چند دلیل که باید لگو بخری

چند دلیل که باید لگو بخری
چند دلیل که باید لگو بخری-اگر هنوز برای خرید لگو شک داری و یا هنوز لگو نخریدی و یا اصلا می خواهی لگو بخری در این مقاله همراه ما باش.

چند دلیل که باید لگو بخری

از بازی های جذاب و بسیار سرگرم کننده مه همه ما با آن آشنا هستیم، لگو است. لگو تنها اسباب بازی برای گذراندن وقت و سرگرم شدن نیست. لگو سرشار از فواید اموزشی و رشدی برای کودکان است که می توان گفت، چند دلیل که باید لگو بخری است. اگر هنوز برای خرید لگو شک داری و یا هنوز لگو نخریدی و یا اصلا می خواهی لگو بخری در این مقاله همراه ما باش.

خرید لگو

اسباب بازی لگو از آجرهای کوچک رنگی تشکیل شده است که به هم اتصال پیدا می کنند و می توان سازه های گوناگونی را با آن ها ساخت. می توان هر چه را که ساختی از هم جدا کنی و خراب گنی و دوباره از نو بسازی. لگو نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان هم طراحی شده است و این طراحی بر اساس روحیات در رده های مختلف سنی انجام شده است.

چرا لگو بخریم

اسباب بازی لگو فواید بسیار زیادی دارد که د ربردارنده سلامت روحی و فکری کودکان و نوجوانان است. این روزها که بازی با وسایل دیجیتال و کامپیوتری زیاد شده است، خوب است اسباب بازی های سالم تر و مفیدتری را برای کودکانمان در نظر داشته باشیم و به جز جنبه سرگرمی به جنبه آموزشی آن هم اهمیت دهیم.

از فواید بازی با اسباب بازی لگو می توان به موارد زیر اشاره داشت که در ادامه درباره هر کدام توضیحاتی را بیان خواهیم داشت.

  • شناخت رنگ ها و یادگیری رنگ ها
  • افزایش و توسعه مهارت های حرکتی در کودکان
  • باد گرفتن الفبا حروف انگلیسی و فارسی
  • افزایش اعتماد به نفس در کودکان
  • افزایش قوه تخیل در کودکان
  • قدرت یافتن در حل مسئله
  • آشنایی با بازی های گروهی و افزایش مهارت های اجتماعی در کودکان
  • توسعه صبر و بردباری در کودکان

یادگیری رنگ ها و اشکال هندسی با لگو برای کودکان

لگو کلایبک

کودکان و خردسالان می توانند با لگوهای سایز کوچک بازی کنند و با اشکال هندسی و رنگ ها آشنا شوند. لگوهای مخصوص برای کودکان هم از جنس بسیار ایمن و باکیفیت هستند و هم لگو دانه درشت هستند.

قوی شدن نیروی حرکتی در کودکان با لگو

با بازی با اسباب بازی لگو، دستان و انگشتان کودکان قوی می شود. در هنگام بازی با لگو، بازو و دستان کودک درگیری زیادی پیدا می کند که همین مورد عاملی بر قوی شدن دست ها و بازوهای کودک می شود. هماهنگی بیشتری هم بین حرکات دست و بازوها برای کودکان ایجاد می شود. کمبود مهارت های حرکتی برای کودکان با بازی با لگو جبران می شود.

یادگیری الفبا و واژگان جدید با خرید لگو

خرید اینترنتی لگو

با خرید لگو و بازی با لگو، کودکان با الفبا و واژگان جدید آشنا می شوند. می تواند کودک شما، حروف و واژه هایی که یاد گرفته است را با لگو درست کرده و لذت ببرد. آجرهای کوچک رنگی برای کودکان بسیار جذاب هستند . خستگی به همراه ندارد.

پرورش خلاقیت و داستان سرایی با لگو

کودکان با بازی با لگو و قرار دادن آجرهای رنگی با هم، در ذهن خود تصویرسازی و داستان سرایی دارند. خیال پردازی می کنند و خود را به جای قهرمان مورد علاقه شان قرار می دهند. شاید کودک خیلی آرام شکلی ناموزون و عجیب را ساخته است، اما این طور نیست. کودک در ذهن خودش، قهرمان داستان خیالی اش را ساخته است.

در بازی با لگو کودک از اسباب بازی هایش دیگرش هم استفاده می کند و خیال پردازی و داستان پردازی اش را کامل تر می کند. به همین دلیل لگو قهرمانان مانند هری پاتر، مرد عنکبوتی، لگو بتمن و بسیاری دیر از انیمیشن های مورد علاقه کودکان ساخته شده اند. بازی با لگو باعث می شود که کودک قدرت تخیل و داستان سرایی اش را به نمایش گذارد.

افزایش نیروی حل مسئله با لگو

مدل های اسباب بازی لگو مانند یک پازل است. قطعات کوچک و بزرگی دارد که باید در کنار هم چیده شوند. کودکان این پازل ها را مانند دستور العمل در کنار هم قرار می دهند و می سازند. اینکه کودک شما باید فکر کند و برنامه ریزی کند تا قطعات را در کنار هم قرار دهد همه نیاز به تحلیل و حل مسئله دارد.

تقویت مهارت های اجتماعی با اسباب بازی لگو

لگو بازی گروهی است که کودکتان را ترغیب می کند بازی گروهی و دسته جمعی داشته باشند و از این بازی لذت ببرند. از چند دلیل که باید لگو بخری این است که مهارت های اجتماعی و گروهی در کودک شما افزایش پیدا می کند. در بازی با لگو خواسته ها باید شنیده شود.  دوستی ها بین کودکان هم صمیمی تر می شود.

افزایش اعتماد به نفس با بازی با لگو

از چند دلیل که باید لگو بخری این است که با بازی با لگو، اعتماد به نفس کودک بالاتر می رود و ترس از شکست و استرس از انجام کاری در او از بین می رود. کودک آزادانه ایده های خود را ابراز می کند و عملی می کند.

در نهایت اینکه

در خرید لگو و بازی با لگو با توجه به چند دلیل که باید لگو بخری روز به روز بیشتر شده و طرفداران بیشتری هم پیدا می کند. بزرگسالان هم حتی با این اسباب بازی فوق العاده سرگرم می شوند و بازی می کنند. این بازی به ظاهر ساده، بسیار پیچیده است و فواید بسیاری هم برای کودکان دارد.

سوالات متداول چند دلیل که باید لگو بخری

آیا لگو برای همه سنین مناسب است؟

اسباب بازی لگو برای همه سنین لگو دارد و لگو طراحی کرده است. از کودک خردسال تا بزرگسالان می توانند لگو بازی کنند.

بهترین لگو چه لگویی است؟

بهترین لگو، لگویی است که مناسب رده سنی کودک باشد و از برند معتبر و باکیفیت ساخته شده باشد. لگو باید از بهترین و باکیفیت ترین متریال ساخته شود تا سلامتی و ایمنی کودک حفظ گردد.

از کجا لگو اصل بخرم؟

لگو اصل و باکیفیت را ازبهترین برندها می توانید از فروشگاه حضوری و اینترنتی کی کی تویز تهیه نمایید. کی کی تویز متنوع ترین و جدیدترین و بهترین لگوها را در سبد محصولات خود موجود دارد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد