خرید ماکت اسباب بازی مرسدس بنز

خرید ماکت اسباب بازی مرسدس بنز
خرید ماکت اسباب بازی مرسدس بنز-چرا ماکت اسباب بازی ماشین بخریم-ماشین فلزی مرسدس بنز G63 برابوس اسباب بازی

خرید ماکت اسباب بازی مرسدس بنز

خرید ماکت ماشین از آن دسته سرگرمی ها و لذت های خاص است که هم کودکان درگیر آن هستند و هم بزرگسالان دوست دارند. از ماشین های مورد علاقه و پرطرفدار و لاکچری هم مرسدس بنز است. پس قطعا در کلکسیونی از ماکت ماشین ها جای این محصول خالی است. در این مطلب درباره خرید ماکت اسباب بازی مرسدس بنز می خوانیم. همراهمان باشید.

برای اینکه خرید ماکت ماشین های کلکسیونی را داشته باشید، بهتر است در کیفیت خوب و با قیمت مناسب تهیه شود که بهترین راه خرید از فروشگاه های معتبر اسباب بازی است. فروشگاه کی کی تویز انواع ماکت های فلزی کلکسیونی و ماکت انواع ماشین ها را مثل مرسدس بنز در مجموعه محصولات خود دارد.

چرا ماکت اسباب بازی ماشین بخریم

ماشین از علاقه مندی های بسیاری افراد چه بزرگ و کوچک است. که البته در میان پسربچه ها و آقایان هم بیشتر دیده می شود. با توجه به اینکه به ماشین و انواع مدل های ماشین علاقه مندی وجود دارد، با خرید ماکت ها از ماشین های مورد علاقه و قرار دادن در ویترین و مجموعه کلکسیونی خود، ذوق و لذت بسیاری ایجاد می شود.

حتی با دیدن کلکسیونی از ماشین ها هم خود لذت می برند و هم دیگران حس خوب و خوشایندی دریافت می کنند.

جمع آوری ماشین های قدیمی و جدید باعث شناخت کودک از تاریخچه ماشین ها می شود. داشتن ماکت های ماشین و کلکسیونی از آن ها مانند داشتن اثری هنری است که حس خوب و مفاهیم بصری منتقل می کند.

بسیاری هم از افراد بزرگسال هستند که به دنبال جمع آوری ماکت های ماشین کلاسیک هستند که برایشان تجدید خاطره شود. از خرید ماکت اسباب بازی مرسدس بنز در مدل های قدیمی گرفته تا ژیان و فورد و دیگر ماشین های پرطرفدار!

چرا کودکان خرید ماکت اسباب بازی مرسدس بنز را دوست دارند

کودکان بازی با وسایل و اسباب بازی های سه بعدی را دوست دارند. ماشین هم از آن دسته علاقه مندی های کودک است که بسبار پرطرفدار است. کودکان از خرید انواع ماشین اسباب بازی و بیشتر خرید ماشین های لوکس و معروف مانند خرید ماکت اسباب بازی مرسدس بنز بذت زیادی می برند و کلی ذوق می کنند.

کودکان با داشتن ماکتی از ماشین بنز، حس اعتماد به نفس داشته و قوه تخیل آن ها هم تحریک می شود و تصویرسازی های زیبایی در ذهن خود خواهند داشت.

مثلا با نگاه کردن و بازی کردن با آن ها، تصور می کنند که خود سوار بر ماشین هستند و در دنیای خیال خود به همه جا سفر می کنند.

کودکان درباره ماشین ها و نوع و ساخت آن ها کنجکاو هستند و با داشتن ماکت ماشین فلزی بیشتر کنجکاوی کرده و با ساخت و تولید کنندگان آن ها آشنا می شوند. ماکت های ماشین هم جنبه سرگرمی و هم دکوری دارند. در ضمن اطلاعات کودک درباره ماشین ها بیشتر می شود.

تفاوت ماکت ماشین با ماشین اسباب بازی

ماکت ماشین بنز

ماکت ماشین فلزی و ماشین های اسباب بازی با هم فرق دارند. مهم ترین تفاوت در آن ها این است که ماکت ها بسیار دقیق و شبیه به نمونه واقعی شان ساخته شده اند ولی ماشین اسباب بازی در حد ماکت ها،  دقیق  و با جزئیات کامل ساخته نشده است.

جزئیات و تناسبات در ماکت های اسباب بازی ماشین بسیار به نمونه های واقعی شبیه هستند.

در ساخت ماکت ها از متریال و مواد باکیفیت استفاده می شود. جنس ماشبن و رنگ آن کاملا از کیفیت بهتری برخوردار است.

ماکت ها در مقیاس های مختلف ساخته می شوند که هر چه قدر عدد مقیاس بیشتر باشد، اندازه ماکت کوچکتر است.

با ارزش بودن یک ماکت ماشین به اندازه آن و مدل ساخته شده از آن بستگی دارد. ماشین های نوستالژی و تاریخی که ساخته می شوند قیمت بالایی دارند. مثلا خرید ماکت اسباب بازی مرسدس بنز در مدل های قدیمی و نوستالژی قیمت بالایی دارند.

ماکت فلزی ماشین مرسدس بنز 

این محصول یک عدد ماشین فلزی طرح مرسدس بنز AMG GT R بسیار جذاب و زیبا است.

 این ماکت بنز ساخت شرکت CHE ZHI  است که سازنده ماکت های بسیار باکیفیت و تحت لیسانس کمپانی های خوردو سازی است. این ماکت ها به سفارش شرکت بنز، در اندازه و مقیاس کوچک و بسیار باکیفیت، تولید می شوند. جنس رویه این ماشین از فلز با تکنولوژی دایکاست تولید و ساخته شده است. از نظر رنگ آمیزی هم باید گفت که؛ دارای رنگ آمیزی براق و با کیفیت می باشد. در این مدل جزییات به خوبی رعایت و اعمال شده است و خیلی شبیه به نمونه اصل و واقعی اش ساخته شده است.

مقیاسی که در ساخت این ماکت رعایت شده است، 1:24 است. هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان در جهت استفاده کلکسیونی بسیار مناسب می باشد. برای خرید این ماکت باکیفیت از ماشین مرسدس بنز می توانید هم اینترنتی و هم حضوری از کی کی تویز اقدام نمایید. قیمت این محصول در کی کی تویز، 780 هزار تومان است.

ماشین فلزی ماشین ماکت

ماشین فلزی مرسدس بنز G63 برابوس اسباب بازی

ماشین فلزی اسباب بازی مرسدس بنز G63 برابوس یک ماکت فلزی بسیار زیبا در مقیاس کوچک این ماشین است که بسیار هم شبیه نمونه واقعی اش است. اگر یک کاکت ویترینی شیک و چشمگیر می خواهید این مدل انتخاب خوبی است. جنس رویه این ماشین از فلز با تکنولوژی دایکاس ساخته شده است. رنگ آمیزی این ماکت بنز، بسیار باکیفیت و براق انجام شده است.  

می توانید این محصول را از کی کی تویز با تخفیف 17% به قیمت 520 هزارتومان خریداری نمایید.

خرید ماکت ماشین

سوالات متداول خرید ماکت اسباب بازی مرسدس بنز

ماکت اسباب بازی مرسدس بنز برای چه سنی مناسب است؟

خرید ماکت های اسباب بازی ماشین برای سن 6 سال به بالا مناسب است. البته که از مدل های حرفه ای آن برای سن بالای 8 سال بیشتر مناسب می باشد.

مزیت خرید ماکت ماشین برای کودک چیست؟

هم جنبه آموزشی و هم جنبه سرگرمی دارد. با انواع ماشین ها و شرکت سازنده آن ها آشنا شده و ساعت ها از بازی با آن ها و حتی جمع آوری آن ها در کلکسیون و ویترین اتاقش لذت می برد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد