خرید اینترنتی فیگور حیوانات

خرید اینترنتی فیگور حیوانات
خرید فیگور حیوانات و کاربردش -خرید فیگور دایناسور تیرکس-جدیدترین فیگور حیوانات-خرید اینترنتی فیگور حیوانات

خرید فیگور حیوانات و کاربردش 

از اسباب بازی جذاب و دوست داشتنی در میان کودکان فیگور حیوانات است. همه کودکان از بازی کردن با این اسباب بازی لذت می برند و داستان سازی می کنند. خرید فیگور حیوانات یک خرید محصول آموزشی است. کودکان حیوانات را شناخته و درباره آن ها می پرسند. با صدای آن ها و طرز زندگی کردنشان آشنا می شوند. فیگور حیوانات سوالات زیادی را در ذهن کودکان ایجاد می کند و این از فواید خوب این اسباب بازی است.

فیگور حیوانات از مواد باکیفیت و مرغوبی ساخته می شود تا زود خراب نشود و کیفیتش حفظ بماند. اگر دوست دارید فیگور حیوانات را بخرید، کی کی تویز جدیدترین آن ها را در فروشگاه حضوری و آنلاین خود دارد. می توانید خیلی راحت با بهترین کیفیت آن ها را تهیه کنید. خرید لگو و انواع آن هم در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد.

چند نوع فیگور حیوانات داریم

فیگور حیوانات از انواع حیوانات اهلی تا وحشی و از حیوانات خیالی تا واقعی را تشکیل داده است. فیگور حیوانات هم جنبه بازی و سرگرمی دارد و هم جنبه آموزشی برای کودکان دارد. این اسباب بازی از ابزارهای آموزشی برای کودکان است. با این محصول می توانند با موجودات زنده دیگر آشنا شده و علم بیشتری پیدا کنند.

کودکان از بازی کردن با فیگور حیوانات خسته نمی شوند و دوست دارند مدل های جدیدتر هم زودتر روانه بازار شوند تا خریداری کنند. شاید علت این همه علاقه این باشد که هم کوچک و راحت است و هم خیلی شبیه واقعی اش ساخته می شود. این فیگورها را می توان به عنوان دکوری در اتاق کودک هم استفاده کرد که بسیار زیبا و جذاب می شود.

جذابیت این اسباب بازی و خرید فیگور حیوانات به قدری بین کودکان زیاد است که برترین برندها و شرکت های تولید کننده اسباب بازی، اقدام به تولید آن ها کرده اند.

کودکان کدام فیگور حیوانات را بیشتر دوست دارند

جالب است که کودکان بیشتر علاقه مند به فیگور حیوانات وحشی هستند. البته این بیشتر در میان پسر بچه ها هم دیده می شود. حیوانات قوی تر را بیشتر دوست دارند. از این میان می توان به فیگور دایناسور تیرکس اشاره کرد. این محصول بسیار سبک و توپر است و می تواند صدای دایناسور پخش کند. دکمه ای در قسمت زیرین دایناسور وجود دارد که با فشردن آن صدای غرش در می آید. وزن این محصول 230 گرم است.

فیگور تیرکس

مدل دیگری از فیگور دایناسور بسیار زیبا و پرطرفدار در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد. فیگور دایناسور تیرکس شاخدار است که در قسمت زیر شکم این فیگور، قسمت موزیکال قرار گرفته است. با فشردن این دکمه، صدای دایناسور در می آید.  ارتفاع این دایناسور در حدود 50 و طول آن در حدود 70 و عرض آن 30 سانتی متر می باشد. از پلاستیک نرم و باکیفیتی ساخته شده است.

فیگور یوزپلنگ کوچک

این محصول بسیار دقیق باکیفیت ساخته شده است که برای مجموعه کلکسیون بسیار مناسب است. کودکان هم می توانند با این فیگور اسباب بازی سرگرم شوند و بازی کنند. جنس این اسباب بازی بسیار محکم است و خیلی زود خراب نمی شود.

فیگور حیوانات

چرا برای کودکم فیگور حیوانات بخرم

فیگورها قدرت بسیار زیادی در ایجاد تخیل دارند. به همین دلیل کودکان بسیار این اسباب بازی را دوست دارند. با شخصیت هایی که دوست دارد، سفر می کند و به جاهای دوردست هم سفر می کند. برایش اسم می گذارند و برای خود دنیایی با آن ها را تشکیل می دهند. از فواید بازی با اکشن فیگور و پاسخ اینکه چرا خرید فیگور حیوانات برای کودکمان انجام دهید موارد زیر است.

بازی خلاقانه

فیگورها باعث می شوند که کودکان بازی خلاقانه داشته باشند. قوه تخیلشان تحریک می شود و انفجاری در قوه تخیل کودک رخ می دهد.

رشد عاطفی کودک

ازمهارت های مهم ایجاد هوش هیجانی در کودک است. این هوش هیجانی با ارتباط با احساسات و احساس همدردی تقویت می شود. کودکان انواع موقعیت های عاطفی را با فیگور حیوانات تجربه می کنند.

توسعه و افزایش مهارت زبانی با خرید فیگور حیوانات

فیگور دایناسور

کودکان با بازی کردن با فیگور حیوانات کلماتی و صداهایی را از دهان خود خارج می کنند. کودکان واژگانی را که در دنیای واقعی شنیده اند در دنیای خیالی خود استفاده می کنند. دامنه واژگان کودکان با خرید فیگور حیوانات بیشتر شده و روان صحبت کردن را یاد می گیرند.

نگهداری از اسباب بازی اکشن فیگور

فقط خرید فیگور حیوانات مهم نیست بلکه نگهداری درست از آن ها هم اهمیت دارد. درست است که از متریال مرغوبی ساخته می شوند اما به علت زیاد بازی کردن و دائم در دست کودک قرار داشتن اگر نگهداری نشود، زود خراب می شوند. برای نگهداری بهتر از فیگور حیوانات بهتر است که مرتب تمیز کنید و از تابش نور خورشید هم به دور باشد.

در فروشگاه کی کی تویز همه اسباب بازی ها با متریال استاندارد ساخته شده اند و از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده اسباب بازی می باشد. برای خرید این اسباب بازی وارد سایت کی کی تویز شده و خرید اینترنتی خود را همراه با تخفیف ویژه انجام دهید. خرید اینترنتی از سایت بسیار راحت است و کاربران به سهولت می توانند خرید اینترنتی اسباب بازی را انجام دهند. فقط کافی است وارد سایت شده و محصول را انتخاب نمایید و مراحل خرید را انجام دهید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد