خرید اینترنتی استخر بادی کودک

خرید اینترنتی استخر بادی کودک
خرید اینترنتی استخر بادی کودک- قیمت خرید اینترنتی استخر بادی کودک-خرید اینترنتی استخر بادی اینتکس کودک-خرید اینترنتی استخر بادی کودک ارزان

خرید اینترنتی استخر بادی کودک

اسباب بازی ست جعبه ابزار کارگاهی با دریل FashionTool SET 36778
اسباب بازی ست جعبه ابزار کارگاهی TOOLS SET شامل 14 قطعه ابزار کارگاهی برای بازی و سرگرمی کودک می باشد و دریل آن نیز قابلیت چرخش دارد و با باتری کار می کند.
ست جعبه ابزار اسباب بازی طرح قطار TRAIN combination creative 66650
ست جعبه ابزار اسباب بازی طرح قطار که بصورت 2 در یک می باشد و دارای 65 قطعه است.این محصول هم بصورت میز ابزار و هم بصورت یک قطار بزرگ قابل استفاده می باشد.
اسباب بازی ست جعبه ابزار با کلاه TOOLS SET 220
اسباب بازی ست جعبه ابزار کارگاهی TOOLS SET شامل 12 قطعه ابزار کارگاهی برای بازی و سرگرمی کودک
اسباب بازی ست جعبه ابزار با کلاه TOOLS SET 217
اسباب بازی ست جعبه ابزار کارگاهیTOOLS SET شامل 25 قطعه ابزار کارگاهی برای بازی و سرگرمی کودک می باشد.
اسباب بازی ست جعبه ابزار کارگاهی Tool kit SET 218
اسباب بازی ست جعبه ابزار کارگاهی که دارای حدود 21 قطعه ابزار مختلف می باشد که کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند و سرگرم شوند.
اسباب بازی ست جعبه ابزار کارگاهی FASHION TOOLS SET 3677871
اسباب بازی ست جعبه ابزار کارگاهی TOOLS SET شامل 35 قطعه ابزار کارگاهی برای بازی و سرگرمی کودک می باشد
اسباب بازی ست جعبه ابزار TOOLS SET
اسباب بازی ست ابزار کارکاهی TOOLS SET شامل 24 قطعه ابزار کارگاهی برای بازی و سرگرمی کودک

این روزها استفاده و خرید استخر بادی بسیار زیاد شده است. وسیله ای برای گذراندن زمان فراغت و ایجاد حس شادی است. خرید اینترنتی استخر بادی کودک نیز بسیار مرسوم شده است و والدین برای کودکانشان هم به جهت تقویت در آموزش کودک و هم رشد و سرگرمی کودک اقدام به خرید این وسیله کاربردی می کنند.

خرید استخر بادی برای شنای کودکان هم بسیار مناسب است. در محیط های خانگی و یا در حیاط می توان از این استخر بادی استفاده کرد.

خرید استخر بادی

مزیت خرید استخر بادی برای کودکان

  • با کمترین هزینه با خرید اینترنتی استخر بادی کودک می توانید برای کودکتان استخر مهیا کنید.
  • امنیت در استخر بادی به دلیل وجود دیواره های بلندتر از زمین که استخر بادی دارای آن است.
  • می توان در اطراف استخر بادی حفاظ قرار داد.
  • دارای عمق و اندازه کمتری نسبت به استخر واقعی برای کودکان است.
  • در شرایط امن تا ساعت ها می توانند کودک را سرگرم کنند.
  • ترس کودک از حمام و آب تنی ریخته می شود.

استخر بادی کودک

استخرهای بادی کودک در اندازه و ابعاد مختلف و رنگ های بسیار جذاب و گیرا وجود دارند. در خرید اینترنتی استخر بادی کودک می توانید از انواع مدل های گرد، مستطیل شکل و مربعی شکل خریداری نمایند. همه مدل ها مورد پسند کودکان هستند و کودک از بازی با ان لذت خواهد برد. عمق استخرهای بادی کودک از استخر واقعی کودک کمتر است و جایگزین خوبی برای وان است.

جذابیتی که استخر بادی کودک برای کودک دارد باعث می شود که ترس کودک از آب تنی و حمام کردن ریخته شود و به شنا کردن و آب تنی علاقه مند شود. خرید اینترنتی استخر بادی کودک بسیار مقرون به صرفه است و والدین ایرانی این وسیله جذاب و کاربردی را برای کودکانشان تهیه می کنند.

نکات مهم درخرید اینترنتی استخر بادی کودک

از فاکتورهای مهم در خرید استخر بادی برای کودکان اهمیت به کیفیت و جنس بدنه است. خوب است گه جنس خریداری شده دارای گارانتی و ضمانت هم باشد. اگر خرید شما از فروشگاه های اسباب بازی فروشی معتبر باشد، خرید اینترنتی استخر بادی کودک موفق و مطمئنی را خواهید داشت.

از موارد مهمی که باید در خرید اینترنتی استخر بادی برای کودک خود در نظر داشته باشید موارد و نکات زیر است.

  • جنس بدنه استخر بادی کودک 
  • ضمانت اصالت کالا داشتن 
  • خدمات پس از فروش و گارانتی
  • قیمت مناسب

جنس بدنه استخر بادی کودک

بیشتر محصولات بادی چون استخر بادی دارای الیافی از جنس پی وی سی هستند. این متریال دارای شرایط مناسب در تماس با بدن می باشد.

پی وی سی قابلیتی دارد که از ساییدگی جلوگیری می شود. اگر پوست بدن با این استخر های بادی برخورد کند، پوست خراشیده و آسیب دیده نمی شود. معمولا در استخرهای پیش ساخته بسیاری از شرکت های شناخته شده هم از جنس پی وی سی استفاده می شود.

ضمانت اصالت در استخر بادی کودکان

در خرید اینترنتی استخر بادی کودک باید به ضمانت و اصالت کالا هم توجه شود. استخرهای بادی بسیاری در بازار وجود دارند که نوع بی کیفیت آن هم کم نیست. پس بهتر است برای اطمینان از کیفیت و متریال در استخرهای بادی کودک بهتر است از فروشگاه های معتبر و اسباب بازی فروشی های شناخته شده خریداری نمایید.

قیمت مناسب در خرید استخر بادی کودکان

با توجه به اینکه استخرهای بادی در انواع مختلف و ساخته کشورهای خارجی است. با نوسان ارز قیمت ها تغییر کرده و بعضی از افراد سودجو هم گرانتر از قیمت واقعی به فروش می رسانند. اما خرید اینترنتی استخر بادی کودک از فروشگاه های معتبر، خیالتان از بابت قیمت کالا راحت است. می توانید استخر بادی کودک را با قیمت مناسب از فروشگاه کی کی تویز خریداری نمایید.

خرید استخر بادی اینتکس طرح دلفینن INTEX 57421

استخر بادی طرح دلفین

از محصولات باکیفیت و پرطرفدار شرکت اینتکس، استخر بادی اینتکس طرح دلفینن است. در طراحی این محصول بسیار خلاقیت و سلیقه خرج شده است و از رنگ های جذاب و گیرا استفاده شده است. این محصول دارای سایه بان است و کودک شما در هنگام بازی از آفتاب سوختگی کاملا در امان است. یک فواره آب به شکل دلفین هم بر روی این استخر بادی نصب شده است.

می توانید این استخر بادی را در محیط باز و یا استخرها برای کودکان قرار داده تا کودک کاملا ایمن با ان سرگرم شود. این محصول از متریال پی وی سی ساخته شده است و این استخر بادی طرح دلفین دارای طول ۱۷۰ سانتی متر، عرض ۱۵۰ سانتی متر و ارتفاع ۸۱ سانتی متر است.  ارتفاع دیواره ۲۵ سانتی متر می باشد.

قیمت این محصول در فروشگاه اینترنتی کی کی تویز با 16% تخفیف و به قیمت 950 هزار تومان به فروش می رسد. برای تهیه این محصول وارد وبسایت کی کی تویز شده و محصول مورد نظر را انتخاب نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

استخربادی کودک اینتکس طرح رنگین کمان

این استخر بادی طرح دایره ای رنگین کمان با رنگ های بسیار جذاب و گیرا است. دارای 3 حلقه زرد، صورتی و سبز است که بر روی هم قرار گرفته اند. ارتفاع دیواره در این محصول بالا است و ایمنی کودک شما بیشتر خواهد بود. وسیله بسیار کاربردی و دارای قیمت مناسب است. حمل این استخر بسیار راحت است و در محیط های باز و استخرها می توان از آن استفاده کرد.

حداکثر آبی که درون این استخر جای می گیرد، 56 لیتر است. جنس این محصول از پی  وی سی است و برای سنین یک سال تا سه سال مناسب می باشد.

استخر بادی طرح رنگین کمان

انواع استخر بادی در فروشگاه کی کی تویز

اگر قصد خرید اینترنتی استخر بادی کودک را دارید وارد وبسایت کی کی تویز شوید تا انواع مختلف و متنوعی از باکیفیت ترین محصولات را مشاهده نمایید. فروشگاه کی کی تویز در زمینه فروش استخر بادی بسیار متنوع عمل کرده است و از تمامی مدل ها در انواع قیمت ها را در سبد فروش خود دارا است.

سوالات متداول خرید اینترنتی استخر بادی کودک

استخر بادی کودک برای چه سنی مناسب است؟

از کودک یکساله می تواند از استخر بادی استفاده کند که البته باید با توجه به سن کودک خریداری گردد.

قیمت استخر بادی چقدر است؟

استخر بادی با توجه به نوع و مدل و امکانات آن قیمت های مختلفی دارد. از 150 هزارتومان به بالا در کی کی تویز اسباب بازی استخر بادی کودکان موجود است.

استخر بادی برای کودک خطرناک نمی باشد؟

خیر. کاملا ایمن و متناسب با سن کودک ساخته شده اند. اما مراقبت از کودکان خردسال در هنگام بازی لازم است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد