اسباب بازی پسرانه ۸ ساله ارزان

اسباب بازی پسرانه ۸ ساله ارزان

پسر بچه های ۸ ساله بازیکنان حرفه ای هستند اما روحیات خاصی که در این سن دارند انتخاب اسباب بازی را برای آنها کمی دشوار می کند، اسباب بازی پسرانه ۸ ساله ارزان در بازار ایران انواع گوناگونی دارند در این مقاله قصد داریم تا چندین نمونه اسباب بازی پسرانه ۸ ساله را به شما معرفی کنیم بنابراین تا اتمام مقاله همراه ما باشید.

اهمیت بازی کردن برای پسر بچه های ۸ ساله

بازی دارای طیف وسیعی از مزایای سلامتی روحی، جسمی، اجتماعی و عاطفی برای کودکان است در این قسمت اهمیت بازی کردن برای پسر بچه های ۸ ساله را بررسی می کنیم.

۱- به سلامت جسمی آنها کمک می کند

بازی کردن برای رشد سالم در کودکان ضروری است چرا که در حین بازی کردن انعطاف پذیری، مهارت های حفظ تعادل و مهارت های حرکتی درشت را یاد می گیرند بنابراین بازی با اسباب بازی ها در فضای باز مثل بازی در هوای تازه و محیط های طبیعی باعث سلامتی روحی و جسمی در کودکان می شود که در سیستم ایمنی قوی بدن و تشکیل استخوان های آن ها تاثیر فوق‌العاده ای دارد. فواید بازی کردن با اسباب بازی برای پسر بچه های ۸ ساله به عبارت زیر است.

  • باعث بهبود عملکرد قلب و ریه می شود.
  • قدرت عضلانی را افزایش می دهد.
  • از کلسترول بالا، چاقی و دیابت پیشگیری می کند.

۲- منجر به سلامت ذهنی می شود

بازی های فکری هرچه بیشتر انجام گیرند تمایل کودک به استفاده از اسباب بازی های فکری بیشتر می شود و در نتیجه فعالیت های مغزی، سرعت عملکرد و توانایی حل مسئله افزایش می یابد همچنین مکالماتی که در حین بازی میان کودکان رخ می دهد باعث تقویت اتصالات عصبی در بخش های گوناگون مغز که جهت یادگیری زبان حیاتی است، می شود.

۳- خلاقیت آنها را با بازی کردن شکوفا می کند

بسیاری از مردم به خلاقیت به عنوان یک مهارت ویژه نگاه می کنند که تنها افراد معدودی مثل موسیقی دانان و هنرمندان و همچنین افراد خوش شانس خلاقیت دارند در حالی که همه افراد می توانند خلاق باشند و بازی یکی از روش هایی است که با استفاده از آن می توان برای تحریک خلاقیت ذاتی بهره برد.

چرا بازی برای کودکان مهم است؟

بازی برای پیشرفت و یادگیری کودکان بسیار مهم است چرا که زمانی که در حال بازی هستند در حقیقت در حال یادگیری به روش ها و شیوه های گوناگون هستند.

  • باعث تقویت حافظه کوتاه مدت و بلند مدت و تسهیل یادگیری در کودکان می شود.
  • باعث ارتقا مهارت حل مسئله در کودک می شود.
  • توان جسمی کودک را بالا می برد و در برخی موارد ماهیچه های کودک را تقویت می کند.
  • به مهارت های زبانی، روابط دوستانه و صحبت کردن کمک می کند.
  • راه حل فشار احساسی و راهکارهای شناخت احساسات را بهتر می شناسد.
  • هماهنگی دست و چشم در کودک تقویت می شود.

معرفی اسباب بازی پسرانه ۸ ساله ارزان

اسباب بازی پسرانه ۸ ساله می تواند ربات های اسباب بازی، بازی های لگو و ساختنی و همچنین اسباب بازی های آموزشی باشد در این قسمت ما اسباب بازی های پسرانه برای رده سنی ۸ سال که هم با کیفیت و هم مقرون به صرفه باشند، را معرفی و بررسی می کنیم.

۱- ساختنی آوا طرح ماشین مدل AMT3110: اسباب بازی فکری پسرانه ۸ ساله ارزان

در جعبه اسباب بازی ساختنی طرح ماشین مدل AMT3110 در یک بسته ۲۳ مدل دارد این مدل لگو ماشین ۲۷۸ قطعه لوگویی دارد که کودک با استفاده از این قطعات می تواند انواع وسایل تقلیه از جمله ماشین مسابقه کلاسیک و مدرن، موتور، کامیون و … بسازد. بی شک این محصول یکی از بهترین و مناسب ترین اسباب بازی پسرانه ۸ ساله ارزان و با کیفیت در بازار ایران است.

۲- ست مدار الکتریکی آموزشی آرمیچردار: اسباب بازی آموزشی پسرانه ۸ ساله ارزان

برای شناسایی استعداد پسربچه ها باید از سن ۸ سالگی دست به کار شوید، پسران ۸ ساله ای که علاقه بسیار زیادی به کار با برق و مدار دارند ست مدار الکتریکی آموزشی آرمیچردار علاوه بر اینکه یک اسباب بازی آموزشی است و شما می توانید از استعداد پسر خود در این زمینه آگاه شوید یک اسباب بازی پسرانه ۸ ساله ارزان نیز است.

۳- تفنگ حباب ساز : اسباب بازی هیجانی پسرانه ۸ ساله ارزان

تفنگ های حباب ساز یکی دیگر از اسباب بازی های ارزان برای پسربچه های ۸ ساله هستند که باعث ایجاد شور و شوق و لبخند در کودکان می شوند، از آن جایی که تفنگهای حباب ساز از مواد غیر سمی ساخته شده اند به محیط زیست نیز هيچ گونه آسیبی نمی رسانند علاوه بر این مزیت این نوع تفنگ ها ۸ سوراخ برای شلیک دارند که بیشتر از ۸۰۰ حباب در یک دقیقه بوجود می آورند.

۴- کامیون فلزی بنز: اسباب بازی مورد علاقه پسران ۸ ساله ارزان

علاقه به کامیون ها و ماشین های سنگین در اکثر پسرانه ۸ ساله مشاهده می شود به ویژه زمانی یک کامیون بزرگ نی بینند و با سوالات عجیب و غریب والدین خود را درگیر می کنند در این صورت برای کاهش کنجکاوی آنان خرید کامیون فلزی بنز که یک اسباب بازی پسرانه ارزان برای رده سنی ۸ سال به شمار می رود را به شما پیشنهاد می کنیم.

۵- کیت آموزشی رباتیک روبویونیک مدل Advance

اگر به دنبال اسباب بازی ارزان و با کیفیت برای پسربچه ۸ ساله خود هستید بدون شک یکی از بهترین گزینه ها کیت آموزشی رباتیک روبویونیک مدل Advance که دارای تنوع زیادی از جمله کیت رباتیک، آزمایشگاهی و … است. این کیت آموزشی ۲۰۰۰ گرم وزن دارد.

جمع بندی

پسربچه های ۸ ساله نسبت به رده های سنی پایین تر، روحیه رقابت جویانه تری دارند توانایی خواندن و نوشتن و دایره واژگانی نسبتا کامل نیز باعث شده که علایق مخصوص به خود را داشته باشند بنابراین به آنها اجازه دهید برای سرگرمی خودشان تصمیم بگیرند و در انتخاب اسباب بازی برای کشف استعدادهای آن ها حتما با خودشان مشورت کنید. ما در این مقاله اسباب بازی های پسرانه ارزان برای رده سنی ۸ سال که هم ارزان و هم با کیفیت هستند را به شما معرفی کردیم حال پیشنهاد می کنیم برای خرید اسباب بازی پسرانه ارزان به سایت کی کی تویز مراجعه کنید.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد