خرید انواع اسباب بازی

خرید انواع اسباب بازی
انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه-انواع اسباب بازی فکری-انواع اسباب بازی ارزان-انواع اسباب بازی اورجینال در فروشگاه کی کی تویز

خرید انواع اسباب بازی 

خرید انواع اسباب بازی از آن کارهای جذاب است که نه تنها کودکان دوست دارند، بلکه بزرگسالان هم از خرید آن برای کودکانشان لذت می برند. مغازه اسباب بازی فروشی، خرید لگو، خرید اسباب بازی های رنگ و وارنگ و جورواجور خیلی جذاب است. دیدن انواع اسباب بازی در جعبه های جذاب و خوشحالی کودکان، اثرات مثبتی بر روحیه ما می گذارند.

اما واقعا کدام اسباب بازی را انتخاب کنیم. کدام اسباب بازی برای کودک ما مناسب تر است؟ پاسخ سوالات شما در این مقاله بیان شده است.در این مطلب درباره انواع اسباب بازی و انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودکان موارد مهمی می خوانیم. 

انواع اسباب بازی 

انواع اسباب بازی

اسباب بازی ها در انواع و دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند. این گروه را مواردی چون اسباب بازی فکری، اسباب بازی آموزشی، ماشین اسباب بازی، انواع اسباب بازی پسرانه و دخترانه و...تشکیل می دهند. شما می توانید بهترین اسباب بازی ها را در خرید اینترنتی اسباب بازی از فروشگاه کی کی تویز داشته باشید. به راحتی اسباب بازی خود را در انواع اسباب بازی انتخاب کرده و آنلاین خرید خود را به انجام برسانید. 

اسباب بازی آموزشی 

اسباب بازی ها فراتر از این هستند که برای بازی کودکان باشند. سرگرمی در اسباب بازی مهم است اما باید مناسب سن و رشد کودک انتخاب شود. باید مهارت های کودک را رشد و افزایش دهد. بازی در رشد اجتماعی و روحی و جسمی کودک بسیار تاثیرگذار است. 

از انواع اسباب بازی ها، اسباب بازی آموزشی است که علاوه بر ایجاد سرگرمی می تواند رشد فکری کودک و مهارت های زیادی را در او تقویت کند. مسیرهای عصبی کودک با بازی با اسباب بازی های آموزشی قوی تر می شود. در نتیجه بهتر توسعه می یابد. از انواع اسباب بازی های آموزشی می توان به اسباب بازی جاگذاری اشکال یا پازل، لگو، خمیربازی، رنگ انگشتی و اسباب بازی موزیکال و بسیاری دیگر نام برد. 

خرید اسباب بازی لگو 

از بهترین اسباب بازی هایی که مهارت و رشد در کودک را پرورش می دهد، لگو است. لگو آجرهای کوچک رنگی جذابی است که همه ما با آن ها بازی کردیم. با خرید لگو اینترنتی و بازی با آن کودک قدرت انتخاب، در دست گرفتن، روی هم چیدن و دسته بندی رنگ ها و شکل ها را یاد می گیرد. کودک در بازی لگو محدودیتی ندارد و خلاقیت بسیاری را در جهت ایجاد اشکال جدید خلق می کند. 

خرید لگو

بازی لگو به کودکتان اعتماد به نفس می دهد. ساعت ها او را سرگرم نگه می دارد. یک نمونه اسباب بازی آموزشی و فکری برای کودکان 2 سال به بالا لگواست که در انواع مختلف مناسب با انواع سنین در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد.

اسباب بازی جایگذاری اشکال 

اسباب بازی جایگذاری اشکال، اسباب بازی است که بر هر وجه آن شکلی هندسی در آورده شده و کودک باید تکه مناسب برای هر جای خالی را تشخبص داده و جایگذاری کند. قطعه درون اسباب بازی جای می گیرد و آن جا را اشغال می کند. شاید ابتدا برای کودکتان می سخت باشد، اما پس از انجام آ|ن احساس غرور کرده و اعتماد به نفس زیادی پیدا می کند. اسباب بازی فکری و آموزشی جایگذاری اشکال و انواع اسباب بازی دیگر مثل مکعب هوش ،ماشین هوش، کره هوش برای کودکان زیر 3 سال بسیار مناسب است. 

اسباب بازی موزیکال 

کودکان به موسیقی علاقه دارند و نسبت به آن واکنش های مثبتی نشان می دهند. اگر به کودکتان یک پیانو اسباب بازی بدهید، متوه می شوید چگونه صفحه کلید آن را لمس مس کند و صدای موزیک ایجاد می کند و لذت می برد. خلق کردن آهنگ باعث پرورش فکر و خلاقیت کودک می شود. سفره های موزیکال حیوانات هم از جمله اسباب بازی های موزیکال و فکری است که قوه تخیل در فرد را تحریک می کند. با فشار دادن هر حیوان صدای همان حیوان پخش می شود و کودک با حیوانات و صدای آن ها اشنا می شود. 

اسباب بازی

اسباب بازی های روی هم گذاشتنی 

اسباب بازی های روی هم گذاشتنی به شناخت شکل، اندازه و رنگ کمک می کند.مهارت های حرکتی ظریف و قدرت انگشتان کودک را تقویت می کند. کودک با این نوع اسباب بازی با مفاهیمی چون مفهوم حجم و اندازه، رنگها وحیوانات ،میوه ها و سبزیجات و حتی با کلمات انگلیسی ارتباط برقرار می کند. 

اسباب بازی های حرکتی

از انواع اسباب بازی ها می توان به اسباب بازی حرکتی اشاره کرد. اسباب بازی های هل دادنی، کشیدنی و سوارشدنی از اسباب بازی هایی است که کودک شما به آن علاقه دارد و باعث حس استقلال در کودک می شود و هم او را سرگرم می کند. کودک وقتی بزرگ می شود دوست دارد کارهایش را خودش انجام دهد و با بازی های حرکتی این میل در آن ها ارضا و تقویت می شود. بازی های دالی توپه هم از انواع اسباب بازی حرکتی است. 

سخن آخر 

با توجه به اینکه امروزه تنوع در انواع اسباب بازی زیاد است، در انتخاب اسباب بازی مناسب کودک خود وسواس داشته باشید و دقت عمل به خرج دهید. بهتر است کودک با بازی کردن و سرگرم شدن، مهارت های فکری، جسمی و روحی هم در او تقویت شود. انتخاب اسباب بازی لگو یک انتخاب خیلی خوب برای رشد فکری کودک شما است. اما چه لگو و چه هر اسباب بازی بر اساس سن کودک و علائق آن ها باید انتخاب شود. 

فروشگاه اینترنتی کی کی تویز انواع اسباب بازی ها را در انواع برندها برای کودکان در همه سنین به فروش می رساند. با خرید انواع اسباب بازی مناسب، به رشد و شکوفایی کودک خود کمک کنید. اگر قصد خرید لگو از سایت نمایندگی لگو را دارید می توانید در سایت کی کی تویز بهترین قیمت و بهترین کیفیت را تجربه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد