قیمت و خرید جاکلیدی فانتزی

قیمت و خرید جاکلیدی فانتزی
قیمت و خرید جاکلیدی فانتزی-کاربرد خرید جاکلیدی فانتزی- قیمت آویز فانتزی- نکات مهم در هنگام خرید جاکلیدی فانتزی

قیمت و خرید جاکلیدی فانتزی

همان طور که خرید جاکلیدی برای بزرگترها لازم است. کودکان هم دوست دارند جاکلیدی فانتزی و مناسب سن خود را خریداری کنند. هم کاربردی است هم از داشتن آن احساس خوبی دارند. در این مقاله درباره قیمت و خرید جاکلیدی فانتزی برای کودکان و یا حتی جوانان می پردازیم.

کاربرد خرید جاکلیدی فانتزی

خرید جاکلیدی برای کودکان کاربردهای زیادی دارد که می توان کمی خلاقیت هم به خرج داد. از این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • برای قرار دادن کلید کمد اتاق کودک
  • برای تزئین کیف مدرسه کودک
  • برای آویزان کردن روی ایرپاد
  • برای اویزان کردن روی تبلت
  • استفاده به عنوان اسباب بازی

نکات مهم در هنگام خرید جاکلیدی فانتزی

  • دقت داشته باشید از جنس سیلیکونی و باکیفیت باشد.
  • قابل شستشو باشد.
  • در خرید جاکلیدی فانتزی دقت داشته باشید، اندازه مناسب داشته باشد.
  • مطابق سلیقه کودک باشد.
  • اندازه دسته پهن و مناسب باشد. تا کودک راحت از ان استفاده کند.

انواع آویز و جاکلیدی فانتزی در فروشگاه کی کی تویز

در ادامه با انواع آویز و جاکلیدی در فروشگاه کی کی تویز آشنا می شویم. 

جاکلیدی و آویز سیلیکونی مدل استیج

جاکلیدی و آویز سیلیکونی مدل استیج یک آویز و جاکلیدی باکیفیت از جنس سیلیکون است و در عین حال محکم و بسیار مورد استفاده و کاربردی برای کودکان هستند. می توان از این محصول جذاب و دوست داشتنی برای آویزان کردن روی کیف مدرسه یا کیف ایرپاد و انواع کوله، کلید و سوییچ استفاده کرد. علاوه بر این موارد می تواند برای کودکان نیز به عنوان اسباب بازی هماستفاده گردد.

 جاکلیدی و آویز سیلیکونی مدل استیج دارای دسته پهن هستند که خیلی آسان می توان از آن استفاده کرد. چون کودکان ممکن است در هنگام استفاده آن را کثیف می کنند می توان به راحتی آن را نمیز کرد و شستشو داد. اگر  از اندازه آن بخواهید بدانید، ارتفاع آن در حالت آویزان شدن در حدود 22 سانتی متر می باشد.

این آویز و جاکلیدی را می توان با تخفیف 27% از فروشگاه کی کی تویز با قیمت 40 هزارتومان خریداری نمایید.

جاکلیدی و آویز سیلیکونی مدل سگ نگهبان چیس

جاکلیدی سگ نگهبان

محصول جاکلیدی و آویز سیلیکونی مدل سگ نگهبان چیس یک آویز و جاکلیدی از جنس سیلیکون است که بسیار با کیفیت و دارای اسحکام است و از مواد استاندارد ساخته شده است.

موارد مصرف این محصول از این وسیله می توان  برای کودکان نیز به عنوان اسباب بازی استفاده کرد. برای آویزان کردن به کیف و دسته کمد هم بسیار جذاب است. این جاکلیدی ها دسته پهنی دارند که استفاده از آن ها را راحت کرده است. در واقع براحتی می توان از آن استفاده کرد. این جاسوئیچی می تواند تمیز شود و شستشو داشته باشد و اصلا خراب نمی شود. ارتفاع این جاکلیدی در حالت آویز در حدود 22 سانتی متر است. برای خرید این محصول با قیمتی باورنکردنی از فروشگاه کی کی تویز اقدام نمایید. کی کی تویر تمامی آویزهای خود را با تخفیف استثنائی به فروش می رساند.

 جاکلیدی و آویز سیلیکونی مدل لاک پشت نینجا

جاکلیدی لاک پشت نینجا

لاک پشت های نینجا از آن دسته انیمیشن هایی است که کودکان عاشقش هستند. جاکلیدی و آویز سیلیکونی مدل لاک پشت نینجا را هم دوست خواهند داشت.

 محصول  جاکلیدی و آویز سیلیکونی مدل لاک پشت نینجا یک آویز و جاکلیدی از جنس سیلیکون است و در بسیار محکم و کاربردی است که کودکان از داشتن آن لذت می برند.

 از این محصول جذاب می توان  برای آویزان کردن روی کیف ایرپاد و انواع کوله، کلید و سوییچ استفاده کرد. علاوه بر این موارد می تواند برای کودکان نیز به عنوان اسباب استفاده داشته باشد و با قهرمان نینجا بازی کنند. کیفیت استفاده و متریال این محصول بالا است و برای همین دارای دسته پهن هستند که خیلی آسان می توان از آن استفاده کرد. این جاسوئیچی را می توان شست و استفاده کرد و هیچ آسیبی هم نخواهد دید. ارتفاع آن در حالت آویز در حدود 22 سانتی متر است که بسیار مناسب است.

برای خرید این محصول می توانید وارد وبسایت کی کی تویز شوید و آن را خریداری نمایید.    

جاکلیدی و آویز سیلیکونی مدل اسب تک شاخ رنگی

اسب تک شاخ یا همان پونی کوچولو از انیمیشن های پرطرفدار برای کودکان و مخصوصا دختر بچه ها است. دختر بچه ها عروسک پونی کوچولو، دفتر نقاشی، لباس پونی کوچولو و هر چیزی که با پونی کوچولو باشد را دوست دارند. قطعا خرید یک آویزون و یک جاکلیدی با پونی کوچولو هم آن ها را خوشحال می کند.

جاکلیدی فانتزی

محصول جاکلیدی و آویز سیلیکونی مدل اسب تک شاخ رنگی در فروشگاه کی کی تویز وجود دارد و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. اما اگر بخواهید بیشتر درباره این محصول بدانید، این است که از جنس سیلیکونی درجه یک ساخته شده است و بسیار مقاوم استو قابل شستشو است و خیلی راحت تمیز می شود.

اگر می خواهید جزئیات بیشتری درباره این محصول بدانید همین الان وارد سایت شده و محصول جاکلیدی و آویز سیلیکونی مدل اسب تک شاخ رنگی را مشاهده و خریداری نمایید.

در نهایت اینکه

در این مطلب درباره قیمت و خرید جاکلیدی فانتزی و انواع آن در فروشگاه اینترنتی و حضوری کی کی تویز خواندیم. درباره نکات مهم و ویژگی های این محصول هم موارد مهمی اشاره شد. اگر قصد خرید قیمت و خرید جاکلیدی فانتزی را دارید خیلی راحت از فروشگاه کی کی تویز آنلاین سفارش دهید و درب منزل خود تحویل خواهید گرفت.

سوالات متداول قیمت و خرید جاکلیدی فانتزی

خرید جاکلیدی فانتزی برای چه سنی مناسب است؟

ابن محصول بسیار کاربردی است که برای تمام کودکان استفاده می شود اما به دلیل داشتن قطعات کوچک در دسترس کودک خردسال قرار نداشته باشد.

قیمت خرید جاکلیدی فانتزی چقدر است؟

در فروشگاه کی کی تویز اکثر جاکلیدی های فانتزی با قیمت مناسبی در حدود 40 هزارتومان به فروش می رسد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد