خرید وسایل نقاشی کودک

خرید وسایل نقاشی کودک
خرید وسایل نقاشی کودک-فواید نقاشی کردن کودکان- بهترین ابزار برای نقاشی کشیدن کودک

خرید وسایل نقاشی کودک

نقاشی کردن از سرگرمی های مورد علاقه کودکان است. کودکان عاشق رنگ و رنگ آمیزی هستند. اگر دقت کرده باشید، بسیاری کودکان هستند که که دیوارها را رنگی می کنند و روی آن نقاشی می کشند. آن ها تخیلات و رویاهایشان را تجسم می کتتد و می کشند. پس خرید وسایل نقاشی از وسایل مهم سرگرمی و آموزشی برای کودکان است.

فواید نقاشی کردن کودکان

نقاشی کردن کودکان

کودکان در همان هنگام که توانایی کار با مداد را پیدا می کنند، شروع به خط خطی کردن می کنند. کودکان با توجه به توانایی هایی که دارند، بین سن 15 ماهگی تا 2 سالگی می توانند با مداد شمعی و یا گچ، خط ساف و یا گرد بکشند.

از فواید نقاشی کردن کودکان می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • افزایش مهارت های دستی کودک و تقویت عضلات دست.
  • ایجاد هماهنگی بین چشم ها و مغز و دست کودک
  • بیشتر شدن ارتباط بین عضو های چشک و مغز و دست کودک
  • یادگیری اشکال هندسی
  • یادگیری رنگ ها
  • یادگیری بازی ها و کارهای گروهی و افزایش مهارت و ارتباط اجتماعی در کودک
  • فرصت حال مسئله و مقابله با ترس و تردید
  • تقویت تخیل در کودک
  • ابراز حالات درونی کودک با نقاشی کردن
  • آماده شدن برای ورود به مدرسه
  • وسایل نقاشی کودک

بهترین ابزار برای نقاشی کشیدن کودک

بهتر است برای خرید وسایل نقاشی کودک از همان ابتدا همه لوازم را در اختیار کودک قرار ندهید. با توجه به سن کودک، ابزار و وسایل نقاشی کردن را برایش فراهم کنید. خوب است که کودک ابتدا با مداد شمعی و پاستل نقاشی کند. آبرنگ و رنگ انگشتی هم انتخاب خوبی برای نقاشی کردن کودک است.

بهتر است سایز برگه نقاشی کودک را بزرگ انتخاب نکنید تا هم نقاشی اش زود تمام شود و خسته نشود و هم اینکه راحت تر بتواند این کار را انجام دهد. خیلی خوب است برگه های نقاشی کودک را روی دیوار و یخچال خانه بچسبانید تا از دیدن آن ها لذت ببرد و تشویق شود.

خرید کتاب نقاشی برای کودک

کودکان ذوق زیادی برای نقاشی کردن دارند. حتی اگر نقاشی نمی توانند بکشند، کتاب های آموزشی نقاشی و رنگ آمیزی هستند که هم کودک را سرگرم می کنند و هم آموزش رنگ کردن و نقاشی کشیدن را دارند.

در بیشتر کتاب های نقاشی کودک به نیازهای کودک توجه شده است. این کار به منظور حفظ خلاقیت و پرورش استعداد کودکان انجام شده است. کتاب هاب آموزشی نقاشی خیلی تخصصی به پیشرفت و ارزیابی کودکان می پردازد. جنبه های روانشناسی و آموزشی کاملا در این کتاب ها قرار داده شده است.

انواع وسایل نقاشی کودک

این روزها وسایل و ابزار نقاشی زیادی وجود دارد. اما برای خرید وسایل نقاشی کودک بهتر است از فروشگاه های معتبر اقدام نمایید. هم اینکه از بهترین وسایل نقاشی می توانید خریداری نمایید و هم اینکه انواع مدل ها برای خرید وجود دارند. از انواع مدل های وسایل نقاشی کودک در کی کی تویز موارد زیر است.

کتاب نقاشی با آب طرح پرنسس های دیزنی

کتاب نقاشی با آب طرح پرنسس های دیزنی یک کتاب نقاشی با آب طرح پرنسس های دیزنی است که برای کودکان بسیار جذاب می باشد.

 این محصول دارای یک ماژیک است که با آب پر می شود. کتاب دارای 5 برگ است که بر روی یک طرف از صفحات، صفحه سفید دیده می شود که به آب حساس می است. وقتی که کودک با ماژیک بر روی صفحه ترسیم می کند و تصویر رنگی بر روی صفحه ایجاد می گردد.

وقتی که نقاشی تمام شود، صفحه رنگی با خشک شدن آب، باز هم به حال اولیه بر میگردد و می توان دوباره مثل اول نقاشی کرد. این محصول یک سرگرمی جذاب و سرگرم کننده برای کودکان خردسال می باشد که ساعت ها با آن سرگرم خواهند شد.

خرید وسایل نقاشی کودک

برای خرید کتاب نقاشی با آب طرح پرنسس های دیزنی می توانید هم حضوری و هم اینترنتی از سایت اقدام نمایید.

کتاب نقاشی با آب طرح سگ های نگهبان 

کتاب نقاشی با آب Magic Water Book به همراه یک مازیک است که با آب پر می شود و با کشیدن بر روی صفحات سفید کتاب به حالت رنگی و نقاشی تبدیل خواهد شد. می تانید این محصول جذاب و بسیار آموزشی و سرگرم کننده را از فروشگاه حضوری و اینترنتی کی کی تویز اقدام نمایید.

اسباب بازی تخته مغناطیسی و موزیکال کودک

خرید اسباب بازی تخته مغناطیسی و موزیکال کودک بسیار سرگرم کننده و آموزشی است که مناسب برای بازی و سرگرمی و رشد خلاقیت کودکان خردسال است. برای تهیه این محصول می توانید وارد وبسایت کی کی تویز شوید و آن را به صورت اینترنتی با قیمت مناسب خریداری نمایید. محصولات خریداری شده درب منزل مشتریان ارسال می گردد.

این وسیله فوق العاده نقاشی کردن، قابلیت این را دارد که باز و بسته شود و در حالت بسته شدن به مانند یک کیف  شود. خرید وسایل نقاشی اسباب بازی تخته مغناطیسی را همه کودکان دوست دارند و از بازی کردن با آن لذت می برند.  

سخن آخر

انواع اسباب بازی و وساسل نقاشی در فروشگاه کی کی تویز برای کودکان وجود دارد که از بهترین و متنوع ترین مدل ها است. می توانید خرید خود را هم یه صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از فروشگاه معتبر کی کی تویز داشته باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد