هم از داستان همین فیلم تهیه و طراحی شده است. به علت همین قیمت لگو اصل با برند لگو بسیار گران است.

اما شرکت های معتبر دیگری که نام برده شد، لگوهای بسیار باکیفیت و محبوبی را طراحی کردند و روانه بازار شد. امروزه برندهای دیگر جایگزین خوبی برای شرکت لگو شده اند.

به طور کلی لگوها به دسته های زیر طبقه بندی می شوند.

  • لگو ساختنی
  • لگو تکنیکال
  • لگو قهرمانان
  • لگو غول و سیتی
  • لگو کودک و قطعه درشت

راهنمای خرید لگو ارزان

لگو تکنیکال

اکنون که با انواع لگو آشنا شدید به نکات مهم قبل از خرید اسباب بازی لگو ارزان می پردازیم. برای خرید هر مدل لگویی باید این نکات را مد نظر داشته باشید.

باید انتخاب و خرید لگو بر اساس سن کودک باشد. اگر بر کودک 4 ساله، لگو مناسب سن 12 سال خریداری شود، مسلما کودک آن را دوست ندارد و چون نمی تواند سازه ای را بسازد، از بازی لگو منصرف می شود. برای هر کودک متناسب با سن، خرید لگو را انجام دهید.

کودکی که برای اولین بار بازی لگو را انجام می دهد، بهتر است از لگوهایی با قطعات کم تر خریداری کنید تا کم کم مهارت ها را بیاموزد و لگو با قطعات بیشتر را خریداری کنید.

برای کودکان خردسال هم که هر چیزی را به سمت دهان خود می برند، باید از لگوهای دانه درشت خریداری شود.

در مرحله بعد باید به جنس لگو و متریال تشکیل دهنده آن دقت کنید. حتی اگر قصد خرید اسباب بازی لگو ارزان را دارید هم لگوهایی با قیمت مناسب و متریال خوب در فروشگاه ها وجود دارند. مواد استفاده شده در لگو نباید حساسیت زا و غیر استاندارد باشد و بهتر است که از نوع و گرید A باشد.

لگویی را که خریداری می کنید حتما دارای نشان استاندارد باشد تا رنگ های شیمیایی و غیر استاندارد بر سلامتی کودکتان تاثیر منفی نگذارد.

مورد دیگری که در خرید اسباب بازی لگو ارزان باید توجه شود، ابعاد لگو ها است. باید ابعاد لگو و تعداد لگو با سن کودک هماهنگی داشته باشد تا اثر بخشی خوب و مطلوبی داشته باشد. مثلا کودکان کوچکتر از 3 سال به علت آن که زود خسته می شوند، لگویی با قطعات کم و درشت مناسبشان هست.

قیمت خرید لگو

قیمت لگو بر اساس عوامل مختلفی چون برند لگو، شرکت سازنده، کیفیت لگو و تعداد و نوع قطعات تعیین می شود. در بازار لگو از 10000 تومان تا 6 میلیون تومان هم وجود دارد. با در نظر گرفتن نکات مهم در خرید لگو ارزان می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه چند نمونه از لگوهای قیمت مناسب و باکیفیت در فروشگاه کی کی توی را معرفی خواهیم کرد.

خرید اسباب بازی لگو ارزان قیمت در کی کی تویر

خرید لگو ارزان

با توجه به اینکه باید خرید لگو استاندارد و طبق قوانین بهداشتی باشد، حتی در خرید اسباب بازی لگو ارزان هم باید کیفیت لگو و سلامتی کودک را در نظر داشته باشید.

انواع لگو قهرمانان چون کشتی دزدان دریایی، قایق دزد دریایی و کوسه دزد دریایی در فروشگاه کی کی توی وجود دارد که با تخفیف به فروش می رسند. قیمت این لگوها مناسب و در حدود 200 هزار تومان است. برای آشنایی بیشتر و سایر اطلاعات می توانید وارد سایت کی کی تویز https://kikitoys.com/ شده و در قسمت محصولات لگو مشاهده نمایید.

می توانید از طریق وبسایت خرید اینترنتی لگو هم داشته باشید. محصول خریداری شده را دری منزل تحویل خواهید گرفت. کی کی تویز فروش اسباب بازی و لگو را به صورت حضوری هم دارد. با فروشگاه ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول خرید اسباب بازی لگو ارزان قیمت

آیا کی کی تویز لگو دخترانه هم دارد؟

بله. فروشگاه کی کی تویز انواع لگوهای دخترانه را با جدیدترین مدل ها و بهترین برندها به فروش می رساند.

چگونه کودکم جذب بازی لگو شود؟

برای جذب و ایجاد علاقه مندی کودک به اسباب بازی لگو بهتر است از انواع کارتونی و لگو قهرمانان خریداری شود.

فایده خرید لگو اسباب بازی برای کودک چیست؟

بازی با لگو فواید بسیار زیادی برای کودک دارد. از مهم ترین آن ها می توان به پرورش و رشد مهارت های ذهنی و حرکتی کودک اشاره کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد