بهترین مارک اسباب بازی خارجی

بهترین مارک اسباب بازی خارجی

یکی از مهم‌ترین وسایلی که در روند رشد جسمی و ذهنی کودکان نقش بسیار مهمی ایفا می کنند، اسباب بازی ها هستند. اسباب بازی ها به اندازه ای اهمیت دارند که در حوزه روانشناسی کودکان از آن ها به عنوان یک ابزار درمانی استفاده می شود. به همین دلیل خرید بهترین مارک اسباب بازی خارجی نقش مهمی در سلامت جسمی و روانی کودک دارد.

اسباب بازی ها به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر سرگرم کردن کودکان باعث افزایش خلاقیت و تفکر در کودکان، ارتقا قوه تخيل، هماهنگی مغز و حرکات بدن و همچنین رشد مهارت های حرکتی بدنی کودک بسیار موثر هستند.

صنعت اسباب بازی یکی از صنایع بزرگ و پولساز است که مورد توجه افراد بسیاری قرار دارد، در این مقاله از سایت کی کی قصد داریم تا بهترین مارک اسباب بازی خارجی را به شما معرفی کنیم.می توانید اسباب بازی دخترانه و اسباب بازی پسرانه را از کی کی تویز تهیه کنید.

فواید خرید اسباب بازی برای کودکان

بازی کردن با اسباب بازی ها یکی از روشهای بسیار موثر برای یادگیری کودکان است، این روش به گونه ای موثر است که حتی بزرگسالان هم از آن استفاده می کنند. خرید اسباب بازی برای کودکان فواید زیادی دارد که این قسمت به مهم‌ترین آنها اشاره می کنیم.

۱- تقویت قوه تخیل و تفکر کودک

اکثر کودکان دارای قوه تخیل بسیار قوی هستند، کودک از طریق قوه تخيل خود، قدرت فکر کردن را می آموزد. اسباب بازی قدرت تخيل در کودک را تحریک می کنند بنابراین با خرید اسباب بازی برای کودکان می توانید قوه تخيل و تفکر کودک را تقویت کنید.

۲- تقویت ارتباط اجتماعی

یکی از مهم‌ترین فواید خرید اسباب بازی برای کودکان، تقویت ارتباط اجتماعی در کودکان است به عنوان مثال هنگامی که کودک به صورت گروهی یا با دوستانش بازی می کند تعامل اجتماعی در کودک ارتقا می یابد‌.

۳- تقویت مهارت های حرکتی کودکان

با خرید اسباب بازی های گوناگون برای کودکان می توانید مهارتهای حرکتی کودکان را تقویت کنید به عنوان مثال کامیون های اسباب بازی برای کودکان به ویژه پسربچه ها هستند و باعث هماهنگی مهارت چشم و دست در کودک می شوند.

۴- یادگیری مهارت های زندگی

کودکان از طریق بازی با اسباب بازی ها مهارت های گوناگونی را یاد می گیرند ولی یکی از مهم‌ترین مهارت ها، مهارت های زندگی است.

 کودکان با استفاده از اسباب بازی ها خود را در نقش های گوناگونی تصور می کنند و تمام تلاش خود را به کار میگیرند تا در نقشی که به عهده گرفته اند بهترین عملکرد را نشان دهند بنابراین اسباب بازی ها به کودکان کمک می کنند تا به شکلی ساده تر و بهتر این مهارت ها را بیاموزند.

بهترین مارک اسباب بازی خارجی

حدود ۵۰ درصد از بازار اسباب بازی جهان را کشور چین به خود اختصاص میدهد و حدود ۴۰ درصد آن هم در دست کشور آمریکا است. البته کشور ژاپن نیز در حوزه فعال است و طی سال های اخیر بسیار موفق عمل کرده است.

در این بخش بهترین مارک های اسباب بازی خارجی را به شما معرفی می کنیم.

Melissa & Dog( ملیسا و داگ )

یکی ازشناخته شده ترین مارک های اسباب بازی خارجی ملیسا و داگ است که یک کمپانی آمریکایی است ولی در چین فعالیت می کند، این کارخانه فعالیت خود را از سال ۱۹۸۸ و در یک زیرزمین شروع کار کرد و تمرکز آن بیشتر بر اسباب بازی های پازل و آموزشی است.

مگا بلاکس (MEGA Bloks)

مگا بلاکس یک شرکت کانادایی است و محبوبیت آن بیشتر به دلیل اسباب بازی های سرهم کردنی با قطعات پلاستیکی بزرگ و رنگی است، اسباب بازی های این برند هم برای پسر بچه ها و هم برای دختربچه ها و حتی بزرگسالانی که علاقه مند به جمع آوری ابرقهرمانان، موجودات افسانه ای و سربازان هستند، مناسب می باشند.

ام‌جی‌ای اینترتینمنت (MGA Entertainment)

ام جی ای اینترتینمنت یک شرکت آمریکایی سازنده اسباب بازی است که از سال ۱۹۷۹ تاکنون فعالیت دارد، از جمله اسباب بازی های مشهور این برند می توان به لالالوپسی، مُکسی، موشکا، وسایل بازی برازیلیا و عروسک ها اشاره کرد.

لگو

لگو به گونه ای معروف است که نیاز به معرفی و توضیح درباره آن نیست، مقر اصلی کمپانی لگو در دانمارک است و از مشهورترین اسباب بازی های این برند همان محصولات لگو است.

لگو در ابتدا فقط مجموعه ای از بلوک های پلاستیکی رنگی برای خانه سازی بود ولی امروزه با آن که هسته اصلی آن تغییر نکرده است طراحی بازی های ویدیویی و شخصیت های سینمایی را نیز به کار خود افزوده است.

متل (Mattel)

بدون شک بهترین مارک اسباب بازی خارجی، متل است که یکی از بزرگترین کارخانه های اسباب بازی در جهان است و فعالیت خود را از سال ۱۹۴۵ در آمریکا شروع کرده و هم اکنون به خاطر ساخت عروسک های شیرشاه، باربی، تارزان، بتمن، ناروتو، و بسیاری دیگر از تم های شناخته شده، شهرت یافته است.

جمع بندی

برای والدینی که خرید اسباب بازی های استاندارد، اصیل و با کیفیت اولویت اول است، خرید اسباب بازی یک چالش برای آن ها است‌ به خصوص در کشور ایران که عمده بازار اسباب بازی های آن در دست اسباب بازی های بی کیفیت چینی است.

ولی اصالت و کیفیت اسباب بازی های که از سایت کی کی تویز می توانید خرید کنید کاملا تضمین شده است چرا که تمام این محصولات به درخواست شما و از بهترین مارک های اسباب بازی خارجی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، هستند.

سوالات متداول

  • 1- بهترین مارک اسباب بازی خارجی کدام است؟

با مطالعه این مقاله می توانید بهترین مارک اسباب بازی خارجی را به راحتی تشخیص دهید.

 

  • 2- آیا اسباب بازی ها یادگیری کودک را افزایش می دهند؟

بله، اسباب بازی ها باعث افزایش خلاقیت در کودک، تقویت مهارت های حرکتی و یادگیری بیشتر در کودکان می شوند، بنابراین با خرید اسباب بازی هایی مانند پازل ها، کیت های آموزشی، بازی های ساختنی، توپ ها، بازی های پرتاب شدنی و … می توانید عشق کودکان را به یادگیری افزایش دهید.

 

  • 3- در هنگام خرید اسباب بازی برای کودکان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید اسباب بازی باید به کیفیت این محصولات دقت کرد، همچنین ایمنی اسباب بازی ها را نیز در نظر گرفت و از خرید اسباب بازی های دارای لبه تیز و برنده و قطعات ریز خودداری کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد