خرید ماشین کنترلی تریلی

خرید ماشین کنترلی تریلی

خرید ماشین کنترلی تریلی

تریلی کنترلی یا کامیون کنترلی از اسباب بازی های ماشین کنترلی است که اتفاقا بچه ها خیلی طالب آن هستند و از بازی کردن با آن لذت می برند. کمتر کودکی پیدا می شود که از خرید ماشین کنترلی تریلی خوشحال نشود.

فروشگاه کی کی تویز انواع مختلف و متنوعی از اسباب بازی کنترلی تریلی و راه سازی در سبد فروش خود دارد که می توان به بیل مکانیکی کنترلی، کامیون میکسر کنترلی، اسباب بازی لودر کنترلی و بسیاری دیگر در این مجموعه اشاره داشت.

قیمت خرید ماشین کنترلی تریلی

ماشین های کنترلی بر اساس برند، و موارد فنی مانند تعداد باتری، تعداد دیفرانسیل و قدرت آن ها قیمت گذاری می شوند. می توانید از قیمت 500 هزار تومان به بالا خرید ماشین کنترلی تریلی را در مدل های مختلف از فروشگاه آنلاین کی کی تویز داشته باشید.

آیا ماشین اسباب بازی کنترلی  تریلی برای کودکان خطرناک است؟

در حالت کلی در خرید اسباب بازی باید توجه به گروه سنی کودک داشته باشید و اسباب بازی که با سن او مطابقت دارد را خربداری کنید. با رعایت یکسری نکات نباید نگرانی از بابت ایمنی اسباب بازی داشته باشید.

  • شرکتی که سازنده اسباب است باید معتبر باشد.
  • عبارت ایمن برای کودک تا سن .. بر روی محصول وجود داشته باشد.
  • خرید اسباب بازی کنترلی تریلی مناسب با وضعیت رشد کودک باشد.

اسباب بازی تریلی کنترلی بزرگ

این اسباب بازی بسیار برای کودکان جذاب است و دارای کنترل از راه دور است. باتری شارژی این اسباب بازی قدرت 4.8 ولت دارد. این ماشین کنترلی بسیار باکیفیت است و بدنه ای از جنس پلاستیک باکیفیت دارد. اندازه این اسباب بازی در حدود 60 سانتی متر است. در عقب هم قابل باز و بسته شدن است. این تریلی دارای چراغ و نور است که در هنگام حرکت بسیار جذاب و زیبا می شود. برند ماشین کنترلی تریلی بزرگ Syrcar است. در رنگ های قرمز و آبی در فروشگاه کی کی تویز موجود است.

اسباب بازی کنترلی تریلی کی کی تویز

خرید ماشین کنترلی تریلی بزرگ Hot truck

این محصول از سری ماشین کنترلی های تریلی در سایز بزرگ است. دارای کنترل از راه دور است و ماشین با آن هدایت می شود. قدرت باتری شارژی به کار رفته در این اسباب بازی 6 ولت است و یک عدد می باشد. در دور این ماشین شارژی چراغ های ال ای دی کار شده است که روشن می شوند و بسیار زیبا است و همزمان صدای بوق و تریلی پخش می شود. دکمه ای که با آن چراغ ها روشن می شوند به صورت سوکت است و می توان آن را جدا کرد.

اندازه طول این تریلی در حدود 85 سانتی متر است. در عقب این تریلی باز و بسته می شود و می توان درون آن چیزی قرار داد. معمولا کودکان مکعب های بازی خود یا لگوهای آجری را درون کامیون می گذارند و جا به جا می کنند و کلی لذت می برند. بدنه این اسباب بازی کنترلی دارای جنسی با کیفیت از پلاستیک دارد. قیمت این اسباب بازی 1700000 تومان است. هم باتری قابل شارژ دارد و هم موزیکال است.

اسباب بازی تریلی بزرگ

اسباب بازی کنترلی کامیون کمپرسی

این اسباب بازی بسیار حرفه ای است که دارای کنترل از راه دور بوده و می توان آن را در سه حالت تنظیم کرد که با ماشین های شبیه خود تداخل فرکانسی پیدا نکند. باتری قابل شارژ به وسیله آدابتور دارد. دارای افکت های مختلف صوتی است و دو سمت حرکت به جلو، عقب . و حرکت جک به پایین و بالا را دارد. حرکت بالا و پایین جک از قابلیت های این کامیون است.

ماشین کنترلی کامیون

خرید ماشین کنترلی

ماشین کنترلی از جذابترین اسباب بازی ها است. ک.دکان می توانند با اسباب بازی ها دنیای بزرگسالان را تجربه کنند. آن ها با حرکت دادن ماشین کنترلی خوشحال می شوند و حس خوبی را تجربه می کنند. مخصوصا پسربچه ها عاشق ماشین بازی آن هم ماشین کنترلی هستند. ماشین های کنترلی عمر خوبی دارند و خیلی کمتر از ماشین های واقعی نیست. تنوع در نوع و برند در این اسباب بازی ها بسیار زیاد است و خرید آن کار راحتی نیست.

اگر برای خرید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید بهترین مدل ها و پرفروش ترین ها را در بهترین برندها می بینید. فروشگاه کی کی توی انواع ماشین کنترلی تریلی و ماشین کنترلی راه سازی و سایر ماشین های کنترلی مانند آفرودی و آنرودی را به فروش می رساند.خرید اسباب بازی کنترلی و خرید لگو از سایت کی کی تویز برای مشتریان عزیز به آسانی فراهم است. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد