اسباب بازی پسرانه برای یک سال

اسباب بازی پسرانه برای یک سال

به دنبال یک هدیه و اسباب بازی پسرانه برای یک سال هستید؟ ما در کی کی تویز طیف وسیعی از بازی‌ها، کتاب‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌کنیم که هر پسر کوچکی در این سن را به وجد می‌آورد. مجموعه هدایای ما برای نوزادان پسر مملو از اسباب‌بازی‌های آموزشی است که به رشد کودک کمک می‌کند و قدرت مغزش را افزایش می‌دهد، در عین حال باعث سرگرمی و لبخند بزرگ بر لبان او می‎شود. این‌ها اسباب بازی‌های آموزشی هستند که دارای کیفیت بالاتر و طراحی برتر در مقایسه با اسباب بازی‌های رایجی هستند که امروزه در اکثر فروشگاه‌ها می‌بینید. برای اینکه به یک پسر کوچک عشق مادام العمر به یادگیری بدهید، حتما چیزی از این مجموعه بی نظیر اسباب بازی برای پسران یک ساله در کی کی تویز انتخاب کنید.

معرفی اسباب بازی پسرانه برای یک سال 

پیدا کردن هدایای منحصر به فرد برای بچه‌های جوان، به خصوص هدایایی که می‌توان آن‌ها را در آخرین لحظه خریداری کرد، می‌تواند مانند یک چالش باشد. با این حال، گرفتن یک هدیه معنادار برای یک کودک 1 ساله، ممکن است ساده‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید. در ادامه به معرفی اسباب بازی پسرانه برای یک سال می‌پردازیم.

پازل بازی 

پازل بازی منطق، مهارت‌های حرکتی ظریف، تشخیص شکل‎ها، عزت نفس را تشویق می‌کند. پازل به عنوان یک اسباب بازی پسرانه برای یک سال، بسیار مناسب است. فوایدی که این اسباب بازی دارد باعث می‎شود خانواده‎ها تمایل بیشتری برای خرید پازل داشته باشند. 

اسباب بازی Squigz

این اسباب بازی واقعا خوب است! آن‌ها را به هم فشار دهید و سپس آن‎ها را از هم جدا کنید. اشکال شگفت انگیز، موجودات و برج‌های لرزان بسازید. آن‌ها را به وان حمام، کمدهای مدرسه، دیوارها، میزها، پنجره ها بچسبانید، هیچ اثری باقی نمی‌گذارند.

اسباب بازی Spin Again

اسباب بازی Spin Again 

دیسک‌های که در رنگ‎های مختلف هستند، را داخل میله پرتاب کنید. هر کدام به داخل میله رفت امتیاز می‎گیرید. این اسباب بازی پسرانه برای یک سال نیز حتی برای بازی با خانواده نیز جالب و چالش برانگیز است. این یک راه برای رشد حواس و ساختن مهارت‌های شناختی و حرکتی کودکان است.

اسباب بازی حمام Waddle Bobbers

پنگوئن‌ها روی خشکی تکان می‌خورند، در آب شناور می‌شوند و بلند می‌شوند. سرسره با یک فنجان مکنده به کناره وان متصل می‌شود و کوه یخ را می‌توان برای مهمانی پنگوئن‌هایی که با آب و هوا می‌چسبند کنار گذاشته شود. از طریق اسباب بازی پسرانه برای یک سال، حتی فرزند شما داخل حمام سرگرم است و اجازه شست و شو را به شما می‌دهد. 

تراکتور سواری 

این تراکتور مملو از شیفتگی و هیجان است و همه فقط در انتظار کشف شدن توسط کشاورزان کوچک کنجکاو هستند. حیوانات را داخل تراکتور قرار دهید و صدای آن‌ها را بشنوید. یک آهنگ سرگرم کننده گوش کنید و رانندگی تراکتور را به تنهایی تماشا کنید.

ست تمیز کردن جارو، اسکراب و براق کننده

اکنون کودک کوچک شما نیز می‎تواند به تمیز کردن کمک کند! با جارو اطراف را تمیز کنید و سپس با برس و خاک انداز آشغال را از بین ببرید. لکه‌های چسبنده را با دستشویی صاف پاک کنید و سپس با گردگیر همه چیز را تمیز کنید. حتی یک قفسه کوچک را. 

اسباب بازی InnyBin

شش بلوک درشت هر کدام با بافت‌های جذابی طراحی شده اند که مطمئنا انگشتان را به هیجان می‌آورند. همانطور که بچه‌ها آن‌ها را از طریق نوارهای الاستیک مکعب هل می‌دهند، کنجکاوی جرقه می‌زند و ذهن‎های جوان به دنبال راه حل می‎گردد.

بچه های 1 ساله دوست دارند با چه چیزی بازی کنند؟

بچه‌های یک ساله از اولین تولدشان به بعد از اسباب‌بازی‌های کودک استفاده می‌کنند و تمرین صحبت کردن و تشخیص قافیه‌ها را انجام می‌دهند؛ بنابراین آن‌ها آماده کتاب‌هایی هستند که کلمات را آموزش می‌دهند یا آن‌ها را برای بلند کردن اسباب بازی‌ها درگیر می‌کنند. در اسباب‌بازی‌ها، به دنبال بافت‌های مختلفی باشید که باعث می‎شود کودکان با دستان خود کاوش کنند.

سخن نهایی

با معرفی اسباب بازی پسرانه برای یک سال، خانواده‌ها دیگر نگران خرید اسباب بازی‌ نیستند. برای هدیه دادن و خرید کادو تولد بهتر است که به وب سایت یا فروشگاه کی کی تویز واقع در تهران مراجعه کنید و بهترین خرید را برای پسران یک سالِ خود انجام دهید.

با توجه به بازه سنی که قرار دارد بهتر است اسباب بازی‌هایی داشته باشد که قدرت تفکر او، در دست گرفتن اشیاء، بالا و پایین کردن اسباب بازی و … را تقویت کند.

سوالات متداول درباره اسباب بازی پسرانه برای یک سال

  • چه چیزی به عنوان اسباب بازی پسرانه برای یک سال مناسب است؟
    اسباب بازی‌هایی خریداری شود که قدرت تکلم او، دستان او، تفکر کودک و … را تقویت کند.
  • برای حمام کردن پسر بچه بهتر است چه اسباب بازی خریداری شود؟
    خرید اسباب بازی Waddle Bobbers بهترین گزینه برای بازی کردن پسران یک سالِ در حمام است.
  • کدام اسباب بازی باعث تقویت هارت‌های شناختی و حرکتی کودک می‎شود؟
    اسباب بازی Spin Again به دلیل این که باید به داخل قلاب و میله پرتاب شود بسیار گزینه خوبی برای تقویت مهارت‎های شناختی و حرکتی کودک است.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد