خرید اسباب بازی کلت فلزی ساچمه ای | انواع اسباب بازی کلت ساچمه ای

خرید اسباب بازی کلت فلزی ساچمه ای | انواع اسباب بازی کلت ساچمه ای
خرید کلت فلزی ساچمه ای-آیا خرید کلت فلزی ساچمه ای برای کودکان ضرر دارد-

خرید کلت فلزی ساچمه ای

تفنگ کلت فلزی ساچمه ای Air soft gun C6
تفنگ کلت فلزی ساچمه ای Air soft gun C6
تفنگ کلت فلزی ساچمه ای Air soft gun C9
تفنگ کلت فلزی ساچمه ای Air soft gunC9
تفنگ کلت فلزی ساچمه ای Air soft gun C8
تفنگ کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان Air soft gun C8
تفنگ کلت فلزی ساچمه ای Air soft gun c17
تفنگ کلت فلزی ساچمه ای Air soft gun c17
تفنگ کلت فلزی Air soft gun C1
تفنگ کلت فلزی Air soft gun C1
%12 376,000
330,000 تومان
تفنگ کلت فلزی ساچمه ای ایرسافت گان Air soft gun c1
کلت فلزی ترقه ای C goverment
کلت فلزی ترقه ای C goverment
%18 275,000
225,000 تومان
کلت فلزی ترقه ای c goverment
کلت فلزی ترقه ای اسباب بازی C goverment
کلت فلزی ترقه ای c goverment

بسیاری کودکان و مخصوصا پسربچه ها عاشق اسباب بازی های جنگی و خرید کلت فلزی ساچمه ای هستند. بسیاری والدین هم این اسباب بازی ها را برای کودکان خود خریداری می کنند و بسیاری دیگر دو دل هستند. شک دارند که اسباب بازی جنگی ممکن است کودکمان را خشن و عصبی کند.

در این مقاله هم به اثرات بازی با اسباب بازی های جنگی در کودکان و هم به معرفی انواع کلت فلزی ساچمه ای در فروشگاه کی کی تویز می پردازیم. همراهمان باشید.

آیا خرید کلت فلزی ساچمه ای برای کودکان ضرر دارد

بسیاری از والدین از خرید اسباب بازی های جنگی برای کودکان خود امتناع می کنند. آن ها به این موضوع باور دارند که بازی با اسباب بازی های جنگی باعث ایجاد خشونت در کودکان می شود. حتی ممکن است کشتن را برای کودکان عادی سازی کند.

اما باید گفت که اصلا اینگونه نیست. کودکانه در هنگام بازی با اسباب بازی های جنگی اصلا به این موضوعات فکر نمی کنند. آن ها فقط حس برتری، قدرتمند بودن و قهرمان بودن را با بازی و خرید کلت فلزی ساچمه ای پیدا می کنند. اگر دقت هم کرده باشید، آن ها فقط دوست دارند به انسان های ضعیف کمک کنند و این بسیار خوب است.

اگر کودکی بازی دزد و پلیس می کند، معنیش این نیست در آینده دزد یا پلیس می شود! فقط او سرگرم شده است و حس ماجراجویی دارد. مانند بازی کردن در نقش دزد دریایی که فقط به قوی بودن و اکتشاف می پردازد.

خرید کلت فلزی

پس می توان اینگونه جمع بندی کرد که بازی با اسباب بازی های جنگی و تفنگ و کلت، قهرمان بودن و قوی بودن را به کودک می آموزد. از فواید بازی با اسباب بازی های جنگی در کودکان هم می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • حس اعتماد به نفس بیشتر و افزایش اعتماد به نفس در کودکان
  • ایجاد حس مسئولیت پذیری در کودکان
  • غلبه بر ترس ها
  • رفع خجالتی بودن کودکان

وجود شخصیت های انیمیشن در اسباب بازی های جنگی

بیشتر اسباب بازی های جنگی برای کودکان از روی کارتون ها و سناریوهای کارتونی کودکان توسط سازندگان طراحی می شوند.  سازندگان اسباب بازی ها بیشتر تولیدات خود را بر طبق شخصیت های اسطوره ای و محبوب بین کودکان، مانند سوپرمن، بتمن، بازی های پلیسی، بازی های تخیلی چون جنگ ستارگان و هری پاتر  تولید و طراحی می کنند.

انواع اسباب بازی کلت ساچمه ای

در فروشگاه کی کی تویز انواع و اقسام اسباب بازی های جنگی مثل کلت ساچمه ای وجود دارد. در ادامه به برخی از ان ها اشاره می کنیم.


کلت فلزی ترقه ای اسباب بازی

این محصول یک کلت فلزی ترقه ای برای کودکان و نوجوانان علاقه مند به این مدل اسباب بازی ها است. کلت فلزی ترقه ای می تواند تولید صدای ترقه داشته باشد. این تفنگ ساچمه ای ترقه ای دارای خشاب 8 تیری است و با قرار دادن یک خشاب تیر ترقه ای کودکان می توانند با آن سرگرم شوند و بازی های جذابی داشته باشند.

برای تهیه این اسباب بازی تفنگ ترقه ای می توانید از طریق وبسایت کی کی تویز اقدام نمایید.

خرید کلت اسباب بازی

 تفنگ کلت فلزی ساچمه ای c18

شتاب و قابلیت پرتاب این تفنگ بسیار زیاد است.  تمام نکات ایمنی در مورد استفاده از این کلت ساچمه ای در هنگام بازی کردن رعایت شود.

 اگر قصد خرید کلت فلزی ساچمه ای از این مدل را دارید، بدانید که نیمه پایینی این اسباب بازی از جنس پلاستیک و نیمه بالایی آن از جنس فلز می باشد و بصورت کلی اسحله فلزی نام دارد.

وزن خالص اسلحه در حدود 360 گرم است. با هر بار مسلح کردن تفنگ، یک بار باید شلیک کرد. دقت کنید که اصلا نباید از تیرها و ساچمه های شکسته و یا تغییر حالت پیدا کرده و استفاده شده دوباره استفاده کرد که موجب گیر کردن در خان اسلحه می شود در نتیجه اسباب بازی شما خراب می شود.

اگر قصد خرید کلت فلزی ساچمه ای از مدل c18 را دارید می توانید هم حضوری و هم اینترنتی آن را از فروشگاه کی کی تویز تهیه نمایید. این کلت ساچمه ای با تخفیف 12% به قیمت 420 هزارتومان به فروش می رسد.

خرید تفنگ کلت فلزی ساچمه ای Air soft gun c17

این محصول تفنگ کلت فلزی ساچمه ای Air soft gun c17 یک تفنگ فلزی برای طالبان و خریداران به این سری از اسباب بازی های جنگی و تفنگی است.

کلت فلزی air soft gun c17 می تواند پرتاب تیر ساچمه ای پلاستیکی را با شتاب و قدرت زیادی انجام دهد.این اسحله مشابه نمونه اصلی این کلت ساخته و طراحی شده است. اگر قصد خرید کلت فلزی ساچمه ای را دارید، انتخاب این مدل را از فروشگاه کی کی تویز فراموش نکنید. در حال حاضر این محصول در تخفیف ویژه 14% قرار دارد و 395 هزار تومان است.

کلت فلزی اسباب بازی

سوالات متداول خرید کلت فلزی ساچمه ای

آیا خرید کلت فلزی ساچمه ای برای کودکان ضرر دارد؟

در هنگام خرید اسباب بازی های جنگی و تفنگ ساچمه ای حتما گروه سنی کودک را در نظر داشته باشید. در هنگام بازی هم موارد ایمنی را رعایت نمایید.

بهترین مدل از کلت فلزی ساچمه ای کدام مدل است؟

هم در این مقاله و هم کامل تر در وبسایت کی کی تویز در قسمت محصولات درباره مشخصات و ویژگی ها و قیمت خرید کلت فلزی ساچمه ای اشاره شده است. می توانید درباره هر محصول بررسی و تحقیق داشته باشید. پس از آن اقدام به خرید نمایید.

قیمت خرید تفنگ جنگی و ساچمه ای چقدر است؟

قیمت خرید تفنگ و کلت جنگی اسباب بازی با توجه به نوع و کاربردشان، متفاوت است. در کی کی تویز محصولات متنوع و بسیاری از انواع مدل ها و قیمت ها در کلت ساچمه ای و ترقه ای وجود دارد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد