بهترین اسباب بازی برای روز دختر

بهترین اسباب بازی برای روز دختر

وقتی کودک شما به دنیا می‌آید، روز به روز با سرعت زیادی در حال یادگیری است. خرید اسباب بازی‌های مختلف به رشد فکری و یادگیری او کمک بیشتری می‌کند. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین اسباب بازی برای روز دختر هستید ما لیستی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را پیشنهاد می‌کنیم. مجموعه بازی‌های آموزشی، کتاب‌ها و موارد دیگر، در فروشگاه کی کی تویز شامل هزاران اسباب‌بازی سرگرم‌کننده است که فرزند شما عاشق آن‌ها خواهد شد.

معرفی بهترین اسباب بازی برای روز دختر 

در ادامه برای شما بهترین اسباب بازی برای روز دختر را معرفی خواهیم کرد تا از میان آن‌ها با در نظر گرفتن بودجه خود، بهترین خرید ممکن را برای روز دختر انجام دهید. این‌ها اسباب بازی‌هایی با طراحی خوب هستند که با در نظر گرفتن رشد کودک شما ایجاد شده‌اند. اگر می‌خواهید ذهن او را تحریک کرده و در عین حال لبخند بزرگی بر لبانش بنشانید، یک اسباب بازی دخترانه منحصر به فرد از کی کی تویز را انتخاب کنید.

عروسک های باربی سوپرایزی

عروسک های باربی

در حال حاضر عروسک‌های باربی را باید داخل آب قرار دهید تا رنگ و مدل آن‌ها مشخص شود. این دست از عروسک‌ها اکسسوری و لباس همراه خودشون دارن که شما باید بهشون بپوشونید. 

اسباب بازی خانه عروسک موزیکال با لوازم سایز بزرگ

خانه عروسک اسباب بازی دارای سقف، پنجره و در باز شونده و لوازمی مثل تخت، تلویزیون، پیانو، کاناپه و... است. این اسباب بازی قابلیت باز و بسته شدن دارد و تنها دو عدد باتری قلمی نیاز دارد. پیشنهاد ما این است که برای کودکان 3 سال به بالا خریداری کنید. 

پک لوازم آرایشی بچه گانه سه طبقه مدل پروانه صورتی

پک لوازم آرایشی بچه گانه سه طبقه مدل پروانه شامل پالت سایه، 2 عدد اپلیکاتور، 2 عدد رژ لب و بالم لب می‌باشد که برای کوچولوهای 5 سال به بالا می‌تواند یک هدیه مناسب و زیبا باشد. موارد به کار رفته داخل این پلت بدون سرب است و برای کودکان مناسب است. 

اسباب بازی ست چای خوری فلزی طرح دیزنی

این پک 14 تکه است که فرزند شما می‌تواند شما را برای خوردن یک چای عصرانه دعوت کند. جنس این پک فلزی است. این ست چای خوری موجب تقویت قوه تخیل، خلاقیت و مسئولیت‌پذیری آن‌ها می‌شود.

عروسک دخترانه جیشی BABY Toby و ست لباس

این عروسک 37 سانتی متر است. قابلیت غذا خوردن و جیش کردن را دارد. همچنین می‌توانید با شیشه شیر به او شیر دهید یا لباس‌های او را عوض کنید. دست، سر و پاهای این عروسک متحرک است و تکان می‎خورد. 

فیگور اسب پونی چراغدار رنگ صورتی سفید

این دو عدد فیگور دارای شانه سر هم هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ موهای پونی را شانه بزنید. همچنین با این دو عود پونی فرزندان شما می‌توانند ساعت‌ها بازی و خیال پردازی کنند. 

ماکت لوازم آرایشی بچه گانه با کیف آرایشی 

ماکت لوازم آرایشی بچه گانه با کیف آرایشی کد BJ1353 مناسب کودکان 3 سال به بالا و علاقمند به آرایش کردن است. این مجموعه دارای رژ لب ، پالت سایه، لاک، رژگونه اکلیلی، براش، کیف آرایش می‌باشد. این ماکت برای نقش بازی کودکان علاقمند به لوازم آرایش انتخاب عالی است.

خانواده آدمک اسباب بازی چوبی 

یک خانواده چوبی با لباس‌های رنگارنگ که می‎توانید با کمک آن‌ها به خیال پردازی و بازی بپردازید. این عروسک‌ها برای دختران 3 سال به بالا مناسب است. به نظر شما تا به اینجای مقاله بهترین اسباب بازی برای روز دختر کدام یک از موارد بالا است؟

اسباب بازی میز آرایش موزیکال

این میز زیبا با خود یک عدد سشوار، شانه و تعدادی زیورآلات و لوازم آرایشی به همراه دارد. سشوار با قابلیت دمندگی هوا،دارای نور و صدا، مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. 

کیت های خانه سازی

کیت‌های خانه سازی مدل نشیمن، مدل کافه، مدل کمپ و بسیاری از موارد دیگر در بازار وجود دارند که دخترا شما می‌توانند با سر هم کردن اجزای به چیدمان آن بپردازند. کیت‌های خانه سازی برای دختران 14 سال به بالا گزینه خوبی است. 

اسباب بازی ساختنی قصر پری دریایی

اسباب بازی ساختنی قصر پری دریایی 49 تکه با رنگ‌ها شاد و جذاب بسیار سرگرم کننده می‌باشد و برای بازی کودکان بالای 4 سال مناسب می‌باشد. ساختن قصر پری دریایی به رشد مهارت‌های ذهنی کودکان کمک زیادی می‌کند. همچنین ساخت آن را می‌توانید با کمک خانواده انجام دهید. 

الاکلنگ و ماشین پایی سه کاره مدل هواپیما سفید

الاکلنگ و ماشین پایی 3 کاره با برداشتن صفحه زیر آن تبدیل به یک ماشین پایی زیبا می‌شود. از صفحه زیر این ماشین پایی می‌توان به عنوان برد تعادلی استفاده کرد. تا 50 کیلوگرم وزن تحمل می‌کند و برای کودکان 3 سال بالا گزینه خوبی است. 

کتری برقی رنگ صورتی 

کتری برقی موزیکال مانند یک کتری واقعی عمل می‌کند. فقط کافی است مقداری آب داخل آن بریزید تا بخار از آن بلند شود و آماده باشد برای دم کردن یک چایی لذیذ برای عصرانه. این اسباب بازی برای دختران 3 سال به بالا مناسب است. 

سخن نهایی

انتخاب بهترین اسباب بازی برای روز دختر شاید کمی چالش برانگیز باشد، اما ما با لیستی که امروز  به شما معرفی کردیم، این چالش‌ها را به صفر  ‎رساندیم و جای آن را با زیبایی و لذت پر کردیم. اگر به دنبال خرید بهترین اسباب بازی برای روز دختر با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه هستید، فروشگاه کی کی تویز را به شما معرفی می‌کنیم. این فروشگاه هم به صورت آنلاین و بهم به صورت حضوری فروش دارد. خرید آنلاین به شما امکان پرداخت درب منزل را نیز می‎دهد.

سوالات متداول درباره بهترین اسباب بازی برای روز دختر

 بهترین اسباب بازی برای روز دختر چه مدل اسباب بازی است؟

تنوع اسباب بازی برای دختران بسیار بالا است. برای مثال شما می‌توانید برای او موارد زیر را خریداری کنید:

  • میز آرایش موزیکال
  • عروسک باربی
  • کیت‌های خانه سازی

اسباب بازی قصر پری دریایی به تقویت کدام مهارت‌ها کمک می‎کند؟

ساختن قصر پری دریایی به رشد مهارت‌های ذهنی کودکان کمک زیادی می‌کند.

ست چای خوری فلزی باعث تقویت کدام یک از مهارت‌ها در دختران می‎شود؟

این ست چای خوری موجب تقویت قوه تخیل، خلاقیت و مسئولیت‌پذیری آن‌ها می‌شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد