اسباب بازی پسرانه برای نوزاد

اسباب بازی پسرانه برای نوزاد

فاش کردن جنسیت این روزها بسیار رایج است و بیشتر زوج‌ها از قبل می‌دانند که یک نوزاد پسر در راه است. این امر خرید برای نوزاد جدید را بسیار ساده‌تر از تلاش برای بی طرف ماندن می‌کند. اگر به دنبال اسباب بازی پسرانه برای نوزاد هستید، فروشگاه کی کی تویز لیستی از بهترین اسباب بازی‌های نوزاد پسر را در اختیار شما قرار داده است. لیست ما هر چیزی را که برای سرگرمی نوزاد پسر خود به آن نیاز دارید را شامل می‎شود. 

معرفی اسباب بازی پسرانه برای نوزاد 

تعداد اسباب بازی پسرانه برای نوزاد بسیار زیاد است اما از این میان تعدادی هستند که به عنوان بهترین شناخته می‎شوند. موارد زیر تعدادی از بهترین و پر درخواست‌ترین اسباب بازی‌های پسرانه برای نوزاد هستند که از میان آن‌ها می‌توانید هر یک را به دلخواه انتخاب کنید. 

اسباب بازی جغجغه

نمونه اسباب بازی جغجغه

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اسباب بازی پسرانه برای نوزاد، جغجغه است. این اسباب بازی در طرح‎ها، اندازه‌ها، صداها، رنگ‎ها و مدل‎های مختلف در بازار است که می‌توانید برای تنوع تعدادی از آن‌ها را خریداری کنید تا نوزاد پسر شما آن را در زمان‎های مختلف را تکان دهد و با آن بازی کند. این کار باعث جلب توجه کودک و تمرکز بیشتر آن می‎شود. 

اسباب بازی دیمپل

پنج حباب سیلیکونی پر جنب و جوش در اندازه‎ها و رنگ‎های مختلف به طور ایمن در قاب محکم و سفت تعبیه شده است. خیلی ساده و در عین حال بسیار سرگرم کننده، جذاب و غیرممکن است که آن را کنار بگذارید. انگشتان کوچک نمی‎توانند در مقابل بازی با آن مقاومت کنند! این تنها یک اسباب بازی پسرانه برای نوزاد نیست؛ بلکه باعث تقویت مهارت‌های مختلف در او می‌شود. 

اسباب بازی رولیو

گیره‌های بافت رنگارنگ در حالی که سیلندر روی تایرهای سیلیکونی نرم آن می‌چرخد به داخل و خارج می‌رود. تماشای آن شگفت‌انگیز است، تکان دادن آن سرگرم‌کننده است و به راحتی می‌توان آن را به هر جایی برد!

اولین سافاری من

هر یک از این اسباب‌بازی‌های جغجغه حیوانات سافاری از 100% لاستیک طبیعی ساخته شده و با جوهرهایی با کیفیت بالا رنگ شده است. آن‌ها را به وان بیاورید یا هر جا که می‌روید با خود ببرید. آن‌ها دوستان سرگرم‌کننده‌ای هستند و همچنین دندان‌ زنان عالی هستند! لیست اسباب بازی پسرانه برای نوزاد همچنان ادامه دارد …

اسباب بازی حلزون 

حلزون موزیکال و مخمل خواب دار نرم که از خود موزیک پخش می‎کند. با استفاده از دقت بینایی، هماهنگی چشم و دست و مهارت‎های پردازش ذهنی، بچه‎ها موسیقی قابل تشخیص می‎سازند! این حتی شامل 6 کارت موسیقی ملودی است!

اسباب بازی MiniSpinny

این سه ملخ پر جنب و جوش که با رنگ‌های طیف زنده، بافت‌های هیجان‌انگیز، و سطوح صاف آرام‌بخش طراحی شده‌اند، ذهن‌های نوزاد پسر را به هیجان می‌آورند. این یک ماجراجویی حسی است که باعث تحریک و تقویت می‎شود. این مدل یکی از پرطرفدارترین اسباب بازی پسرانه برای نوزاد است. 

اسکراب حمام ماهی سیلیکونی

این اسکرابرهای ماهی شکل دو طرفه که تماماً از سیلیکون بسیار نرم ساخته شده‎اند، پاکسازی ملایمی را برای کودک فراهم می‌کنند که پر جنب و جوش و سرگرم کننده است. این یک اکسسوری عالی برای اولین ماجراجویی‌های حمام هر کوچولویی است!

غلتک های حسی

هر یک از این سه گوی سیلیکونی با کیفیت بالا دارای طراحی منحصربه‌فرد و با بافتی واضح هستند که فوراً حواس را مجذوب خود می‌کند. در همین حال، زنگ های جذابی که در درون آن پنهان شده اند، با هر حرکت به زیبایی آواز می خوانند! رول کنید، پرش کنید، پرتاب کنید و کشف کنید … 

از این میان این لیست کدام یک از اسباب بازی پسرانه برای نوزاد را انتخاب می‎کنید؟

دندان گیر 

هر کدام دارای یک حباب فرورفته در یک طرف و بافت‌های سیلیکونی در طرف دیگر است. رنگ سبز با برآمدگی‌ها، زرد با دایره‌ها، آبی با خطوط... به علاوه، همه آن‌ها به یک حلقه گیره محکم وصل شده‌اند! دندان گیر چیزی است که باید برای همه ماجراجویی های در نزد شما باشد. 

سوفی زرافه

سوفی زرافه برای دندان درد شما است. دندان درد نیاز به تسکین دارد! جنس آن 100٪ لاستیک طبیعی، 100٪ رنگ مناسب مواد غذایی، 100٪ ایمن برای کودک است! Sophie با تحریک 5 حواس کودک، برای کوچک‌ترین نوزادان طراحی شده است. اگر به سوفی فشار بیاورید جیغ جیغ می‌کند.!

سخن نهایی

برای خرید اسباب بازی نوزاد پسرانه تنها لازم است که از این لیست یکی را انتخاب کنید و از طریق وب سایت کی کی تویز اقدام به خرید و تهیه کنید. حتی در صورت علاقه می‌توانید پرداخت را درب منزل بعد از گرفتن اسباب بازی انجام دهید. فروشگاه کی کی تویز با سابقه بسیار توانسته است رضایت بسیاری از خانواده‎ها و فرزندان را در سنین مختلف به دست آورد.

سوالات متداول درباره اسباب بازی پسرانه برای نوزاد

  • چه اسباب بازی پسرانه برای نوزاد مناسب است؟
    باید به سن کودک، رنگ، اندازه، جنس و … توجه کرد.
  • 3 مورد از اسباب بازی‎های پسرانه که برای نوزاد مناسب است را معرفی کنید؟
    اسکراب حمام ماهی، دندان گیر، رولیو 
  • اسباب بازی غلتک حسی باعث تقویت چه مهارتی در نوزاد پسر می‎شود؟
    باعث می‎شود هماهنگ دست و چشم او بیشتر شود. همچنین چ دست او در زمان پرتاب کردن یا غلت دادن قوی‎تری می‎شود. 
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد