خرید انواع فیگور قهرمانان

خرید انواع فیگور قهرمانان
خرید انواع فیگور قهرمانان-انواع خرید فیگور قهرمانان و اکشن فیگورها-

خرید انواع فیگور قهرمانان

اکشن فیگورها از روی شخصیت های داستانی و انیمیشن ها الگو برداری و ساخته شده اند. طرفداران بسیاری هم دارند. کودکان ان ها را دوست دارند زیرا از شخصیت های مورد علاقه ان ها ساخته شده است. خرید انواع فیگور قهرمانان ممکن است از شخصیت های داستانی و فوتبالی محبوب برای کودکان باشد. در واقع قهرمان بازی های کودکانه هستند.

نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان هم به فیگورها و اکشن فیگورها علاقه دارند و دوست دارند از ان ها تهیه کنند و در مجموعه کلکسیونی خود قرار دهند. برای خرید خرید انواع فیگور قهرمانان می توانید از برندهای معتبر خریداری کنید. برندهای معتبر هم از اکشن فیگورها فقط در فروشگاه های معتبری چون کی کی تویز وجود دارند.

خرید فیگور قهرمانان

انواع خرید فیگور قهرمانان و اکشن فیگورها

فیگورها و اکشن فیگورها انواع مختلف و زیادی دارند که فقط هم برای استفاده کودکان و بازی نیستند و کلکسیونی هم هستند. نوع باکیفیت ان ها بسیار خوب و باکیفیت شبیه سازی شده است.

همه فیگورها و اکشن فیگورها از روی شخصیت های برجسته و معروف و مورد علاقه کودکان ساخته شده اند. شخصیت ها می توانند داستانی، انیمیشن و یا فوتبالی باشند. حتی می توانند از حیوانات مورد علاقه کودکان باشند. مانند دایناسورها که فیگور دایناسور در حال حاضر از پرفروش ترین فیگورها است.

در حالت کلی از مهم ترین فیگورها و دوست داشتنی ترین و پرفروش ترین می توان به اکشن فیگور های ورزشی، اکشن فیگور های انیمه های ژاپنی، اکشن فیگور بازیگران و شخصیت های کارتونی فیگور قهرمانان و انواع فیگور حیواتات به فروشگاه کی می تویز مراجعه نمایید.

اکشن فیگورها از خیلی سال پیش در حدود 60 سال پیش تولید و طراحی شدند. اولین بار برای پسر بچه ها و عروسک مخصوص پسر بچه ها ساخته شد تا با آن ها بازی کنند و چقدر هم استقبال شد. اکشن فیگورها هم جنبه کلکسیونی دارد و هم جنبه بازی و سرگرمی دارد. انواع بسیار جدیدی هر ساله تولید شده و وارد بازار می شود.

قیگور هالک

اکشن فیگور فوتبالی

بسبیاری از پسرها عاشق فوتبال و فوتبالیست هستند. پس اکسن فیگور ان ها را هم دوست دارند و علاقه به خرید ان ها خواهند داشت. بسیاری کودکان هم برای بازی و هم برای جمع اوری و داشتن کلکسیونی از از فیگور فوتبالبی ان ها را خریداری می کنند. هیچ گونه محدودیت سنی برای بازی با این فیگورها ندارد و البته به دلیل داشتن قطعات کوچک برای کودکان بالای 6 سال مناسب است.

دخترها هم می توانند از فیگور فوتبالی خریداری کنند و با ان ها بازی کرده و با در ویترین اتاق خود به نمایش گذارند. محدودیت جنسیتی هم ندارد.

خرید انواع فیگور قهرمانان فوتبالی می تواند هدیه ای مناسب برای کودکان هم باشد که از داشتن ان خوشحال خواهند شد.

اکشن فیگور شخصیت

در فیلم ها و انیمیشن ها شخصیت های محبوب و مثبت و قهرمان وجود دارند. انواع اسباب بازی ها و فیگور و اکشن فیگورها از روی ابرقهرمانان ساخته می شوند. از این قهرمانان می توان به بت من، سگ های نگهبان، بن تن، جنگ ستارگان، مرد عنکبوتی، لاک پشت های نینجا، جوکر و بسیاری دیگر اشاره داشت.

انواع فیگور قهرمانان را از فروشگاه حضوری و اینترنتی کی کی تویز تهیه نمایید. در بهترین و برند و کیفیت خریداری نمایید.

اکشن فیگور برای چه رده سنی مناسب است

خرید فیگور و مینی فیگور

همان طور که در بالا هم به ان اشاره شد، اسباب بازی اکشن فیگور برای سن بالای 6 سال و بزرگسالان مناسب است. هم استفاده کلکسیونی دارد و هم برای بازی و سرگرمی کودک مورد استفاده قرار می گیرد. فیگورهایی هم مناسب کودکان بالای 4 سال ساخته شده اند. اسباب بازی اکشن فیگور با محدودیت سنی میانه ای ندارد و برای همه سنین ساخته شده است.

قیمت خرید انواع فیگور قهرمانان

اسباب بازی فیگور در انواع فیگور قهرمانان موجود است. مدل ها بسبیار متنوع است و قیمت های مختلفی هم دارند. بستگی دارد از چه برند و چه کیفیتی باشد و چه متریالی در ساخت ان به کار رفته است.

فیگورها هر چه از روی شخصیت های محبوب تر و برجسته تر ساخته شده باشند، گران تر هستند. بعضی از مدل ها هم نایاب تر هستند و قیمت بیشتری هم دارند.

خرید فیگور باکیفیت

برای خرید هر محصولی باید از نوع باکیفیت ان خریداری کرد تا متضمن هزینه دوباره نشویم. اسباب بازی کودکان هم از آن دسته محصولاتی است که باید از نوع مرغوب و باکیفیت و استاندارد خریداری شود. در فیگور باکیفیت حرکت قطعات مختلف و مفاصل در فیگور بسیار باکیفیت است. قابلیت حرکتی فیگورها به کیفیت ان ها بستگی دارد. دیرتر در اثر استفاده کودک فرسوده می شود و ماندگاری بیشتری هم دارد.

برای خرید انواع فیگور باکیفیت و مرغوب باید از فروشگاه های معتبر اسباب بازی فروشی اقدام نمایید.

فواید بازی با فیگور و اکشن فیگور چیست؟

خوب است قبل از خرید فیگور قهرمانان درباره مزیت های بازی با ان هم بدانیم. همان طور که اشاره کردیم، فیگورها مزیت های بیشتر به غیر از تفریح و سرگرمی برای کودکان دارند. از فواید این اسباب بازی گزینه های زیر را نام می بریم.

  • بازی با فیگور و اکشن فیگورها یک بازی تخیلی است. پس می تواند خلاقیت را در کودک افزتیش و رشد دهد.
  • بازی با فیگور کارتونی و دیگر فیگورها می تواند بازی گروهی باشد که کودک مهارت اجتماعی کسب می کند. تعامل با دیگران را هم اموزش می بیند.
  • کودک با بازی با فیگورهای اسباب بازی نشانه های اجتماعی را در خود رشد داده و افزتیش می دهد.
  • کودک با بازی فیگورهای قهرمانان، می تواند خوب و بد را تشخیص دهد. قهرمان را از ضد قهرمان تشخیص داده و افراد خوب و بد را با خصوصیاتشان شناسایی کند.
  • باعث توسعه مهارت داستان سرایی در کودک می شود. در واقع نیروی تخیل کودک رشد می یابند.

سوالات متداول خرید انواع فیگور قهرمانان

قیمت خرید فیگور و اکشن فیگور چقدر است؟

قیمت اسباب بازی فیگور متنوع است و به موارد زیادی بستگی دارد بین 250 هزار تومان تا یک دو میلیون تومان است.

محبوب ترین فیگور قهرمانان کدام است؟

شخصیت های محبوب انیمیشن است مثل مرد عتکبوتی، بت من و بن تن و دیگر موارد می باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد