خرید استیکرهای کارتونی

خرید استیکرهای کارتونی
خرید استیکرهای کارتونی

خرید استیکرهای کارتونی

استیکر سه بعدی کیتی اسباب بازی
استیکر سه بعدی کیتی یک برچسب دیواری یا استیکر اتاق کودک است که بصورت سه بعدی طراحی شده است و براحتی می توان آن را در جاهای دلخواه نصب کرد.
استیکر سه بعدی پو اسباب بازی
استیکر سه بعدی پو یک برچسب دیواری یا استیکر اتاق کودک است که بصورت سه بعدی طراحی شده است و براحتی می توان آن را در جاهای دلخواه نصب کرد.
استیکر سه بعدی مک کویین اسباب بازی
استیکر سه بعدی مک کویین یک برچسب دیواری یا استیکر اتاق کودک است که بصورت سه بعدی طراحی شده است و براحتی می توان آن را در جاهای دلخواه نصب کرد.
استیکر سه بعدی دختر توت فرنگی اسباب بازی
استیکر سه بعدی دختر توت فرنگی یک برچسب دیواری یا استیکر اتاق کودک است که بصورت سه بعدی طراحی شده است و براحتی می توان آن را در جاهای دلخواه نصب کرد.

والدین و مخصوصا مادران به دیزاین و طراحی اتاق کودکشان بسیار علاقه دارند. ابزارهای زیادی برای دیزاین اتاق کودکان وجود دارد. از این ابزارها می توان به خرید استیکرهای کارتونی اشاره کرد. استیکرهای کارتونی بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند و برای هر نوع دیزاینی از آن ها وجود دارد که بتوان طراحی هماهنگ و ستی را ایجاد کرد.

اگر قصد خرید استیکرهای کودکانه و جذاب را دارید و نمی دانید از کجا جدیدترین استیکرها را با قیمت مناسب خریداری نمایید، توصیه ما خرید از فروشگاه اینترنتی و حضوری کی کی تویز است. علاوه بر استیکر انواع اسباب بازی چون خرید لگو و خرید اسباب بازی های دخترانه و پسرانه را می توانید از این فروشگاه داشته باشید.

کاربرد استیکرهای کارتونی

استیکر کارتونی

شاید کودکتان اصرار بر خرید استیکرهای کارتونی دارد و شما واقعا نمی دانید چه کاربردی دارد که اینقدر هم برای فرزندتان جذاب و محبوب است. ما در ادامه از کاربردهای این محصول جذاب اشاره می کنیم.

  • برای جذاب کردن کمد دیواری و سرویس خواب کودک
  • برای زیبایی بیشتر روی کاغذ دیواری
  • استفاده از خرید استیکرهای کارتونی بر روی وسایل شخصی کودک مثل دفتر و کتاب و یا جامدادی
  • استفاده به جای کاغذ دیواری
  • استفاده روی تبلت و گوشی حتی برای بزرگترها

خرید اینترنتی استیکر کارتونی

اگر می خواهید از استیکرهای کارتونی جدید و باکیفیت خریداری نمایید، لازم نیست که حتما حضوری به مغازه و فروشگاه بروید تا خرید خود را انجام دهید. می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین و اسباب بازی فروشی های اینترنتی اقدام به خرید استیکرهای کارتونی نمایید. مزیت این خرید این است که خیلی راحت خرید خود را در منزل و یا محل کار خود انجام داده و بدون اتلاف وقت خرید خود را انجام خواهید داد.

انواع استیکر کارتونی در کی کی تویز

کی کی تویز مدل های مختلفی از استیکرها و برچسب های تزئینی کودکانه و فانتزی را ارائه می دهد. از این مدل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

استیکر سه بعدی کیتی اسباب بازی

استیکر کارتونی کی کی

کیتی از شخصیت های کارتونی محبوب بین کودکان و مخصوصا دختر بچه ها می باشد. البته بسیاری از خانم ها هم به این شخصیت کارتونی جذاب علاقه دارند. این محصول یک برچسب دیواری یا استیکر اتاق کودک است که دارای طراحی سه یعدی است. استیکر سه بعدی کیتی اسباب بازی به گونه ای است که بعد از نصب بصورت برجسته قرار می گیرد.

جنس این استیکرها از پلاستیک با کیفیت بالا و استاندارد ساخته شده اند که به راحتی هم قابلیت نصب دارند. استفاده از این استیکرها برای تزیین اتاق کودک بسیار شیک و زیبا هستند و جلوه و چشم انداز بسیار زیبایی به اتاق کودک می دهد.

استیکر سه بعدی پو اسباب بازی

خرید استیکر پو

پو از آن دسته شخصیت های کارتونی محبوب برای کودکان است. بسیاری از والدین حتی سرویس خواب و کاغذ دیواری اتاق کودک خود را با شخصیت دوست داشتنی پو طراحی می کنند.

محصول استیکر سه بعدی پو اسباب بازی یک برچسب دیواری یا استیکر اتاق کودک است که بصورت سه بعدی طراحی شده است که بعد از نصب بصورت برجسته می دیده می شود.

جنس این استیکرها بسیار مرغوب و باکیفیت است که قابلیت نصب آسانی هم دارند. این استیکرها برای تزیین اتاق کودک بسیار شکیل و جذاب و چشمگیر هستند و جلوه و چشم انداز خوبی برای اتاق کودکان ایجاد می کند.

استیکر سه بعدی مک کویین اسباب بازی

از جذابترین و پرطرفدارترین شخصیت های انیمیشن در میان کودکان و خصوصا پسربچه ها، شخصیت مک کویین است. مک کویین یک ماشین سواری است که داستان های جالبی را دارد. به دلیل جذابیت و پرطرفدار بودن این شخصیت کارتونی، استیکر آن هم ساخته شده است.

این محصول یک برچسب دیواری یا استیکر اتاق کودک طرح انیمیشن کارزیا ماشین ها است که بصورت سه بعدی طراحی شده است که بعد از نصب بصورت برجسته می دیده می شود.

جنس این استیکرها از پلاستیک با کیفیت بالا می باشد که نصب بسیار راحتی را هم دارد. این استیکر برای تزیین اتاق کودک و یا بر روی وسایل شخصی کودک بسیار شیک و مناسب می باشد. اتاق کودک شما با ین استیکرها بسیار دوست داشتنی و جذاب خواهد شد. می توانید به جای کاغذ دیواری هم از آن ها استفاده نمایید.

استیکر سه بعدی دختر توت فرنگی اسباب بازی

دختر توت فرنگی شخصیت دوست داشتنی برای کودکان و مخصوصا دخترها می باشد.از این استیکر می توان استفاده های تزئینی زیادی داشت.

این محصول یک برچسب دیواری یا استیکر اتاق کودک طرح انیمیشن دختر توت فرنگی است که بصورت سه بعدی طراحی شده است که بعد از نصب حالتی برجسته بر روی دیوار خواهد داشت. جنس این استیکرها از پلاستیک با کیفیت بالا و استاندارد است و  نصب راحت و آسانی هم دارند. از این استیکر می توان برای تزئین وسایل کودک و  برای تزیین اتاق کودک استفاده کرد که بسیار جذاب هستند. استفاده از این استیکرها اتاق کودک را بسیار زیبا می کند.

در نهایت اینکه

برای خرید استیکرهای کارتونی می توانید از فروشگاه حضوری و اینترنتی کی کی تویز اقدام نمایید. خرید اینترنتی داشته باشید و علاوه بر خرید برچسب و استیکر انواع اسباب بازی باکیفیت از بهترین برندها را هم خواهید داشت.

سوالات متفاوت خرید استیکر کارتونی

قیمت استیکر کارتونی در کی کی تویز چقدر است؟

قیمت خرید استیکر کارتونی در کی کی تویز در حدود 55 هزار تومان است.

کاربرد استیکر کارتونی چیست؟

از استیکرهای کارتونی برای تزئین اتاق کودک و طراحی زیبا و جذاب استفاده می شود. به جای کاغذ دیواری هم می توان از این استیکرها استفاده کرد.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد