اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی

اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی

همزمان با مشخص شدن جنسیت فرزندتان باید برای خرید سیسمونی آماده شوید. اگر پسر بود که باید برای خرید اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی اقدام کنید و اگر دختر بود باید برای خرید عروسک‌های رنگارنگ به مغازه‌های مختلف بروید. 

تنوع خرید اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی نسبت به دختران بیشتر است؛ به همین خاطر پدر و مادرهای پسردار، با خیالی راحت و دست باز به خرید سیسمونی می‌روند. برای خرید هر گونه اسباب بازی پسرانه تنها کافی است به لیست زیر مراجعه کنید. 

معرفی اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی

اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها می‌توانند بخش مهمی از بازی کودکان باشند و بازی در یادگیری و رشد کودکان نقش اساسی دارد. به همین خاطر زمانی که برای خرید اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی می‌روید، مراقب انتخاب‌های خود باشید. 

برای یادگیری و رشد، نوزاد شما بیش از اسباب بازی به تعاملات گرم با شما نیاز دارد. به عنوان مثال، نوزادان عاشق تماشای چهره شما، گوش دادن به صدای شما و بودن با شما هستند. به همین خاطر اسباب بازی‌های را انتخاب کنید که تعاملی هستند. 

مدل های مختلف توپ 

پسر بچه‌ها عاشق توپ در سایزها و اندازه‌های مختلف هستند. از همان کودکی با دستان و پاهای خود به توپ ضربه می‌زنند و عاشق حرکت کردن توپ‌ها هستند. می‌توانید برای تنوع بیشتر از توپ‌هایی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید تا پسران شما غرق در بازی با توپ شوند. خلاصه زمانی که به خرید اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی می‎روید از خرید توپ غافل نشوید. 

خرید ماشین های مختلف 

از ماشین بنز و بی ام دبلیو گرفته تا ماشین‌ها و تریلی‌های سنگین را برای پسرتان خریداری کنید. تا با دستان کوچک خود آن را به حرکت و عقب و جلو دربیاورد. این کار باعث هماهنگی دست و چشم، پسر شما می‎شود. در سنین بالا می‌توانید از ماشین‌های کنترلی برای سرگرمی بیشتر کمک بگیرید. معمولا ماشین در خرید اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی در اولویت خانواده‌ها قرار دارد. 

انواع جغجغه 

واکنش نشان دادن پسر شما به صداهای مختلف و علاقه او به شنیدن این صداها باعث می‌شود خانواده‌ها خرید جغجغه در اندازه‌ها، رنگ‌ها و شکل‌های مختلف را به خرید دیگر اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی ترجیح دهند. 

موتور سواری

بعد از خرید ماشین نوبت به خرید موتور می‎رسد. برخی از پسر بچه‌ها علاوه بر این که به ماشین علاقه زیادی دارد به موتور هم علاقه نشان می‌دهند و حتی در سنین بزرگسالی قصد خرید موتور شارژی را دارند. خرید موتور در شکل‎ها و جنس‌های مختلف در اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی هیجان بیشتری دارد. 

خرید تفنگ اسباب بازی

خرید تفنگ اسباب بازی 

از دیگر مواردی که معمولا خانواده‌ها در خرید آن برای اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی تردید دارند، خرید تفنگ اسباب بازی است. نکته‌ای که خانواده‎ها باید در زمان خرید به آن توجه کافی داشته باشند این است که تفنگی را خریداری کنید که بدون پرتاب و شلیک گلوله‌های خطرناک و ریز است؛ چرا که کودک شما ممکن است آن‌ها را در دهان خود بگذارد و خطرات جدی با خود به همراه داشته باشد. اما به طور کلی خرید تفنگ برای پسر بچه‌ها در صورتی که کنترل شده باشد، هیچ مشکلی ندارد. 

انواع هواپیما و هلیکوپتر 

معمولا پسر بچه‌ها به 2 دسته تقسیم می‌شوند. یکی آن دسته از کودکانی که به ماشین و موتور علاقه دارند و دسته دیگر، کودکانی که به هواپیما و هلیکوپتر علاقه نشان می‌دهند. این دسته از کودکان همیشه رویای پرواز و خلبانی در سر دارند که معمولا اسباب بازی‌های آن‌ها هم در همین حوزه خلاصه می‌شود. برای فهم دقیق استعداد پسرانتان بهتر است وقتی که به خرید اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی می‌روید هر دو مدل (ماشین و هواپیما) را خریداری کنید. 

خرید قطار 

معمولا پسر بچه‌ها علاقه زیادی به قطار ندارند و کم‌تری بچه‌ای وجود دارد که به قطار علاقه داشته باشد. با این حال زمانی که خانواده‎ها برای خرید اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی به فروشگاه ما تشریف می‌آورند، برای خرید قطار هم اقدام می‎کنند. 

در کل همه خانواده‌های ایرانی وظیفه خود می‌دانند که همه اسباب بازی‌های پسرانه برای سیسمونی را تهیه کنند تا فرزندشان از همان ابتدا در رفاه کامل رشد کند. به مرور زمان با بزرگ‌تر شدن پسرانتان به استعداد و علاقه او با توجه به وسایل بازی که انتخاب و استفاده می‌کند، پی می‌برید. 

نکاتی که در زمان خرید اسباب بازی باید به آن توجه داشت!

اگر اسباب بازی‌ پسرانه برای سیسمونی یا برای نوزادان تازه متولد شده انتخاب می‌کنید، خوب است که انتخاب‌های ساده‌ای داشته باشید. نوزادان تازه متولد شده از نگاه کردن به رنگ‌های روشن و دست زدن به جغجغه لذت خواهند برد.

اسباب بازی‌هایی با رنگ‌های متضاد مانند قرمز، سیاه و سفید برای نوزادان بسیار جالب هستند. کودک شما از اسباب بازی‌هایی با صورت یا طرح‌هایی مانند منحنی یا دایره لذت می‌برد. و همچنین ممکن است دوست داشته باشند اسباب‌بازی‌ها یا اشیایی با بافت خزدار، ابریشمی یا نرم مانند خرس‌های عروسکی، روسری و کتاب‌های پارچه‌ای را لمس کنند.

به خاطر داشته باشید که نوزادان نمی‌توانند روی اشیایی که بیش از 30 سانتی متر از صورتشان فاصله دارند تمرکز کنند؛ بنابراین ممکن است لازم باشد همه چیز کاملاً نزدیک باشد تا کودک شما آن‌ها را به وضوح ببیند.

نوزادان تازه متولد شده نیز از گوش دادن به موسیقی ملایم یا صدای حیوانات لذت می‌برند. این بدان معنی است که کودک شما ممکن است از بازی‌هایی که شامل در آغوش گرفتن و آرام رقصیدن است لذت ببرد.

سخن نهایی

اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی، یک لیست بلند بالایی است که معمولا خانواده در زمان ورود به فروشگاه کی کی تویز با خود به همراه دارند. فروشگاه و وب سایت کی کی تویز با در نظر گرفتن همه سنین از نوزادی تا نوجوانی برای فرزندان دختر و پسر شما اسباب بازی‌های مختلف با متنوعی دارد.

سوالات متداول درباره اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی

لیست اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی شامل چه مواردی است؟

  • توپ 
  • تفنگ 
  • ماشین

برای سنین نوزادی خرید کدام اسباب بازی بی‌خطرترین است؟

معمولا توپ‌های کوچک پلاستیکی که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارند، بی خطرترین هستند.

در زمان خرید اسباب بازی پسرانه برای سیسمونی به چه مواردی باید دقت کرد؟

وسایل ساده، رنگارنگ و متضاد خریداری کنید و در زمان بازی، وسایل را در فاصله 30 سانتی متری نگه دارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد